همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

بازداشت عوامل سازنده کلیپ «گل برای ایران»


فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری عاملان تهیه و تولید ویدئو کلیپ ˈگل برای ایرانˈ در این شهر خبر داد.

این کلیپ از یکی از شبکه های ماهواره ای پخش شده و در خصوص گل زدن ایران در جام جهانی فوتبال است که برخی از صحنه های آن در مناطقی از شاهرود تهیه شده بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ ˈرحمت الله طاهریˈ گفت: برابر دستورات صادر شده شناسایی عامل یا عاملان این اقدام در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.  ادامه مطلب ...

پیکر «ریچارد فرای» سوزانده شد


پیکر «ریچارد فرای» - ایران‌شناس آمریکایی - سوزانده شد تا دیگر گوش و چشمی منتظر رسیدن خبر عملی شدن وصیتش، یعنی دفن شدن در اصفهان - شهری که آن را دوست داشت - نباشد.

 هفتم فروردین‌ماه امسال (27 مارس 2014) «ریچارد نلسون فرای» - ایران‌شناسِ آمریکایی - در سن 94 سالگی در شهر بوستون آمریکا درگذشت. او سال‌ها پیش وصیت کرده بود تا پس از مرگ، در کنار زاینده‌رود در اصفهان دفن شود؛ اما با وجود موافقت دو رییس‌جمهور وقت ایران با این پیشنهاد، به‌دلیل اتفاق‌هایی که پس از مرگش افتاد، برای خاکسپاری به ایران منتقل نشد، تا این‌که چندی پیش، پیکر او در همان شهر بوستون سوزانده شد.
 
دکتر تورج دریایی - یکی از همکاران ایرانی پروفسور فرای در آمریکا و استاد تاریخ ایران و جوامع فارسی زبان دانشگاه کالیفرنیا در شهر ارواین آمریکا - با تأیید خبر سوزانده شدن پیکر فرای، به خبرنگار ایسنا گفت: دو هفته‌ی پیش، خانواده‌ی پروفسور فرای پس از 73 روز انتظار برای رسیدن خبری از ایران و دادن اجازه برای دفن پیکر این ایران‌شناس در این کشور، بالاخره تصمیم گرفت پیکر او را بسوزاند؛ اما هنوز نمی‌دانم قرار است با خاکستر او چه کنند.  ادامه مطلب ...

تصویر فوق العاده "مسی" پس از کسب لقب جدید از داعش


تصویر فوق العاده
 
گروهک تروریستی داعش با تبریک گلزنی مسی به ایران در توییتری نوشت: داعش به مسی تبریک می گوید و او را به صفوف جهاد! دعوت می کند و به او لقب ابومهداف آرژانتینی می دهد و او را به سمت امیر آمریکای جنوبی و حومه منصوب می کند. 
ادامه مطلب ...

هزینه سفر پسر مدیر رسانه ملی به برزیل از کجا تامین شد؟ / عکس


هزینه سفر پسر مدیر رسانه ملی به برزیل از کجا تامین شد؟ / عکس
 
 حجت‌الاسلام رمضان‌علی موسوی مقدم قائم مقام سازمان صداوسیما در پاسخ به چرایی عدم حضور گزارشگر در بازی های ایران در جام جهانی به طور تلویحی این اقدام را در جهت " جلوگیری از موازی‌کاری"، "صرفه‌جویی‌" عنوان کرده است.

 
   این در حالی است که ۱۶ سال پیش جواد خیابانی برای گزارشگری بازی‌های ایران در جام‌جهانی راهی فرانسه شد و هشت سال قبل نیز عادل فردوسی‌پور به آلمان رفت. 

 

 
تاکید قائم مقام ضرغامی بر صرفه جویی و "غیرضروری" بودن سفر گزارشگر به برزیل در حالی است که هم اکنون فرزند مهدی فرجی، رییس شبکه اول سیما به برزیل سفر کرده است.

 
هنوز معیارهای سفر "ضروری" و "غیرضروری" از نظر مسئولان رسانه ملی به درستی مشخص نشده اما ظاهرا سفر فرزندان برخی مقامات سازمان در زمره سفرهای ضروری دسته بندی شده است.

 
هزینه سفر پسر مدیر رسانه ملی به برزیل از کجا تامین شد؟

 
بسیاری از برندگان مردمی قرعه‌کشی‌های مختلف اعزام به جام جهانی برزیل، با وجود تامین درصد بالایی از هزینه های سفر توسط اسپانسرها، باز هم به دلیل وضعیت اقتصادی خود از سفر به برزیل خودداری کرده اند، بد نیست مسئولین صداوسیما توضیح دهند که اولا هزینه سفر این آقازاده کوچک چقدر بوده و ثانیا از کجا تامین شده است؟

 
البته مسئولین صداوسیما تا کنون توضیحی درباره دلیل حضور پسر مدیر شبکه یک در برزیل و اینکه چه ماموریت هایی به او داده شده و سفر "ضروری"(!) او دقیقا با چه هدفی انجام شده، نداده‌اند!

 
به نظر می رسد در روزهای اخیر که زمزمه های سفر برخی مسئولین به برزیل از نمایندگان مجلس گرفته تا مسئولان دولتی، حواشی فراوانی را به وجود آورده بود، برخی از فرزندان مسئولین در سکوت خبری بدون دغدغه خود را برزیل رسانده اند تا مبادا تیم ملی کشورمان در بازی های جام جهانی تنها بماند!

 
پاسخ مدیر شبکه اول سیما

 
مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما در تماس با پایگاه خبری صراط تاکید کرد که فرزند وی با هزینه کاملا شخصی به همراه هنرمندان برای حمایت معنوی از تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی به برزیل سفر کرده و هزینه های سفر ایشان به این کشور ریالی به سازمان صدا و سیما مربوط نبوده و نیست .

داعش چگونه پول در می آورد؟


یکی از پرسش های اساسی در مورد گروه تروریستی داعش این است که این گروه چگونه کسب درآمد می کند. البته بحث های زیادی در مورد کمک های مالی برخی از کشورهای منطقه به این گروه مطرح شده است اما علاوه بر این، داعشی ها از شیوه های دیگری نیز برای کسب درآمد بهره می برند.

 درست چند روز پیش از اینکه گروه داعش بتواند شهر موصل در عراق را به تصرف درآورد، نیروی عراقی 100 حافظه کامپیوتری بدست آوردند که حاوی اطلاعاتی در مورد عملکرد گروه داعش بود. در این اطلاعات آمده بود که گروه داعش 36 میلیون دلار از منطقه ای به نام النابوک در سوریه بدست آورده اند. البته برای مقامات عراقی حدس زدن اینکه چنین درآمد چگونه بدست آمده کار چندان مشکلی نبود. چرا که قدمت آثار باستانی در این منطقه می تواند به هشت هزار سال برسد. منطقه ای که امروز بخش هایی از سوریه و عراق را در بر می گیرد، منطقه ای است که پیش تر به بین النهرین شهرت داشت و یکی از نخستین تمدن های جهان در این منطقه شکل گرفته است و جای تعجبی نیست که آثار باستانی بدست آمده در این منطقه ارزش بسیاری زیادی داشته باشد.  ادامه مطلب ...

آمار جالب از بورسیه های غیرقانونی در دولت قبلی


 ۱۰ زن و شوهر و۱۵ خواهر و برادر به طور کاملا غیر قانونی در دولت احمدی نژاد  در یکی از دانشگاه های معتبر کشور در تهران بورسیه شده اند.

خبرنگار پیام نو اطلاع کسب کرد که علی رغم  اینکه رسانه های  مخالف دولت درباره اعلام  خبر ۳ بورسیه های غیر قانونی در دولت احمدی نژاد جنجال های زیادی به پا کرده اند اما وزارت علوم دولت روحانی  مدارک و اسناد متقن درباره ادعاهای خود در دست دارد و  حتی برخی از این مدارک را به مراجع ذی ربط مثل برخی نمایندگان مجلس هم ارائه کرده است.  ادامه مطلب ...

چگونه پیام داعش به مسی، همه را سر کار گذاشت؟


موج سواری بر خبر، یکی از تکنیک‌هایی است که این روزها بسیاری از رسانه‌ها برای جلب مخاطب به کار می‌برند. مخاطبان هوشمند رسانه‌ها در ایران پس از مدتی دیگر به قدرت بالای تشخیص سره از نا‌سره دست یافته‌اند و مثلا می‌دانند ‌در تیتر «‌تجاوز وحشیانه داعشی‌ها به دو خواهر اهل سنت عراقی +فیلم» خبری نیست.  ادامه مطلب ...

جزئیات نرخ بیکاری در 12 گروه سنی/ رکورد بیکاری زنان شکست


 
مهر- نرخ بیکاری عمومی کشور در آخرین گزارش مرکز آمار ایران 10.5 درصد، نرخ بیکاری مردان 9.1 درصد و زنان 18.9 درصد است. بیکاری برای زنان شهری و روستایی کشور به 47.2 درصد و برای زنان شهرنشین به رکورد 54.1 درصد رسیده است. در حال حاضر، تجمع اصلی بیکاران در فاصله سنی 15 تا 29 ساله قرار گرفته است و این موضوع نشان می دهد کشور تا سال های آینده نیز همچنان با میلیون‌ها درخواست جدید شغلی مواجه خواهد بود 
ادامه مطلب ...

عکس های طنز و خنده دار


باربری با موتور در حد نیسان !

aks khandedar radsms079 عکس نوشته های طنز خرداد 93

لاستیک دچار سندرم و تومور شده :|  ادامه مطلب ...

مدارس شناور در نیجریه +عکس


NLEنام یک سازمان مشترک به رهبری معمار نیجریه Kunle Adeyemi است که در حال ساخت یک مدرسه چند سطحی جدید در Makoko پرجمعیت ترین شهر نیجریه است.این پروژه شامل ساخت ساختمان های شناور بر روی آب به عنوان کلاس درس برای کودکان نیجریه می شود.

 
ادامه مطلب ...

رنگ بشقاب چه تاثیری در لاغری دارد؟


آیا می‌دانید رنگ‌ها تاثیر به سزایی بر روی اشتها دارند و می‌توانند در چاقی و لاغری موثر باشند؟ نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهند غذاها باعث می‌شوند تا ما احساس متفاوتی نسبت به غذا داشته باشیم و به تناسب اندام مورد نظرمان دست یابیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،‌ دانشمندان با انجام آزمایشات و مطالعاتی روی هزاران داوطلب دریافتند که رنگ‌های آبی و سبز باعث می‌شوند تا افراد کالری کمتری مصرف کنند و به نوعی دچار جا به جایی غذایی شوند و با چند لقمه یا قاشق خوردن سریع اشتهایشان بسته شود.  ادامه مطلب ...

خلوت ترین شب تهران/عکس


بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران برابر آرژانتین، خلوت ترین شب خیابان های تهران را رقم زد.