همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

۶ گزینه نهایی ریاست صدا و سیما +عکس


۶ گزینه نهایی ریاست صدا و سیما +عکس
 
 ۶ گزینه نهایی ریاست صدا و سیما مشخص شدند.

 
 به گزارش پیام نو یک منبع آگاه که در جریان انتخاب رییس آینده صدا وسیما قرار دارد به خبرنگار پیام نو گفت:  از آقایان دکتر غلامعلی حدادعادل، دکتر محمد حسینی(وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد) محمد حسین صفار هرندی، دکتر محمد سرافراز(معاون برون مرزی صدا وسیما) دکتر علی دارابی(قائم مقام فعلی سازمان) و دکتر سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده فعلی مجلس  ۶ گزینه نهایی برای ریاست سازمان صدا وسیما هستند.  ادامه مطلب ...

آبشاری متفاوت در مکزیک +تصاویر


آبشار زیبای Hierve el Agua که یکی از جازبه های توریستی کشور مکزیک محسوب می شود در حدود 70 کیلومتری شرق شهرستان Oaxaca واقع شده است. این آبشار زیبا از چشمه های آب معدنی طبیعی تشکیل شده و حدود 30 متر ارتفاع دارد.همچنین در بالای این آبشار چشمه های آبگرمی وجود دارد که برای حمام کردن و لذت بردن از آب گرمی طبیعی بسیار مناسب است.

 
ادامه مطلب ...

بدچهره ترین افراد مشهور تاریخ؛ از «مرلین منسون» تا «دوناتلا ورساچه»! +تصاویر


در این مطلب جالب، شما با زشت ترین افراد مشهور دنیا یا به عبارتی کسانی آشنا می شوید که بهره کمتری از زیبایی دارند و هیچ کسی باور نمیکند شاید دلیل شهرت آنها همین زشتی آنها باشد.

1- مرلین منسون
اولین عکس جالب از مرلین منسون، خواننده آمریکایی که نام واقعی اش برایان هیو وارنر است، بیشتر به خاطر ظاهری که برای خودش می سازد، مورد توجه قرار می گیرد.

بدچهره ترین افراد مشهور تاریخ +تصاویر 
ادامه مطلب ...

شاعر ایرانی مورد علاقه سوپر مدل برزیلی |عکس|


آدریانا لیما بازیگر و مدل معروف برزیلی با انتشار عکسی از دیوان حافظ نوشت: این بهترین کتاب شعری ست که تا به حال خوانده ام.

ب  ادامه مطلب ...

روایت عجیب از خانواده ای که درهر دو سانحه هوایی خطوط مالزی داغدار شد


روایت عجیب از خانواده ای که درهر دو سانحه هوایی خطوط مالزی داغدار شد
 
به گزارش خبرآنلاین،"کایلینه مان" و "جیدن بارروز"، زوج استرالیایی، هنوز در سوگ از دست دادن دو تن از اعضای خانواده خود در سانحه ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی بر فراز اقیانوس هند بودند، که دو تن دیگر از اعضای خانواده خود را در سانحه سرنگون شدن یک هواپیمای دیگر خطوط هوایی مالزی بر فراز اوکراین از دست دادند.  ادامه مطلب ...

چگونگی کسب اطلاعات پرواز در فرودگاه مهرآباد با پیامک +جزئیات


به‌گزارش روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، علی رستمی با بیان این‌که این سامانه با هدف ارسال اطلاعات و اخبار پروازی فرودگاه مهرآباد در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در راستای تکریم ارباب رجوع ایجاد شده است، اظهار کرد: مسافران جهت اطلاع از وضعیت پرواز می‌توانند از طریق سیستم پیام کوتاه (SMS) اقدام کنند.سامانه پیامک اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با دو شماره 300019 و1000199 در بازه زمانی یک روزه امکان اطلاع‌رسانی را به مسافران و مخاطبان به صورت دقیق و به‌روز میسر می‌سازد.

 
وی با بیان اینکه هدف ما جلب رضایت مشتریان است، افزود: تکمیل و بروز رسانی این سامانه پیامکی با هدف اطلاع‌رسانی به موقع و ارتباط دو سویه از وضعیت پروازها به منظور رفاه حال مسافران است.

 
رستمی گفت: این سامانه با در نظر گرفتن سریعترین و بهترین راه‌های جستجو، به چهار روش امکان اطلاع‌رسانی در مورد هر یک از پروازها و شهرها را فراهم می‌کند.  ادامه مطلب ...

اولین مغز کشف شده جهان متعلق به که بود؟


دانشمندان دانشگاه آریزونا دریافتند مغزی که سال گذشته کشف شده است، به اولین شکارچی جهان تعلق داشت.

به گزارش ایسنا، این مغز کاملا حفظ شده در فسیل یک موجود پیدا شد که حدود 250 میلیون سال قبل در دوره کامبرین زیرین می‌زیسته است.

کشف مذکور به نمایش مغزی پرداخته که به شکل عجیبی ساده‌تر و دارای پیچیدگی کمتر از مغزهای شناخته شده فسیلهای برخی از شکارهای حیوانی است.

این یافته‌ها برای اولین بار، یک مغز فسیل شده را شناسایی کرده که بنظر می‌رسد متعلق به برترین شکارچیان زمان خود یعنی Anomalocarididها باشد و به معنی میگوی غیرعادی است.  ادامه مطلب ...

تصویری که دیشب 400 بار از تلویزیون پخش شد! / این دو ناجی ضرغامی!



اشتباه نکنید! این تصویر ، مربوط به رئسای جمهور پیشین یا آتی کشور نیست ، ربطی هم به عاملین ماجرای سرنگونی هواپیمای مالزیایی ندارد ! آنچه می بینید تصویر دو تماشاگر ایرانی در بازی دیشب ایران - برزیل است که مفتخرند، قریب به 400 بار تصاویرشان را در حساس ترین لحظات بازی از تلویزیون پخش شده است!  ادامه مطلب ...

هشت ترفند مخفی سرگرم کننده در گوگل


معمولا از گوگل و موتور جستجوی قدرتمند ان در طول روز به مراتب بهره میبریم. اما این موتور جستجو در کنار داده ها و اطلاعات جدی و ارزشمندی که ارائه میکند، ترفندهای مخفی سرگرم کننده ای نیز دارد که گاهی میتوان با آنها برای مدتی وقت گذراند و سرگرم شد. در اینجا هشت نمونه از این ترفندهای جالب و سرگرم کننده را به شما نشان میدهیم.

به گزارش «تابناک» ترفندهای مخفی در همه جا پیدا میشوند. در سیستم عامل ها، برنامه ها و اینترنت و موتورهای جستجو. گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیست و البته ترفندهای جالب توجه بسیاری را نیز در بر میگیرد. امروز هست نمونه از این ترفند ها را برای شما بازگو میکنیم:

هشت ترفند مخفی سرگرم کننده در گوگل

Tilt یا Askew

صفحه نخست موتور جستجوی گوگل را باز کنید و یکی از کلید واژه های tilt یا askew را در آن جستجو کنید. خواهید دید که نتایج جستجو به شکلی جالب کمی کج و مورب به شما نمایش داده خواهید شد:  ادامه مطلب ...