همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

سعید زیباکلام: توافق هسته‌ای بین ایران و آمریکا به ضرر منافع ملی است

 یک استاد دانشگاه گفت: به نظر من به زودی توافق هسته‌ای میان ایران و آمریکا منعقد خواهد شد که به ضرر منافع ملی و علیه جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

سعید زیباکلام رییس اسبق اداره سازمان‌های بین‌المللی وزارت خارجه در کنفرانس خبری کارشناسان پیرامون بایدها و نبایدهای سفر نیویورک و هشدار نسبت به اصرار بر اقدامات نابجا که توسط کمیته صیانت از منافع ایران برگزار شده بود، گفت: اول باید به این سوال پاسخ داد که سیاست خارجی دولت تدبیر و امید به کجا می‌رود، این سوال مبنایی مهم است. با پاسخ آن انتظارات واهی که مردم از دولت دارند برطرف می‌شود.  ادامه مطلب ...

شادی جالب وزنه بردار کره شمالی (+عکس)


اوم یول چول، وزنه بردار کره شمالی دسته 56 کیلوگرم نخستین مدال طلای این کشور را در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کسب و این احترام نظامی را به پرچم کشورش نثار کرد.

عکس/ شادی جالب وزنه بردار کره شمالی

ماجرای نام «ایران» در کارتون پلنگ صورتی (+عکس)


ماجرای نام «ایران» در کارتون پلنگ صورتی (+عکس)
این کارتون محبوب در دهه 60 تا 80 میلادی خلق شد و بسیار خوش درخشید، تا آنجا که یک قسمت از مجموعه آن در سال 1964 جایزه اسکار گرفت. اما صرف نظر از موضوع داستان، نکته آن است که ایران 40 سال پیش آنچنان شاخص و شناخته شده بود که از این کارتون محبوب سردرآورد.
 
42 سال پیش پلنگ صورتی در کارتون پرطرفدار خود از اردک ماجراجویی میزبانی می‌کند که از سفر دور دنیا برگشته و روی چمدانش از بین کشورهایی که رفته، نام «ایران» نیز خودنمایی می‌کند.
  ادامه مطلب ...

خودروی چاپی با قابلیت خودروهای معمولی! (عکس)


به گزارش خانواده ایرانی به نقل از واشنگتن پست، همین چند سال پیش بود که چاپگرهای 3بعدی با قابلیت های بسیار پایین اختراع شد. آن زمان ایده  چاپ کردن اجزای خانه یا ماشین ایده ای خیال پردازانه به نظر می رسید.

اما چند روزیست که یک خودرو که تمامی آن  بوسیله چاپگر سه بعدی چاپ شده بر سر زبان ها افتاده است. جنس این ماشین  از  پلاستیک فیبر کربنی است و در 44 ساعت پرینت(!)  شده  و کاملا قابلیت راندن دارد.این خودرو در عین سبکی استحکام بالاتری درمقایسه  به خودرو های معمولی  دارد.

خودروی چاپی با قابلیت خودروهای معمولی! 
ادامه مطلب ...

قشنگ ترین بیابان دنیا/عکس


«صحرای آفریقا»، بزرگ‌ترین بیابان نیمه‌گرمسیری جهان بوده و طی دهه‌های گذشته، مطالعات متعدد علمی، آرشیوهای باستان‌شناسی و زمین‌شناسی را با هدف آشکارسازی تاریخ آن کنکاش کرده‌اند.


  
ادامه مطلب ...

عجیب ترین سرگرمی دنیا (تصاویر)


سرگرمی های مختلفی در دنیا وجود دارند که جوانان ترجیح می دهند در اوقات فراغت خود به آنها بپردازند. اما شاید عجیب ترین سرگرمی، کاری باشد که ایوان اوزنتسوف 20 ساله، اهل روسیه انجام می دهد. او بدون استفاده از تجهیزات ایمنی به بالای آسمان خراش های بلند در شهرهای مختلف آسیا می رود و بر لبه ساختمان ها قدم می زند. البته او توصیه می کند که دیگران این تجربه خطرناک را آزمایش نکنند.

 
ادامه مطلب ...