همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

برداشتن قطار از روی پای مسافر


مسافران مترو در استرالیا قطار ۱۰هزارتنی را برای بیرون کشیدن مردی که پایش زیر قطار گیر کرده بود جابه‌جا کردند.

به گزارش همشهری، مرد یاد‌شده پایش درست بین واگن و سکوی ایستگاه مترویی در شمال غربی شهر پرت گیر کرد، با وجود این سرعت و هماهنگی مردم برای جابه‌جا کردن قطار باعث شد او بدون هیچ صدمه‌ای نجات پیدا کند.

وقتی سفیدی چشم هم تتو می شود!+عکس


مردی که حتی سفیدی چشم و زبان خود را تتو کرده است (نمایشگاه تتو در برلین)

مقایسه آلودگی هوای تهران با شهرهای جهان


شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گزارشی تفصیلی درباره وضعیت آلودگی هوای تهران با استناد به یافته‌های سازمان های بین‌المللی منتشر کرده که وضعیت آلودگی هوا و میزان آلاینده در شهر تهران را در مقایسه با سایر شهرهای مورد بررسی در این تحقیقات نشان می دهد. 

این گزارش به استناد تحقیق سازمان بهداشت جهانی در سال 2014 منتش شده. سازمان بهداشت جهانی میزان غلظت سالانه آلاینده های PM10 و PM2.5 را در حدود 1600 شهر از 91 کشور جهان در سال‌های 2008 تا 2013 بررسی و مقایسه کرده است در این تحقیق اطلاعات غلظت آلاینده PM2.5 در مناطق و شهرهای با سطح درآمد پایین و متوسط، محدود‌تر بوده است.

در این گزارش میزان متوسط غلظت آلاینده PM10 در بازه زمانی سال‌های 2008 تا 2012 در مناطق مختلف و شهرهای منتخب هم ارائه شده، اطلاعاتی که نشان می‌دهد بیشترین میزان غلظت آلاینده PM10 در مناطق شرق مدیترانه (با سطح درآمد پایین و متوسط) و مناطق جنوب شرق آسیا مشاهده شده است و در میان شهرهای مورد مطالعه می‌توان به آلودگی بالا در شهرهای دهلی و کراچی هند اشاره کرد.

در فهرست شهرهای مورد بررسی شهر تهران نیز جزو شهرهای آلوده در بین شهر-های مورد مطالعه قرار دارد.( نگاه کنید به نمودارهای شماره‌های 1 و 2) 

ادامه مطلب ...

خبرسازترین عکس‌های سلفی +تصاویر


شاید برای یک بار هم که شده با گوشی شخصی تلفن همراهتان از خودتان عکس گرفته اید و یا گرفتن عکس دسته جمعی ای که خود عکاس هم در تصویر ‏حضور داشته باشد را تجربه کرده اید، پس در این صورت بایدبا واژه سلفی کم وبیش آشنا باشید اما شاید جالب باشد که بدانید عکس سلفی چیست؟ چه کسی برای اولین بار از این ‏واژه استفاده کرد؟ علاقه مندان به گرفتن عکس سلفی بیشتر دختران هستند یا پسران؟ کدام سلفی ها از همه بیشتر سرو صدا به پا کرده است؟ و آیا اساسا گرفتن ‏عکس سلفی زیاد می تواند نشان نوعی اختلال و بیماری باشد یا خیر؟ برای یافتن پاسخ این سوال ها گزارش زیر را تا پایان بخوانید:‏

* معنای عکس سلفی‏

عکاسی سلفی (‏Selfie‏)‏‎ ‎در واقع‎ ‎عکسی‎ ‎از خود است که معمولاً با دوربین‌های دیجیتال دستی (همراه) گرفته می‌شود. عکس‌های گرفته شده به این روش عموماً ‏برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی‎ ‎به کاربرده می‌شوند.‏

 

 

ادامه مطلب ...

جایزه‌شرکت‌فرانسوی‌برای‌قتل‌عام‌کودکان‌غزه/عکس


شرکت لوازم آرایشی-بهداشتی گارنیر فرانسه به زنان ارتش اسرائیل به خاطر قتل عام کودکان بی گناه فلسطینی جایزه داد.

تصاویری که زنان ارتش اسرائیل پس از دریافت محصولات این شرکت فرانسوی به عنوان جایزه حضور در قتل عام مردم زنان و کودکان غزه، در صفحات شبکه های اجتماعی منتشر کردند، انتقادهای زیادی را متوجه این شرکت و نظامیان اسرائیلی کرده است.

ازدواج رونالدو با زیباترین مدل مشهور روسی +عکس


ونالدوی 28 ساله از سال 2012 با ایرینا شایک مدل مشهور و خبرساز روسی در مسیر ازدواج قرار دارد. رونالدو سال گذشته با دادن یک ساعت به جای حلقه رسما از شایک خواستگاری کرد و شایک هم به او پاسخ مثبت داد. اکنون خبرهای جسته گریخته ای از مراسم ازدواج این دو به گوش می رسد. رونالدو چندی پیش به دوستانش از برگزاری جشن عروسی خود تا پایان سال 2014 خبر داده بود و اکنون اخبار مربوط به ازدواج وی روز به روز جدی تر می شود.

 
بر طبق آخرین اخبار مراسم ازدواج این زوج مشهور در مادیرا زادگاه رونالدو برگزار خواهد شد و بالغ هفت هزار مهمان خواهد داشت. هزینه های این ازدواج خبرساز برآورد نشده است. گفته می شود رونالدو آذرماه امسال رسما ازدواج می کند.

کریستیانو رونالدو و یک جشن عروسی شاهانه

جالب ترین امکانات خودروهای قدیمی +عکس


راننده خودکار، سیستم های حرفه ای، رایانه های پیچیده تنها بخشی از امکاناتی هستند که امروزه در خودروهای ما وجود دارد. این سیستم ها با پیشرفت علم و دستیابی انسان به جایگاه بالایی از تکنولوژی بدست آمده است اما در گذشته که تکنولوژی به این اندازه نبوده است خودروها چه امکانات خارق العاده ای داشته اند؟ برخی امکانات خودروها در گذشته امروزه هم استفاده می شوند اما تعدادی از آن ها واقعا عجیب هستند.

 
دیسک های شناسایی

 

 
ادامه مطلب ...