همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

غزه قبل و بعد از آغاز جنایات رژیم صهیونیستی+عکس


روز از آغاز حمله هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد و در این زمان بیش از 900 نفر از مردم غزه که 80 درصد از آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند به شهادت رسیدند.

در ادامه می‌توانید 20 تصویر از باریکه غزه، پیش و پس از آغاز جنگ اسرائیل علیه این منطقه را ببینید.

غزه پیش از جنگ و در روزهای آبادانی

  ادامه مطلب ...

از سوی رسانه های عربی؛حمایت مسی از صهیونیست‌ها تکذیب شد/ شکایت لیونل از روزنامه فرانسوی


 
 
برخی رسانه های عربی خبر حمایت لیونل مسی از رژیم اشغالگر قدس را تکذیب کردند. روزنامه فرانسوی منتشر کننده این خبر هم از شکایت لیونل مسی از این روزنامه خبر داده است.

به گزارش  مهر، چند روزی است که خبری مبنی بر حمایت یک میلیون دلاری لیونل مسی از رژیم اشغالگر قدس در فضای مجازی منتشر شده و عکس هایی نیز با همین مضمون در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. این در حالی است که این بازیکن تیم ملی آرژانتین از روزنامه منتشر کننده این خبر شکایت کرده است. 

ادامه مطلب ...

غم‌انگیزترین تصویر فضایی از زمین


الکساندر گرست، فضانورد آلمانی مقیم ایستگاه فضایی بین‌المللی این تصویر را از ۴۰۰ کیلومتری بالای نوار غزه ثبت کرده و آن را غم‌انگیزترین تصویرش از فضا نامیده است.گرست این عکس را در تاریخ ۲۳ جولای / ۱ مرداد ثبت کرده و در توضیح آن نوشته که حتی از ارتفاع ۴۰۰ کیلومتری هم می‌شد پرتاب موشک‌ها و انفجار آن‌ها را مشاهده کرد. البته در این تصویر نمی‌توان روشنایی‌های شهری را از انفجارها تفکیک کرد.

شواهدی درباره ممنوع‌التصویری «ستایش»

موضوع ممنوع‌التصویری «نرگس محمدی» بازیگر اصلی سریال «ستایش» ظاهرا همچنان در ابهام قرار دارد.

 

سایت «انارپرس» نوشت: بعد از حضور نرگس محمدی (بازیگر نقش ستایش) در برزیل و انتشار عکس‌هایی از وی، دو قسمت از این سریال پخش شده، بدون اینکه حتی یک ثانیه تصویر این بازیگر نمایش داده شود.

تاکنون ۶۷ قسمت از سریال ستایش پخش شده اما در دو قسمت آخر این سریال، هیچ سکانسی از این بازیگر نمایش داده نشده است. علاوه بر این، قسمت ۶۵ سریال ستایش - که قبل از سفر بازیگران به برزیل پخش شد - با سکانسی به پایان رسید که حال بازیگر اصلی یعنی ستایش به دلیل بیماری، به وخامت گرایید و قاعدتا در قسمت‌های بعدی مخاطب منتظر بود تا ببیند چه بر سر او آمده اما در دو قسمت بعد، به این موضوع پرداخته نشد.

از سوی دیگر تا قسمت ۶۵، سریال ستایش ساعت ۲۰:۳۰ جمعه‌شب‌ها پخش می‌شد اما دو قمست اخیر که تصویر بازیگر نقش اصلی این سریال به نمایش در نیامده، ساعت پخش سریال به ساعات پایانی شب منتقل شده است. از جمله اینکه قسمت ۶۷ این سریال، ساعت ۲۳:۱۵ جمعه 3 مرداد پخش شد.

اخیرا خبرهایی درباره ممنوع‌التصویری هنرمندان و بازیگرانی که به برزیل سفر کرده بودند، منتشر شده اما مسئولان سازمان صدا و سیما تاکنون در این‌باره اظهارنظری نکرده‌اند.

مردی که 2 بار از مرگ در هواپیمای مالزی فرار کرد +عکس


مردی که 2 بار از مرگ در هواپیمای مالزی فرار کرد +عکس
 
سلامانه به نقل از سایت «دیلی میل»، د یونگ برنامه ریزی کرده بود تا سوار هواپیمای MH370 شود، هواپیمایی که چند ماه پیش گم شد و هیچ اثری هم از آن به دست نیامد. او هم چنین بلیت پرواز MH17 را هم خریده بود که بر فراز اوکراین هدف موشک قرار گرفت و سقوط کرد، اما در هر دو مورد، در آخرین لحظه برنامه اش را عوض کرد.

 
او عضو یک باشگاه دوچرخه سواری در مالزی است و در پرواز MH17 صندلی رزرو کرده بود تا بعد از شرکت در مسابقات قهرمانی هلند، با این پرواز به مالزی برگردد اما بعد تصمیم گرفت با یک پرواز ارزان تر که در فرانکفورت توقف داشت، به کوالالامپور سفر کند.

 
چند ماه پیش هم به جای پرواز MH370 سوار یک جت دیگر شد و جان به در برد:«من دو بار شانس آورده ام... باورنکردنی است. برای مسافران و خانواده های شان خیلی متاسفم ولی خیلی خوشحالم که آسیبی ندیده ام.»

«گم شدن» 4 میلیارد تومان پول از بانک خصوصی!


رییس پلیس فضای تولید و تبادلات اطلاعات تهران بزرگ جزییات برداشت چهار میلیارد تومان از حساب بانک خصوصی را شرح داد.

سرهنگ محمدمهدی کاکوان در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در آخرین روز خرداد ماه امسال نماینده یکی از بانک‌های خصوصی پایتخت با مراجعه به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت عنوان کرد که سیستم این بانک مورد هک و نفوذ قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه براساس اظهارات این نماینده، 4 میلیارد تومان از حساب این بانک برداشت شده بود، گفت: با توجه به حساسیت موضوع پرونده‌ای تحت عنوان هک و نفوذ تشکیل شد که ماموران در بررسی‌های تکمیلی دریافتند که پول بعد از کسر از حساب بانک به 125 حساب دیگر در 13 بانک متفاوت واریز شده است.  ادامه مطلب ...

جزییات دار زدن دو دختر توسط پدر در شهرضا


مردی در پی اختلاف با همسرش پس از دارزدن دو دختر خردسالش در باغی متروکه در اطراف شهرستان شهرضا خود را حلق‌آویز کرد.

سرهنگ امیرخانی فرمانده انتظامی شهرضا در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این حادثه جزییات آن را تشریح کرد و گفت: چند روز پیش در پی تماس مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این شهرستان مبنی بر قتل دو برادر زاده‌اش اکیپ گشت این فرماندهی به محل اعزام شد.  ادامه مطلب ...

نوجوان هندی با 232 دندان! +عکس


نوجوان هندی با 232 دندان! +عکس
 

واحدمرکزی خبر: بیمارستان بمبئی روز پنجشنبه اعلام کرد: جراحان در جراحی بی سابقه ، ۲۳۲ دندان را از دهان نوجوان هندی خارج کردند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بمبئی ، رئیس بخش دندانپزشکی بیمارستان بمبئی گفت: آشیک گاوای به دلیل تورم شدید در سمت راست فک پایینی خود به این بیمارستان مراجعه کرد و پزشکان گمان کردند وی دچار ورم دندان شده است.
وی افزود: ما این نوجوان را به اتاق جراحی بردیم. فکر می کردم عمل ساده ای باشد اما وقتی فکش را شکافتیم دیدیم چندین و چند دندان مرواریدی شکل در استخوان آرواره اش قرار دارد.
رئیس بخش دندانپزشکی بیمارستان بمبئی تاکید کرد:  پس از خارج کردن این دندان دریافتیم که دندان های تیله ای مانند دیگری نیز دیده می شود.
وی ادامه داد این عمل هفت ساعت طول کشید و در مجموع بیش از 232 دندان از فک پائینی این نوجوان خارج شد.
سورش گاوای پدر این نوجوان گفت: ما خیلی نگران بودیم و فکر می کردیم پسرمان به سرطان مبتلا شده است.

ایران غمگین‌ترین کشور جهان


چند وقت پیش یک شرکت تحقیقاتی در واشنگتن با نام «گالوپ» یک رده‌بندی از شادترین و غمگین‌ترین کشورهای جهان منتشر کرد که طبق آن ایران بعد از کشور عراق غمگین ترین کشور جهان معرفی شد. این فهرست با واکنش متفاوت رسانه‌های داخلی مواجه شد. برخی رسانه‌ها این آمار را پذیرفتند و برخی دیگر پذیرفتن این آمار را ساده لوحانه توصیف کردند و آن را همسوی دیگر سیاست‌های غربی دانستند.

به گزارش مجله مهر غمگین ترین مردم دنیا در کجا زندگی می‌کنند؟ شاید اگر این پرسش را در جمعی خودمان مطرح کنید، کمتر کسی رای به حضور ایران در بالاترین رده‌های جدول بدهد. اما یک نظر سنجی منتشر شده توسط «گالوپ» نشان می‌دهد که مردم ایران پس از مردم عراق، غمگین ترین مردم دنیا هستند. اما این همه ماجرا نیست.

شرکت گالوپ، یک شرکت تحقیقاتی آمریکایی است که در سال 1935 توسط جرج گالوپ تاسیس شد. این شرکت به خاطر نظرسنجی‌های عمومی که انجام می‌دهد در دنیا شناخته شد. در حال حاضر این شرکت با آمریکا و دیگر شرکت‌های مختلف در سراسر دنیا همکاری می‌کند. گالوپ نزدیک به 40 دفتر در 20 کشور جهان دارد. اما دفتر مرکزی آن در واشنگتن قرار دارد. در حال حاضر مدیر این شرکت فردی به نام «جیم کلیفتون» است.  ادامه مطلب ...

اشتباه نکنید! این تصاویر، واقعی هستند!


حقه‌های فوتوشاپ در عکس‌ها آن‌ها را زیباتر می‌کنند و تلاش می‌کنند شما را قانع سازند که این جلوه‌ها، واقعی هستند. هرچند در اغلب مواقع، جزئیات افزوده شده غلوامیز هستند. به همین علت، بهترین عکس‌های فوتوشاپی، آن‌هایی هستند که بینندگان متوجه وجه تصنعی آن‌ها نشوند. اما از آن‌ها هم دیدنی‌تر، عکس‌هایی هستند که با زمان‌بندی مناسب و یا صحنه‌آرایی مناسب، تصویری باورنکردنی اما واقعی را به نمایش می‌گذارند. در این پست، برخی عکس‌های واقعی را که فوتوشاپ در آن‌ها نقش نداشته، با هم می‌بینیم.

۱- بازیکن بدون سر؟!

اشتباه نکنید! این تصاویر، واقعی هستند! 
ادامه مطلب ...

درختی که 40 نوع میوه می‌دهد! +تصاویر


این درختان که همزمان انواع مختلف هلو، آلو، زردآلو، شلیل و گیلاس تولید می‌کنند، در تمامی طول سال معمولی به نظر می‌رسند اما در فصل بهار دارای طیفی از رنگ‌های متنوع هستند و هر درخت نیز مجموعه‌ای از میوه‌های هسته‌دار منحصر‌به‌فرد خود را دارد.


این درختان حاصل خلاقیت «سم فان آکن»، مجسمه‌ساز و هنرمند دانشگاه سیراکوس، هستند و در تلاش وی برای مجاب‌کردن مردم در درک بیشتر چگونگی تولید غذا رشد داده شده‌اند. 
ادامه مطلب ...