همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

آیت الله جنتی حرف‌هایی می‌زنند که همیشه برای نظام هزینه‌بر است


آیت الله سیدمهدی طباطبایی استاد اخلاق و نماینده سابق تهران به نامه نیوز گفت: مسن ترین و قوی ترین فردی که سابقه نماز جمعه دارد در حال حاضر آقای جنتی است. متاسفانه ایشان بعضا حرف هایی زده و می زنند ک همیشه برای نظام هزینه بر است.

چه آن زمانی که ایشان انقدر تمجید از رییس جمهور سابق کردند و گفتند سخنان این رییس جمهور باید در کتاب درسی بیاید چه امروز که این مباحث را مطرح کرده اند. ایشان وقتی مطلبی نپخته را از تریبون نماز جمعه بگویند طبیعی است که اعتراض مردم را در پی داشته باشد. آیت الله جنتی در خطبه هایشان گفتند که مردم باید سختی‌ها را تحمل کنند، رسیدن به قله ها با تحمل سختی‌ها ممکن بوده است، جالب تر اینکه ایشان از مردم خواسته اند اگر لازم است مردم روزی یک وعده غذا بخورند، این مطالب با واکنش مثبتی از سوی جامعه روبرو نشده است.  

آیت الله جنتی از روزی که از ایشان را می شناسم تا امروز فردی مومن و صالح هستند که دائما روزه های مستحبی می گیرند پس در اخلاص شان شکی ندارم ولی در شان ایشان نیست که بگویند مردم روزی یک وعده غذا بخورند.

گفته شد برای رسیدن به قله‌ها باید تحمل سختی کرد، این درست است حتی در اخلاق می‌گوییم که سختی را تحمل کنیم تا به آسایش برسیم ولی سختی‌ها را تحمل کردند به معنای یک وعده غذا خوردن نیست یعنی به کار و کوشش تن درهیم و نیروها به کار گیریم. نه اینکه نان نخوریم. نخوریم که ضعف پیدا می کنیم و به قله نمی رسیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد