همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

نوکیسه‌های ایرانی چکونه بوجود آمدند؟


روزنامه تعادل در سرمقاله خود به قلم محمدصادق جنان صفت نوشت:

«من بیشتر خانواده‌های ثروتمند اصیل کشور را می‌شناسم و کمتر دیده‌ام که فرزندان آنها اتومبیل‌های 800-700میلیون تومانی سوار شوند. به نظر من این گروه که می‌توانند حتی تا یک‌میلیارد تومان فقط برای خرید اتومبیل اختصاص دهند، از قشر نوکیسه‌یی است که در 8 سال فعالیت دولت‌های نهم و دهم مثل قارچ روییدند». این حرف‌ها را یک بازرگان میانسال ایرانی در جمع گروهی از فعالان صنعت و بازرگانی بر زبان آورد که با تایید حاضران مواجه شد.  ادامه مطلب ...

عراقچی: ایران علاقه‌ای به تمدید مهلت مذاکرات ندارد/ موسویان: درباره ۹۰ درصد متن توافق شد


یک عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران، اعلام کرد که گفت‌وگوهای ایران با گروه ۱+۵ کمتر از دو هفته دیگر در وین یا ژنو از سر گرفته می‌شود و گفت که «اختلافات در خصوص موضوعات مهم هنوز باقی است.»

به گزارش انتخاب ؛ عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری کیودوی ژاپن گفت که مذاکرات بعدی هسته‌ای اواسط ماه اکتبر در وین یا ژنو از سر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: «ما توانستیم در یک فضای سازنده به درک بهتری برسیم، اما اختلافاتی در خصوص موضوعات مهم وجود دارد.»  ادامه مطلب ...

جانوری که بدن انسان را ذوب می‌کند (عکس)


کشنده‌ترین مار جهان در جزیره‌ای واقع در 32 کیلومتری آن سوی سواحل سائو پائولوی برزیل سکنی گزیده و زهر آن می‌تواند گوشت انسان را ذوب کند.

 
جزیره برزیلی مورد بحث خالی از سکنه بوده و فقط تعداد معدودی از دانشمندان برای مطالعه مارها سالانه اجازه ورود به آن را کسب می‌کنند.