همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

عجیب ترین کوه دنیا در ایران +عکس


باشگاه خبرنگاران، این کوه باستانی پردیس است که در حومه شهرستان جم از توابع عسلویه استان بوشهر و در نیمه های راه بندر کنگان به فیروز آباد شیراز قرار دارد. قله این کوه نزدیک ترین نقطه زمین به خورشید است، چون بالاترین ارتفاع در نزدیکی خط استوا است.

 
مغناطیس فوق العاده قوی کوه در جهان زبانزد است و اگر در فاصله ۵۰ تا ۱۰۰ متری کوه یعنی تقریبا انتهایی ترین نقطه مشخص آسفالت با ماشین توقف کنید و ترمز دستی را بخوابانید، ماشین به جای سر پائینی به نرمی به سمت کوه کشیده می شود که البته همین مغناطیس برای رانندگان نا آشنا بسیار دردسر ساز بوده و تاکنون تعداد زیادی از خودروها بی اختیار با کوه تصادف کرداند.

 

از جمله خواص خارق العاده ی این کوه کمک به درمان مبتلایان به ایدز است.به خاطر نزدیکی این کوه به خورشید امکان رشد و نمو ویروس های بیماری زا از جمله ویروس HIV صفر است.

 
 
ادامه مطلب ...

غذاخوری علی دایی در میاندوآب +عکس


بازارخبر، در مورد نامگذاری سردرب مغازه ها و فروشگاهها نیز، دارندگان این املاک و مشاغل، تلاش می کنند تا با ثبت نام مغازه خود در ذهن مشتریان، به هر قیمت ممکن، بر تعداد مشتریان خود بیفزایند.

 
در همین راستا؛صاحب یک غداخوری در میاندوآب ازتشابه اسمی با علی دایی،اسطوره وافتخار فوتبال ایران به نحو احسن استفاده کرده و درحالی که مردم نیز وی را که اسمش علی است،دایی علی(به گویش محلی:علی دایی)صدا می زنند،نام غذاخوری اش را علی دایی انتخاب کرده است.



ایرانی‌ها سالیانه چند دلار خرج می‌کنند؟


به گزارش تسنیم، آمارهای منتشر شده از سوی نهادهای بین المللی نشان می دهد ایران در میان کشورهای جهان از نظر سطح مصرف خانوارها در رده متوسط به بالا قرار گرفته است.

 
مصرف سرانه خانوار در ایران در سال 2012 بالغ بر 3935 دلار برآورد شده است.

 
مصرف سرانه خانوار میزان کالاهای مصرف شده هر خانوار در طی یک سال را نشان می دهد که مثل مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانگی، خودرو و همچنین خدمات است.  ادامه مطلب ...

آرزو به سبک ژاپنی +عکس


«تاناباتا» یا فستیوال ۴ روزه ستاره‌ها در ژاپن در ماه جولای میزبان بیش از ۲ میلیون نفر شرکت‌کننده است که آرزوهای خود را در ۵ رنگ روی تکه‌های کاغذ می‌نویسند و آن‌ها را مابین تزئینات مخصوص این فستیوال بر تیرهای بامبو آویزان می‌کنند تا هر چه زودتر برآورده شوند.

تیرک‌های بامبوی مخصوص این فستیوال را می‌توان به مبلغ ۱۰۰۰۰۰ ین کرایه کرد. طراحی تزئینات ۳-۴ ماه قبل آغاز می‌شود و پشتیبان‌های محلی و منطقه‌ای نیز در آن مشارکت فعال دارند.

 
ادامه مطلب ...

منابع آگاه خبر دادند: ایران و ۱+۵ نگارش کلیات متن توافق جامع را به پایان برده‌اند


منابع آگاه خبر دادند: ایران و ۱+۵ نگارش کلیات متن توافق جامع را به پایان برده‌اند
 
بر اساس این گزارش، اطلاعات دریافتی «ایران هسته ای» از وین نشان دهنده آن است که تیم های ایران و 1+5 نگارش کلیات متن توافق جامع را به پایان برده اند.

 ایران هسته‌ای همچنین از قول برخی منابع که با این رسانه گفت‌وگو کرده‌اند می‌افزاید کلیات متن نوشته شده و اکنون دو طرف در حال نهایی کردن تک تک موضوعات مندرج در آن هستند.  ادامه مطلب ...