همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

عکس: لحظاتی قبل از یک مرگ فجیع

یک دانش آموز نوجوان هندی با ورود به محوطه ببر سفید باغ وحش دهلی نو جان خود را در اثر حمله ببر از دست داد . این تصویر با موبایل یکی از بازدیدکنندگان باغ وحش گرفته شده است.

فرود اولین هواپیمای دو طبقه با 525 مسافر در فرودگاه امام


فرود اولین هواپیمای دو طبقه با 525 مسافر در فرودگاه امام
 
برای نخستین بار هواپیمای پهن پیکر ایرباس 380 در 30 سپتامبر برابر با 8 مهرماه امسال در فرودگاه امام خمینی با حدود 525 مسافر به زمین می‌نشیند. این هواپیما که در دوطبقه ساخته شده در سه کلاس FIRST، Bussines و ECONOMY مسافر می‌پذیرد.   ادامه مطلب ...

13 واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید (+عکس)


13

 واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید (+عکس)چینی ها مردمانی خاص هستند. چین یک کشور باستانی با تاریخ و فرهنگی کهن است و هم اکنون از هر 5 نفر در دنیا یک نفر چینی است.


 
اما این مردم ویژگی های منحصر به فرد و فرهنگ و عاداتی خاص دارند که تنها مخصوص خودشان است و در دیگر نقاط دنیا دیده نمی شود . در زیر به 13 ویژگی و اطلاعات جالب درباره چین اشاره می شود که شاید پیشتر نشنیده یا کمتر شنیده باشید:  ادامه مطلب ...

پاسخ دایی به حرکت جنجالی کریمی/عکس


علی دایی در واکنش به حرکت علی کریمی مبنی بر حذف تصویرش در کنار اسطوره های فوتبال ایران، روزهای بی کینه را آرزو کرده است.
علی کریمی روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود تصویر گرافیکی مربوط به اسطوره های فوتبال ایران را با سانسور عکس علی دایی منتشر کرد که حرف و حدیث های زیادی را در بین هواداران و ناظران فوتبال ایران ایجاد کرد.
 
حالا دایی در واکنش به این حرکت کریمی تصویر اصلی را روی اینستاگرام خودش گذاشته است و نوشته: «به امید روزهای دور از کینه ...»

تصاویر/ افتتاح رستوران قلعه‌نویی در تهران


رستوران "شاندیز آفتاب" در حوالی میدان ونک با مدیریت امیر قلعه نویی شروع به کار کرد. عکسهایی از این رستوران را مشاهده می کنید.

 
ادامه مطلب ...

پرده ای دیگر از افتضاحی که تیم امید به بار آورد + عکس


این عکس روز گذشته در شبکه های مختلف اجتماعی به اشتراک گذاشته می شد . عکسی که نشانگر وضعیت جسمانی نامناسب تیم قرقیزستان در بازی مقابل ایران است. بازیکنانی که با شکم های برآمده شبیه به فوتبالیست ها نیستند اما موفق شدند تیم ملی ایران را متوقف کنند.


پرده ای دیگر از افتضاحی که تیم امید به بار آورد + عکس

تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی یک ستاره/عکس


تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی یک ستاره/عکس
 
کافه‌سینما: «حالا نوبت «اما واتسون» ستاره مشهور سینمای آمریکاست. آخر هفته گذشته، واتسون در سازمان ملل سخنرانی تأثیرگذاری در مورد برابری حقوق زن و مرد انجام داد. اما این سخنرانی، حواشی عجیب و غریبی برای واتسون به همراه داشت.
 
ادامه مطلب ...

دو ملی‌پوش نجات غریق به ایران بازنگشتند/ پورابراهیم و زاویه به دنبال پناهندگی


دو تن از اعضای تیم ملی نجات غریق و غواصی پس از مسابقه‌های جهانی به ایران بازنگشتند و احتمال حضور آن‌ها در کشور فرانسه و گرفتن اقامت دائمی می‌رود.

بهروز اسفندیاری با تایید این خبر اظهار کرد: پس از آنکه تیم ملی نجات غریق و غواصی ایران با 12 نفر عازم کشور فرانسه شد در هنگام برگشت دو تن از اعضای تیم به ایران بازنگشتند اما ما هنوز منتظر بازگشت این دو ملی‌پوش هستیم.  ادامه مطلب ...

قتل مادر درحضور دختر کلاس اولی در نخستین روز مدرسه


شب سه شنبه مرد ۳۵ساله، وقتی از سرکار بازگشت، به سمت آرایشگاه همسرش رفت تا دختر ۷ ساله اش را که پس از تعطیلی مدرسه نزد مادرش رفته بود، به منزل ببرد. ساعتی بعد هم زن ۲۵ساله به خانه آمد و آ ن ها سر سفره شام نشستند. مرد که غرق در افکارش بود، آرام آرام لقمه غذا را برمی داشت و در ذهن پریشان خود حرکات و رفتار همسرش را مرور می کرد. دقایقی بعد و در حالی که دخترک، کتاب هایش را در کیف مدرسه اش می گذاشت زن جوان به سمت اتاق خواب رفت.
  ادامه مطلب ...

مرسدس بنز منحصر بفرد یک زن (عکس)


علاقه به جواهرات و زیورآلات از خصوصیات بارز زنان به شمار می رود. این مسئله تا جایی پیش می رود که یک زن ثروتمند روسی مقیم انگلیس تصمیم میگیرد مرسدس بنز منحصر بفرد خود را با پوشش کاملی از کریستال تزئین کند. این زن روس با خودرو زیبا و جذابش هر روز در خیابان های لندن جولان میدهد.


  ادامه مطلب ...

درآمد سالیانه کارمزد برای کارتخوان‌ها 830 میلیارد تومانِ ناقابل!


درآمد سالیانه کارمزد برای کارتخوان‌ها 830 میلیارد تومانِ ناقابل!
 
براساس آخرین برآوردهای بانک مرکزی مبلغ کارمزدی که از ابتدای آبان ماه از دستگاه های پایانه فروشگاهی بابت هر تراکنش از دارندگان کارت خوان ها اخذ خواهد شد، حدود 100 تا 120 تومان خواهد بود که البته این مبلغ درصدی از رقم فروش نیست و به میزان تراکنش بستگی دارد.    ادامه مطلب ...