همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

نقاشی‌های باورنکردنی که با Paint ویندوز کشیده شده‌اند!

برای کشیدن و طراحی تصاویر خارق‌العاده و هنرمندانه هیچ نیازی به هزینه‌های گزاف برای خرید نرم‌افزارهای حرفه‌ای نیست. حتی با  Paint ویندوز می‌توانید اقدام به خلق نقاشی‌های باورنکردنی کنید؛ ابزاری که بسیاری از نقاشان و طراحان حرفه‌ای از آن برای بروز هنر خود بهره می‌برند.

به گزارش تابناک، شاید تصور عمومی ‌این است که تنها با ‌نرم‌افزارهایی همچون فتوشاپ یا کورل می‌توان طرح‌های گرافیکی خلاقانه و زیبا پدید آورد؛ اما واقعیت این است که همین ابزار گرافیکی ویندوز یعنی MS Paint نیز خود توان ایجاد نقاشی‌ها و آثار هنرمندانه و زیبا را داراست.

از پرتره‌های زیبا تا مناظر طبیعی و انسانی، Paint را می‌توان به کار گرفت و با اضافه کردن کمی هنر و ذائقه، تصاویری شبیه به نمونه‌های زیر آفرید.

تصویر خلق شده توسط «پاتریک هاینز» طراح و گرافیست اهل بوستون، با استفاده از Paint. تصویر مربوط به صحنه‌ای از فیلم Harry Potter and the Deathly Hollows است.

نقاشی‌های باورنکردنی که با Paint ویندوز کشیده شده‌اند!  ادامه مطلب ...

خطرناک ترین عکس سلفی (عکس)


ولی این دونده جسور در حالی که چندین گاو نر در یک قدمی او هستند گوشی خود را از جیبش در می اورد و شروع به گرفتن عکس سلفی از خودش میکند.

 
در عکسی از او گرفته شده است یک گاو نیم تنی در چند اینچی اوست که در خیابان ها اسپانیا همراه گاو های نر دیگر در حال جولان دادن است.

 
روز جمعه در فستیوال ون فرمین که در شهر پامپلونای اسپانیا برگزار میشود هزاران اسپانیایی شانس خود را برای فرار از گاو های نر امتحان کردند.

 
در این مسابقات گاو بازی که هر ساله در مناطق مختلف اسپانیا برگزار میشود یک عده از مردم باید از دست چندین گاو خشمگین فرار کنند.

 
طبق قاون اگر این مرد ریشو دستگیر شود باید جریمه ی ۲۴۰۰ یورویی را بپردازد.در این سمابقات فقط سه نفر اسیب دیدند.


درآمد باشگاه های فوتبال از فروش برند پیراهن چقدر است؟


برند لباس های تیم منچستر یونایتد پس از پایان فصل پیش روی مسابقات فوتبال به آدیداس تغییر خواهد کرد چرا که مقامات شرکت نایک و باشگاه منچستریونایتد بر سر پولی که شرکت نایک برای تامین پیراهن منچستر باید به این باشگاه بپردازد به توافق نرسیدند. به همین خاطر نگاهی انداخته ایم به درآمد باشگاه های مشهور جهان از فروش حق تولید پیراهن به برندهای مشهور جهانی. در فهرست زیر قردادهای فعلی باشگاه ها با شرکت ها مورد توجه قرار گرفته و برخی از این قراردادها سال های پایانی خود را سپری می کنند. البته همان طور که گفته شد قرارداد منچستریونایتد و آدیداس به تازگی منعقد شده و از فصل آینده اجرایی خواهد شد.  ادامه مطلب ...

بسته پیشنهادی دولت برای شکستن رکود اقتصادی


بسته پیشنهادی دولت برای شکستن رکود اقتصادی
 

  این برنامه با مدیریت ستاد هماهنگی امور اقتصادی دولت اجرایی فراخوان شده است تا کارشناسان در این باره نظرات خود را ارائه کنند.

در بسته جامع پیشنهادی رونق اقتصادی پس از بررسی موشکافانه دلایل رکود تورمی کشور در سالیان گذشته، راهکارهایی برای برون رفت از رکود تورمی پیش بینی شده است.

در این بسته موضوعاتی نظیر نقش بنگاه های پیشرو در بازار داخلی، صادرات صنعتی و خدمات پیمان کاری و مشاوره ای به کشورهای همسایه، گردشگری، مسکن ، تقویت سازوکار مالی تجهیز پس انداز (بازار سرمایه)، بهبود وضعیت بانک ها از نظر مطالبات معوق و بالا بردن قدرت اعطای تسهیلات آنها، توسعه صنایع پایین دستی انرژی، بهبود مبادلات خارجی، کاهش مستمر تورم، ثبات نسبی بازار ارز ، بهبود نسبی محیط کسب و کار مورد توجه قرار گرفته است.

دولت امیدوار است این گزارش مورد نقد صاحبنظران قرار گرفته و از این طریق وفاق مورد نیاز برای اجرای سیاست‌های خروج از رکود حاصل شود. 

ادامه مطلب ...

عکس/ مزایده اموال بابک زنجانی


طی روزهای اخیر ۵ مرحله آگهی برای فروش اموال متعلق بابک زنجانی در روزنامه های سراسری به چاپ رسیده است. در این مزایده ها اموال میلیاردی بابک زنجانی در تهران و کیش و همچنین چند دستگاه خودرو دیده می شود.

مرکز آمار اعلام کرد: تهرانی ها و خوزستانی ها پردرآمدترین مردمان ایران



مرکز آمار اعلام کرد: تهرانی ها و خوزستانی ها پردرآمدترین مردمان ایران
نتایج طرح آمارگیری هزینه و درآمد خانوارهای شهری مرکز آمار ایران در سال 90 تا 92 نشان می‌دهد، در میان 31 استان کشور تنها 4 استان رشد هزینه خانوار آنها در سال 92 نسبت به 91 منفی بوده است.

* رشد منفی هزینه خانوار 4 استان در سال گذشته

براساس این گزارش رشد هزینه یک خانوار شهری در استان اردبیل نسبت به سال 91، 0.5- بوده است همچنین زنجان 0.7- ، لرستان 1.2- ،همدان 6.5- بوده است. 

ادامه مطلب ...

افشاگری دو نماینده درباره زمین خواری همدیگر!


مقداد نجف‌نژاد در مورد پرونده‌های بابلسر گفت: احمد توکلی نسبتی ناروا به من داده است و تعمداً اسم من را بدون عناوین حقوقی آورده که القا کند معامله شخصی بوده است.

 
مقداد نجف‌نژاد نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان ‌دستور خود در صحن علنی با اشاره به نسبت ناروایی که علیه شخص وی در سایت الف درج شده است، اظهر داشت: املاک و پلاژ‌های بابلسر صددرصد متعلق به خاندان پهلوی بوده و پس از انقلاب به بنیاد علوی منتقل شده است.  ادامه مطلب ...

ماجرای عشق بازیگر هندی به محمدرضا گلزار



این فیلم داستان عاشقانه‌ای بین یک دختر ثروتمند هندی(آیشواریا رای) و یک پسر ایرانی(محمدرضا گلزار) است که دانشجوی پزشکی در هندوستان است. این دو عاشق هم می‌شوند اما خانواده دختر با ازدواج آن‌ها مخالف است.

مدت زیادی است که خبرهای متعددی از حضور بازیگران مطرح سینمای جهان در فیلم‌های ایرانی منتشر می‌شود که هر یک از این خبرها یکی پس از دیگری یا تکذیب می‌شد و یا تیم تولید با بازیگر مورد نظرشان به توافق نمی‌رسیدند و این قصه ناتمام باقی می‌ماند.

از علی معلم گرفته تا مسعود ده‌نمکی و ماجرای حضور آنجلینا جولی در فیلمش. اما به نظر می‌رسد این بار قضیه حضور آیشواریا در فیلمی ‌از سینمای ایران بسیار جدی و محتمل‌تر از بقیه است. دیروز بالاخره پروانه ساخت یکی از پر سر و صداترین پروژه‌های چند وقت اخیر سینمای ایران صادر شد تا بالاخره «سلام بمبئی» در ریل تولید قرار بگیرد. صبا بلافاصله پس از صدور پروانه ساخت این فیلم در گفتگو با حسن دادخواه تهیه کننده «سلام بمبئی» جزئیات دقیق و دسته اولی از این فیلم سینمایی گرفته است که در ادامه می‌خوانید

ادامه مطلب ...