همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

راز عجیب عکس های تیمی کریس رونالدو


ستاره باشگاه رئال مادرید این بار نه به خاطر گل های زیبای که به ثمر می رساند بلکه به دلیل حالت ایستادن در عکس‌های تیمی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،کریستیانو رونالدو همواره به دلیل مدل موها و اتومبیل‌های گرانقیمتی که سوار می شود در کانون توجهات رسانه ‌ها قرار می گیرد اما اینبار حساسیت او به قد برای بلند تر دیده شدن نسبت به هم تیم‌هایش و حالت ایستادن در عکس های تیمی سوژه رسانه های اسپانیا و حتی اروپا شد. 
ادامه مطلب ...

چرا دخل و خرج صدا و سیما با هم نمی خواند؟


 دوران ریاست سیدعزت الله ضرغامی بر سازمان صداوسیما به پایان  رسید. سوم خرداد 1383 با حکم مقام معظم رهبری او جای علی لاریجانی در سازمان صدا و سیما را گرفت.

به گزارش ایرنا حکم وی آبان 88 از سوی رهبر انقلاب تمدید شد. اکنون در آبان 1393 پنج سال دوم ریاست ضرغامی به پایان نزدیک می شود. فرارو بر آن است در پرونده ای ویژه به چالش های پیش روی رسانه ملی و رئیس جدید او بپردازد.

هرسال بودجه سازمان صداوسیما در لایحه و قانون «بودجه» ذکر می شود. با توجه به منابع اعتبارات این سازمان که در قانون اساسنامه آن ذکر شده است، بخشی از بودجه توسط فعالیت های اقتصادی خود سازمان و بخش دیگری توسط دولت تامین می شود. طبق ماده 24 قانون اساسنامه سازمان صداوسیما «مدیرعامل موظف (این سازمان) است بودجه تفصیلی سال آتی را حداکثر تا پانزدهم مهر هرسال تهیه کرده و برای تصویب به شورای سرپرستی تسلیم کند.» 
ادامه مطلب ...

کسری بودجه خانوار ایرانی همچنان پابرجاست


در سال گذشته هزینه خانوار ایرانی بیش از 700 هزار تومان کمتر از درآمد خانوار اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز، بررسی های صورت گرفته از وضعیت خانوار شهری نشان می دهد در سال گذشته نیز مانند چند سال پیش هزینه خانوار ایرانی بیش از درآمدهای آن بوده است. هر چند فاصله هزینه ها و درآمد نسبت به سه چهار سال اخیر کاهش یافته است اما فشار ناشی از بالا بودن هزینه نسبت به درآمد همچنان پابرجاست .

بررسی های صورت گرفته نشان می دهد درآمد پولی خالص خانوار ایرانی در سال گذشته 17 میلیون و 592 هزار و 850 هزار تومان بوده است که 67.4 درصد از کل درآمد خانوار را تشکیل می دهد.سهم درآمد پولی خانوار در این دوره زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهشی در حدود 1.8 درصد کاهش یافته است. 
ادامه مطلب ...

مرگ 17 هزار ایرانی در تلفات جاده‌ای

در تقویم وزارت راه و شهرسازی از 14 تا 25 آبان ماه به عنوان دهه ایمنی راه‌ها اعلام شده است. دهه‌ای که بناست با پیگیری‌های لازم از سوی سازمان‌های ذیربط‌ آمار تصادفات جاده‌ای کشور از فاجعه فعلی دورتر شود.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام مشاور اجتماعی وزیر راه و شهرسازی آمار تصادفات جاده‌ای ایران و تلفات به وجود آمده در جریان آن از سال 1372 در کشور روندی افزایشی داشته است.
 
ادامه مطلب ...

بازداشت فروشندگان بهشت به زن مازندرانی!


روزنامه ایران: مدیر نمایندگی یک شبکه ماهواره‌ای با وعده وارد شدن یک زن به بهشت، اقدام به کلاهبرداری 300 میلیون ریالی از او کرد.

 
اقدامات پلیسی برای به دست آوردن ردی از این مدیر کلاهبردار به دنبال اعلام شکایتی از سوی شوهر این زن در دستور کار قرار گرفت.  ادامه مطلب ...

ایست قلبی یک گربه خپل! +عکس


رترین ها: «کینگ لئو»، این گربه سنگین وزن را در گوشه خیابانی در «تنسی» پیدا کردند و «لاتیشا لامپلی»، (یک خانم 34 ساله)، سرپرستی او را به عهده می گیرد. او یک تکنسین دامپزشکی است. این گربه 13 کیلویی، با وجود آنکه با یک رژیم سخت حدود 5 کیلو وزن کم می کند، سرانجام بر اثر ایست قلبی می میرد. لاتیشا، این گربه چاق را در ساعات پایانی عمرش به بیمارستان می برد اما پزشکان از درمان او عاجز می مانند.

ایست قلبی یک گربه خپل! +عکس
 
ادامه مطلب ...

پاشیدن اسپری فلفل به دختران در مشهد


روزنامه خراسان: چند روز قبل ۲ دختر دانشجو سوار بر یک دستگاه پراید در بزرگراه غرب مشهد در حال حرکت بودند که ناگهان راننده خودروی دیگری آنان را به بهانه واهی متوقف کرد و با جعل عنوان «بسیجی» به صورت آن ها اسپری فلفل پاشید.

 
دختران جوان که از اقدام راننده ۲۷ ساله خودرو مبهوت شده بودند و از سوزش چشم ها به خود می پیچیدند موفق شدند شماره خودرو را به خاطر بسپارند. در همین حال رهگذران با دیدن این صحنه بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ و نیروهای انتظامی تماس گرفتند که دقایقی بعد امدادگران اورژانس به یاری آنان شتافتند و عامل پاشیدن اسپری نیز تحت تعقیب قرار گرفت.

   ادامه مطلب ...

عکسی که نامزد معروف کریستیانو رونالدو با یک پسر ایرانی منتشر کرد


ایرینا شایک نامزد کریستیانو رونالدو و سوپر مدل روسی در جدیدترین پست خود عکسی را به همراه علی کاووسی منتشر کرده است . کاووسی که در این عکس نفر سمت چپ است از دوستان نزدیک این مدل معروف روس است . این عکس در کمتر از 4 ساعت بیش از 50 هزار لایک گرفته است.

عکسی که نامزد معروف کریستیانو رونالدو با یک پسر ایرانی منتشر کرد
  
ادامه مطلب ...

نظر اوباما و جان کری درباره «حاج قاسم»


متن این یادداشت که در عصر ایران منتشر شده، بدین شرح است:

 
«بنام خدا

 
خواستم امروز در مورد وجودی عزیز و دُرّ یگانه‌ای بنویسم.

 
با خود گفتم او را با عنوان "سردار" خطاب کنم ، دیدم سپاهیان "قدرتمند" و باصلابت و شایسته برخوردار از این عنوان کم نیستند. خواستم برایش از پیشوند "آقا" استفاده کنم، دودل شدم چراکه باز هم هستند فرزانگانی که زیبنده آنند.

 
عنوان دیگری جستم. با خود گفتم او کسی است که بسیاری از "سیاست‌پیشگان" و "سیاست‌سازان" در حوزه پیرامونی‌مان از او در اندیشه و لرزانند. امروزه او بسیاری از مرزهای عالم اسلام یعنی از یمن گرفته تا دشت قبچاق و سرزمین اویغورها، از مدیترانه و دجله و فرات هلال خصیب تا رود سند و کشمیر و با عشق به ایران و ایرانیت، اسلام و ائمه اطهار سلیمان‌وار بر قالیچه باور و شهادت و جهاد سوار، و هفت اقلیم را درمی‌نوردد.
  ادامه مطلب ...

فیلترینگ هوشمند کلید خورد


به گزارشروابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، به منظور بهره گیری از خدمات مفید شبکه جهانی اینترنت و برنامه ریزی برای صیانت از آسیب های ناشی از آن، با حمایت مرکز ملی فضایی مجازی از طرح های علمی دانشگاهی، سیستم فیلترینگ هوشمند تصویر، فیلم و متن در موضوعات اخلاقی به بهره برداری رسید.

 
براساس این گزارش، از مشخصه های این طرح، تشخیص هوشمند محتوای درخواست شده کاربر است که سرعت و گستره صفحات پالایش شده را افزایش می دهد و با کاهش نرخ خطا، کاربر سریع تر و دقیق تر به محتوای مفید مورد نیاز خود دست پیدا می کند. همچنین در این نرم افزار به دلیل امکان پالایش جزئی صفحات و ریزدانگی، پالایش صرفاً بر صفحاتی اعمال می شود که به دلیل محتوای نامناسب نیاز به پالایش دارند و نیازی به بستن کل دامنه نیست.
  ادامه مطلب ...

مشهدی‌های نمونه (+عکس)


هواداران پدیده در پایان بازی مقابل فولاد اقدام به جمع آوری زباله از ورزشگاه کردند. این دیدار بدون گل پایان یافت.

عکس/ مشهدی های نمونه


ورزش سه

«محمد سرافراز» رئیس سازمان صداوسیما شد +عکس


«محمد سرافراز» رئیس سازمان صداوسیما شد +عکس
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حکم با اشاره به مسئولیت تاریخی رسانه ملی در حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی تاکید کردند: «سازمان صدا و سیما با مأموریت خطیر «هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه» به مثابه دانشگاه عمومی، وظیفه گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در میان آحاد ملّت را بر عهده داشته و به عنوان موتور محرک و مشوق پیشرفت کشور، وظیفه پشتیبانی رسانه ای همه جانبه و مبتکرانه در امر بسیج عمومی ملّت و نیز کمک به مدیریت های اجرایی در جهت تأمین اهداف و اجرای سیاست های کلان نظام و تحقق سند چشم انداز کشور را بر دوش دارد.» 
ادامه مطلب ...