همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

جهادنکاح دسته‌جمعی داعشی‌ها با دختران موصل +تصویر


صفحات اینترنتی متعلق به اعضای گروهک تروریستی داعش، ویدیویی از جشن ازدواج جمعی ۳۷ نفره از اعضای این گروهک را با زنان و دختران شهر موصل عراق به اشتراک گذاشتند.

گروهک تروریستی داعش پس از عید فطر از اهالی موصل خواست تا دختران خود را برای "جهادنکاح” به داعش تقدیم کنند و به عقد اعضای این گروهک درآورند.

این گروهک تروریستی به مردم موصل نسبت به عدم تسلیم دخترانشان به عناصر داعش، هشدار داده بود.

داعش پیش از این نیز از زنان موصل خواسته بود که نقاب به صورت بزنند و جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و در صورت خروج از خانه یکی از محارم همراه آنان باشد؛ داعش تهدید کرده که متخلفان را مجازات خواهد کرد.

 

وحشتناک ترین تصویر داعش از نظر رسانه های غربی


زمانی که داعش شهر سنجار در شمال عراق را تسخیر کرد، بلافاصله راه جنایت خود را در پیش گرفت و بسیاری از مردم شهر را قتل عام کرد. طبق روالی که اختصاص به این گروه دارد، تروریست های داعش بلافاصله یکی از کلیساها را تسخیر و پرچم خود را در آن برافراشت.

رسانه های غربی که علاقه چندانی به انعکاس جنایات داعش در عراق و سوریه را ندارند، بلافاصله با برجسته سازی این رویداد، تصویر ذیل را به عنوان دردناک ترین تصویر از اقدامات و جنایات بی شمار این گروه منتشر کردند.

این در حالی است که داعشی ها با پر کردن پرونده قطوری از جنایات دهشتناک نام خود را در تاریخ ثبت کرده اند و می توان از سربریدن زنان و کودکان تا زنده به گور کردن مردان و سر و دست بریدن آنان تصاویر متعددی را ارائه کرد.

پیشرفته ترین شیوه تقلب/ عکس


این دانش آموز عینکی داشت که جلوی آن یک دوربین وصل شده بود و با نگاه کردن به سوالات تصویر را به بیرون ارسال می​کرد. پس از آن، شخصی بیرون از محل برگزاری امتحان، تصویر سوال را می​دید و جواب آن را با گوشی کوچکی که در قسمت دسته عینک تعبیه شده بود، برای دانش آموز می​خواند.



گیرنده این فرستنده در یک سکه تعبیه شده بود و دانش آموز این سکه را در جیبش گذاشته بود.
ماموران پلیس چین اعلام کرده اند که این یکی از پیشرفت ترین سبک های تقلبی است که تاکنون با آن برخورد کرده اند.

ازدواج پس از 42 سال نامزدی! +عکس


در سال ۱۹۷۲ وقتی خانم و آقای بارکر با یکدیگر آشنا شدند، یک دوستی ۴ هتفه‌ای میان آن‌ها شکل گرفت و بعد از این مدت آقای بارکر از خانم خواستگاری کرد. او به درخواست ازدواج جواب مثبت داد اما آن‌ها برای ثبت ازدواجشان ۴۲ سال صبر کردند چون به گفته خودشان عجله‌ای در این زمینه نداشتند!


 
ادامه مطلب ...

داعش چگونه جوانان را جذب خود می کند؟


الحیات نوشت: مردم شهر جرف الصخر در استان بابل عراق اطلاعات زیادی در مورد محمد مرزوق جوان ندارند. تمام انچه مردم می دانند، آن است که این فرد که به سختی توانست تحصیلات دانشگاهی خود را به اتمام برساند، یک روز با خودرویی بسیار لوکس که پول آن فراتر از داشته های مالی او بود دیده شد.

 این جوان بیست و چندساله پس از اتمام تحصیلات، موفق به یافتن شغل دولتی نشد. با این حال، پستی در داعش نصیبش شد که با حقوق بسیار خوب، اسلحه و خودروی لوکس همراه است. 
ادامه مطلب ...

شهریه 55 میلیونی یک دانشگاه! +عکس


دانشگاه تربیت مدرس برای دانشجویان ورودی 92 و 93 خود در دوره‌های دکتری نوبت دوم شهریه زیر را مصوب کرده است.

شهریه 55 میلیونی یک دانشگاه! +عکس

از افشاگری وزیر تا واکنش‌های تامل‌برانگیز/ چه کسی روغن در شیر ریخت؟!


از افشاگری وزیر تا واکنش‌های تامل‌برانگیز/ چه کسی روغن در شیر ریخت؟!
 
تا چندی پیش گفته می‌شد شیر کم چرب شیری است که میزان چربی آن در فرآیند تولید کارخانه‌های لبنی کاسته شده اما شیر پرچرب دقیقا همان محصولی است که از دامداران خریداری می‌شود و به غیر از فرآیند پاستوریزاسیون و بعضا کاهش چند دهم درصدی چربی آن، عملیات دیگری روی آن انجام نمی‌شود؛ بنابراین شیر پرچرب همان شیر کامل است.

 
اما حال که وزیر بهداشت استفاده از روغن پالم در تولید شیر پرچرب را تایید کرده چربی محصولات لبنی و شیر زیر سوال رفته که از کجا تامین می‌شود؟  ادامه مطلب ...

اعلام اسامی شرکت‌های لبنی استفاده‌کننده از روغن پالم


اعلام اسامی شرکت‌های لبنی استفاده‌کننده از روغن پالم
 
نیره پیروزبخت صبح امروز در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی در مورد استفاده از روغن پالم در محصولات لبنی اظهار داشت: در ایران 300 نوع فرآورده لبنی تولید می‌شود که 8 نوع از آنها مجاز به مصرف چربی گیاهی هستند.

 
وی تصریح کرد: پنیر پروسس آنالوگ، پنیر تازه با چربی گیاهی، پنیر خامه‌ای با چربی گیاهی، پنیر پیتزا پروسس، اسپریدهای مخلوط، شیرخشک با چربی گیاهی، بستنی پروبیوتیک و بستنی با استفاده از چربی‌های گیاهی مجاز به استفاده از چربی گیاهی هستند که البته باید در بسته‌بندی این محصولات به آن اشاره شود.  ادامه مطلب ...

حرف‌های عجیب غریب درباره زبان فارسی!


97-16.jpg چند وقتی است که در فضای مجازی، در پیام‌های کوتاه و پیغام‌های وایبری، متن‌هایی منتشر و جابه‌جا می‌شوند که مدعی هستند تحت تأثیر عرب‌ها، واژه‌های تحقیرآمیزی به زبان فارسی وارد شده‌اند!

ایسنا، برخی از نوشته‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، به واژه‌هایی مانند «پارس سگ» اشاره می‌کنند و می‌گویند ما در گذشته صدای سگ را «واغ واغ» می‌گفتیم، اما الان می‌گوییم پارس، یعنی نام سرزمین‌مان! یا این‌که ما در گذشته به جای غذا می‌گفتیم «خوراک» اما اعراب ما را بر آن داشتند که بگوییم «غذا» در حالی‌که در عربی «غذا» به معنای «ادرار شتر» است!

این‌که این متن‌ها نوشته چه کسانی هستند و افراد چرا آن‌ها را دست به دست می‌کنند، بحثی مفصل می‌طلبد، اما حسن انوشه - واژه‌شناس و استاد زبان فارسی، مترجم انگلیسی و عربی - به ایسنا می‌گوید: «پارس» در صدای سگ یک آواست و به سرزمین پارس هیچ ربطی ندارد. اشاره کردن به این شباهت درست نیست. این حرف را کسانی می‌زنند و تکرار می‌کنند که ضد زبان فارسی هستند و می‌خواهند بگویند زبان فارسی مانند پارس سگ است!   ادامه مطلب ...