همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

دامادی که همسرش را هدیه می دهد

دامادی که همسرش را هدیه می دهد + تصویر


بر روی پلاکارد نوشته شده است:

«امشب، شب عروسی من است. من آماده ام تا همسرم را به مجاهدین [(شورشیان سلفی)] در سوریه هدیه دهم تا بشار اسد را ساقط کنند.»

گفتنی است گروه کثیری از علمای وهابی با صدور فتوایی که به «جهاد نکاح» مشهور شده است، از زنان جهان عرب خواسته اند تا به سوریه روند و بدون ازدواج دائم، خود را در اختیار شورشیان مسلح قرار دهند تا نیاز جنسی آنان ارضا شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
ترمه جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 17:22 http://shop.hamisheonline.com

سلام دوست خوبم
مطلب دامادی که همسرش را هدیه می دهد رو خوندم امیدوارم تو وبلاگ نویسی موفق باشی

اگر مایل بودی وب سایت من رو لینک کن تا بازدید کنندگانمون رو با هم به اشتراک بگذاریم و من هم با افتخار شما را به عنوان یکی از دوستانم در بخش پیوندها که در پایین ستون سمت راست سایتم قرار داره لینک خواهم کرد ( برای تبادل لینک با ایمیلم تماس بگیر یا از صفجه تماس با ما برام پیام بزار)

اگر اطلاعاتی در مورد دانشگاه و امکانات آموزشی در زمینه ارشد و دکتری می خواهی به وب سایت من مراجعه کن تا اطلاعات لازم را بدست بیارید
ما مشاوره رایگان هم به تمام دانشجویان داوطلب ارشد ارائه می کنیم



حتما به من سر بزن مشتاق دیدارتم
دوستدار شما ترمه
آدرس سایتم shop.hamisheonline.com هست
صفحه ارتباط با من هم
http://shop.hamisheonline.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/

امیرحسین شنبه 1 تیر 1392 ساعت 10:25

عجبا از غیرت وشرافت عربی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد