همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

شرط جدید ترکیه برای گذرنامه‌های ایرانی!

شرط جدید ترکیه برای گذرنامه‌های ایرانی! 
 
به گزارش صبحانه، طی سالهای اخیر کشور ترکیه یکی از مقاصد اصلی و مهم سفر مردم کشورمان محسوب می شود و میزان حضور هموطنان ایرانی در ایام نوروز در این کشور به قدری بود که باعث واکنش رسانه ها و فعالان گردشگری این کشور نیز شد.
ادامه مطلب ...

جالب‌ترین شعبه بانک صادرات (+عکس)

به گزارش پیام نو، این تصویر که از سوی یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است، شعبه ای از بانک صادرات ایران را در این شهر تاریخی و جالب نشان می دهد. در این تصویر مردی بر پشت بام بانک صادرات در ماسوله مشغول به خوردن چایی و کشیدن قلیان است!

سواحل برزیل درآستانه جام جهانی (تصاویر)

 

تابناک، این روزها خبرهای متفاوتی از اعتراضات مردمی از نقاط مختلف برزیل شنیده و دیده می شود که در بطن تمامی آنها مخالفت مردم با برگزاری جام جهانی فوتبال و سرازیر شدن مبالغ چند میلیارد دلاری به سمت ورزشگاههای میزبان میباشد، در حالیکه مردم شدیداً در وضعیت معیشتی نامناسب و فقر غوطه ور هستند. 

ادامه مطلب ...

جزئیات تازه از آمار انصراف دهندگان از یارانه

تسنیم، ابراهیم نکو درباره تعداد انصراف دهندگان از یارانه نقدی در مرحله جدید اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: در حالت کلی طبق آمار دریافتی از سوی مسئولان حدود 7.5 درصد از مردم در این مرحله ثبت نام نکرده و از دریافت یارانه نقدی انصراف داده‌اند.

وی افزود: البته از این رقم بخش بزرگی مربوط به ایرانیان خارج نشین یا کسانی که در خارج به سر می‌برند است از همین رو بدون لحاظ این افراد باید گفت در دور جدید ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی تنها 3.5 الی 4 درصد از مردم از ثبت نام خودداری کرده و انصراف داده‌اند.

ادامه مطلب ...