همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

زن باردار در مسابقات دو و میدانی + عکس

زن بارداری که یک ماه دیگر بچه‌اش متولد می‌شود، در رقابت‌های لیگ رسمی دو و میدانی آمریکا شرکت کرد!

به گزارش سایت «فرارو»، حضور آلیسیا مونتانو زن باردار 8 ماهه‌ای که در رقابت‌های دوی 800 متر لیگ رسمی آمریکا به میدان رفت، همه را شوکه کرد. او روز جمعه در شرایطی به مصاف سایر رقبایش رفت که هیچ شباهتی با دونده سابقی که در این لیگ می‌دوید، نداشت.  ادامه مطلب ...

سکوت «جمشید بسم‌الله» شکست


n00232424-b.jpg جمشید میرابی معروف به جشمید بسم‌الله به بیان سرگذشت خود و تفسیر خاصش از مدیریت اقتصادی کشور از دوران تعدیل تا دوران احمدی‌نژاد پرداخته است.

 مشروح گفت‌وگوی روزنامه «تعادل» با جشمید بسم‌الله در پی می‌آید:

* جمشید بسم‌الله از کجا آمد؟ چه طور شروع کرد؟

از خیلی زمان‌های قدیم که من این کار را شروع کردم طبق عادت همیشگی کارم را با بسم‌الله الرحمن الرحیم شروع می‌کردم تا اینکه کم‌کم این قضیه جا افتاد و من شدم جمشید بسم‌الله.

پایه اصلی کارم از سال ۶۶ تا ۷۲ در بازار بورس بود، نه در بازار ارز. آن زمان به صورت کامل در بازار ارز نبودم. در مقاطعی که احساس می‌کردم نرخ ارز به سمت بالا می‌رود، خرید می‌کردم و در مقاطع دیگر می‌فروختم. همیشه بچه‌ها وقتی وارد مدرسه می‌شوند شغل‌هایی برای خودشان انتخاب می‌کنند مثل خلبانی، پزشکی و ... من هم از بچگی دوست داشتم خلبان هواپیمای جنگی بشوم و هیچ وقت فکر نمی‌کردم وارد بازار ارز بشوم.  ادامه مطلب ...

شرایط باور نکردنی یک مرد +عکس


شرایط باور نکردنی یک مرد +عکس
 
خانواده "لی ژیمینگ” (Zhiming) مجبورند در تمامی دورانی که این پیرمرد ۷۴ ساله در خواب است از وی نگهداری کنند.
آنها می گویند مجبورند هنگامی که وی خواب است او را بنشانند و به وی سوپ گرم بخورانند. آنها همچنین مجبور به استفاده از پوشک برای وی هستند.
عروس این بیمار عجیب و غریب می گوید: زمانی که وی خواب است، گویی در کما فرو رفته.

 وی افزود: اصلا نمی توانیم این بیمار را از خواب بیدار کنیم، اگر قاشق سوپ را در دهان وی قرار دهیم، بصورت خودکار محتوای آن را می بلعد، اما واکنش دیگری از خود نشان نمی دهد.

 به گفته عروس این مرد، زمانی که این بیمار ۷۴ ساله بیدار می شود شش ماه نمی خوابد و مجبور می شود برای سرگرم کردن خود به پرسه زدن شبانه در خیابانها و تماشای تلویزیون پناه ببرد.

تصویر: یقه آخوندی مجری شاه دوست در تلویزیون!




یادداشت خسرو معتضد همزمان با جشن های 2500 ساله (43 سال پیش) در وصف شاه  ادامه مطلب ...

آمار تکان‌دهنده از مطالبات واقعی بانک‌ها


119961_491.jpgآمار وزیر اقتصاد از 150 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی در حالی به فاصله کمتر از یک روز به 80 هزار میلیارد تومان اصلاح شد که این اختلاف 70 هزار میلیاردی چندان نمی‌تواند واقعی بودن رقم اصلاح شده را تایید کند.

به گزارش ایسنا،تاکنون آمار و ارقام متفاوتی از سوی مدیران بانک‌ها، مقامات بانک مرکزی، نمایندگان مجلس، وزیر اقتصاد و صاحبنطران حوزه بانکی در مورد میزان مطالبات بانکها مطرح شده که هر کدام از نگاهی قابل تامل و بررسی است. به طوری که کمترین و یا بیشترین آمار اعلامی می تواند سوال های بسیاری را در مورد صحت، چگونگی شکل گیری، واقعی بودن همچنین چالش هایی که پیش روی سیستم بانکی می گذارد مطرح کند.

در حالی رقم بدهی بدهکاران به سیستم بانکی در آخرین آمار بانک مرکزی برای سال 1392 حدود 82 هزار میلیارد تومان اعلام شد که در پی آن آمارهای دیگری که اغلب بیشتر از این میزان بود مورد تاکید قرار گرفت.  ادامه مطلب ...

16+ / «اصغر قاتل»، مرد ترسناک 80 سال پیش تهران چه کسی بود؟ + تصویر


پس از کشتن بیش از 30 انسان، وقتی او را برای اعدام می‌بردند، معترض بود. می‌گفت: «من فقط چند نفر مجهول‌الهویه را کشته‌ام و شما مرا برای خاطر این اشخاص ولگرد می‌کشید؟ من که شخص حسابی و سیدی را نکشته بودم، چند نفر مجهول‌الهویه را کشتم!»

سایت «تاریخ ایرانی» نوشت: بامداد ششم تیرماه ۱۳۱۳، علی‌اصغر بروجردی، قاتل مشهور زنجیره‌ای که مطابق قانون محکوم به اعدام شده بود، در میدان سپه تهران در برابر ادارۀ کل نظمیه به دار مجازات آویخته شد.

 

از پیش اعلام شده بود که قرار است علی‌اصغر را اعدام کنند و بنابراین از دو ساعت قبل از طلوع آفتاب، جمعیت کثیری تمام محوطه میدان سپه را اشغال کرده بودند؛ زنان و مردانی که از مقابل اداره کل نظمیه، تا جلوی عمارت وزارت پست و تلگراف و از آن‌سو، از مقابل عمارت بلدیه طهران و دهنۀ خیابان علاءالدوله تا ضلع‌های شرقی و غربی میدان سپه و دهنۀ خیابان باب همایون را پشت در پشت اشغال کرده بودند، چنانکه حتی روی سقف اتوبوس‌های پارک‌شده در میدان سپه نیز جمعیتی ایستاده و ناظر اجرای حکم مجازات بودند.  ادامه مطلب ...

شرط جالب داعش برای قبول روزه!


به گزارش  العالم؛  این مرکز مخالف دولت سوریه، یکی از مبلغان و مفتیان داعش در شهر "الباب" سوریه، در آستانه ماه مبارک رمضان فتوای جدیدی صادر کرده است که بر اساس آن، روزۀ کسانی که گروهک داعش را دوست ندارند، باطل است!
 
این شیخ تکفیری در فتوای جالب خود آورده است: «هرکس که "دولت اسلامی عراق و شام" (داعش) را دوست نداشته باشد، روزه اش باطل است؛ و هر که نماز نخواند نیز روزه اش باطل است. پس هر کس که چنین ویژگی هایی دارد، به خود زحمت روزه گرفتن ندهد، چرا که جز تشنگی و گرسنگی هیچ بهره ای نخواهد برد» !
 
مبلّغان سلفی وابسته به داعش، در صدور فتواهای عجیب و غریب، سابقه طولانی دارند و این فتواها در موارد بسیار، موجب هتک حرمت و تعرض به نوامیس مسلمانان و کشته شدن بسیاری از آنان شده است.

شام در آسمان! /عکس


برنامه شام در اسمان برای 22 داوطلب در شهر شانگهای

زانو درد را فراموش کنید!


زانودرد به‌ ویژه در سنین پیری را می‌توان به نوعی یک بیماری تلقی کرد که در حال حاضر میلیون‌ها نفر از درمان آن ناامید هستند.

به گزارش سلامت نیوز ، برای افرادی که از زانودرد رنج می‌برند و به‌ جای استفاده از داروهای مسکن به‌ دنبال یک درمان مؤثر هستند، این رؤیا به زودی به حقیقت می‌پیوندد. زانودرد که در پزشکی به آن «استئوآرتریت» نیز اطلاق می‌شود شایعترین نوع «آرتریت» است. این عارضه هنگامی رخ می‌دهد که غضروف پوشاننده و نرم‌کننده‌ حرکات مفصل‌ها سائیده شده و نازک می‌شود. پس از آن استخوان برای جبران این نقص شروع به ضخیم شدن و رشد زواید می‌کند. به عبارت ساده‌تر به‌ دنبال کاهش ضخامت لایه نرم غضروفی، استخوان سعی می‌کند این خلا را پر کند. وقتی استخوان‌ها به هم سائیده می‌شوند، این ناحیه دردناک و مفاصل ملتهب شده و حرکت آنها نیز محدود می‌شود.  ادامه مطلب ...

روزه داران بخوانند


مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت ماه رمضان، توصیه های تغذیه ای را برای روزه داران در این ماه ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وبدا)، دکتر زهرا عبداللهی با بیان این که مطالعات متعدد نقش موثر روزه داری را در بهبود بیماری های مختلف نشان داده است، گفت: روزه داری در اغلـب بیماری هایی که عادات غلط غذایی، چاقی و افزایش وزن در بروز آنها دخالت دارند، مفید است.  ادامه مطلب ...

کی روش: امروز با کارتان مرا عاشق خود کردید


حذف از جام جهانی اگرچه سرنوشتی بود که قبل از رفتن به نام شان نوشته شده بود که بازی خوب شان باعث شده بود حتی خودشان هم از یاد ببرند قبل از رفتن فقط می رفتند که کیسه گل نشده باشند. جسارت پیدا کرده بودند . می خواستند صعود کنند.پیش که امدند اما از هم باز شدند و گل خوردند. گل خوردند و باختند تا همه آرزوهای بزرگ شان که این سه شب آخر قبل از بازی برایش تصویرها ساخته بودند رنگ ببازد.

آخر کارشان اما اشک های حسرت بود. حسرت از دست دادن سرمربی . سرمربی که چشمانش برای اولین بار تر شد از یک اشک ، یک اندوه . او یک حرف ای است یک آدم کاملا جدی. عصبی و تندخو. اصلا عادت ندارد خیلی شوخی کند. خیلی هم احساسی نمی شود اما چهره تنهای او در 20 دقیقه پایانی بازی بوسنی . وقتی با استیصال رسیده بود و رویای تیمش را می دید که داشت پر پر می شد و کاری از دستش بر نمی امد . وقتی با تمام وجود به بطری آب کنار زمین لگد می زد که چرا بازیکنانش بریدند و او این قدر دستش باز نیست که مجبور نباشد دستش را به علامت تسلیم بالا بگیرد ، وقتی زیر شر شر باران خیس شده بود و باید فقط چشم می دوخت به عقربه ساعت تا بازی تمام شود ؛ تنها با خود به یک چیز فکر می کرد:« باختیم اما تا پای جان جنگیدیم. این همه توان مان بود نه حتی یک قطره خون بیشتر!»  ادامه مطلب ...

فرق اینترنت بانک همراه و اینترنت بانک


بین سرویس های بانک ها بعضا اختلافاتی وجود دارد که ما از آن بی اطلاع یا کم اطلاع هستیم در این گزارش به بیان تفاوت های دو خدمت بانکداری الکترونیک که کمتر به آن پرداخته شده می پردازیم:

به گزارش بانکی دات آی آر، تفاوت های اینترنت بانک همراه و اینترنت بانک عبارت اند از:

اینترنت ‌بانک همراه سرویسی است که انجام امور بانکی را از طریق اینترنت بر روی تلفن همراه فراهم می‌کند، تا مشتری جهت انجام این امور نیازی به حضور در شعبه بانک نداشته باشد. در صورت فعال کردن این سرویس، می‌توان از هر جای دنیا، و در هر ساعتی از شبانه روز، از خدمات قابل ارائه در اینترنت بانک همراه استفاده کنید.  ادامه مطلب ...

تولید نخستین سراتو در سایپا(+عکس)


در همین خصوص مهندس شهریار رضایی فر مدیر پروژه خودرو سراتو در سایپا اظهار کرد: راه اندازی خط تولید سراتو جهت تولید آزمایشی صورت پذیرفته و تولید انبوه این خودرو از ابتدای مردادماه آغاز خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری بین 4 تا 5 هزار دستگاه سراتو در سایپا تولید خواهد شد.
 
وی با اشاره به این که ظرفیت خطوط تولید سراتو در سایپا بین 12 تا 15 هزار دستگاه در سال است تصریح کرد: برنامه تامین و ارسال پک های CKD با شرکت کیاموتورز نهایی شده استو این خودرو در دو مدل با موتورهای 1600سی سی با گیربکس معمولی و موتور 2000 سی سی با گیربکس اتوماتیک تولید و به بازار عرضه خواهد شد .   ادامه مطلب ...

نکاتی که باید هنگام خرید طلا توجه کرد


ه گزارش ایسنا، منطقه گیلان و به نقل از روابط عمومی استاندارد گیلان، با توجه به اینکه مصنوعات و زیورآلات طلا مشمول مقررات استاندارد اجباری است و تولید و فروش آنها بدون داشتن علامت استاندارد ممنوع است.

 شهروندان در هنگام خرید توجه داشته باشید تا حتما سه مشخصه علامت استاندارد، عیار با عدد ۷۵۰ و کد سازنده که به صورت یک حرف لاتین است و نشانگر استان محل ساخت و یک عدد که نشانگر شماره سازنده است بر روی هر مصنوع طلا درج شده باشد.

 عدم درج هر یک از علامت‌های فوق بر روی یک مصنوع طلا، نشانه غیر استاندارد بودن و در نتیجه غیرمنطبق بودن عیار و کیفیت پایین طلا است

دختربچه‌ای با ۳ پا /عکس


دختربچه‌ای با ۳ پا /عکس
 
 «آنا پائولا» و خواهر چشم آبی و لاغر وی، دوقلوهای سیامی بودند که هنگام به دنیا آمدن از قسمت لگن به هم متصل بودند.

 زمانی که پزشکان سعی در جدایی آنها داشتند، خواهر «آنا پائولا» فوت کرد و «آنا» مجبور شد با سه پا زندگی کند.

 این کودک که 2 ساله شده است، برای عمل جراحی و جدا کردن پای سوم از پاناما به آمریکا برده شد.

  هم‌اکنون پای چپ آنا در وضعیت خوبی است ولی پای راست پس از قطع پای سوم با یک پروتز به بدن متصل شد و در وضعیت بدی به سر می‌برد.

 به گفته پزشکان هنوز مشخص نیست او بتواند مانند یک کودک عادی بازی کند و راه برود اما وی می‌تواند از دوران کودکی و بزرگسالی خود لذت ببرد.

 هزینه درمان این کودک توسط انجمن بچه‌های بنیاد جنگ پرداخت شده است.