همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

باغ وحشی در میان خانه +عکس

 باشگاه خبرنگاران، افراد زیادی هستند که علاقه خاصی به حیوانات دارند و البته دوست دارند آن ها را در خانه نگهداری کنند اما نگهداری همه حیوانات به صورت زنده غیر ممکن است و از همین رو روش "تاکسی درمی" انتخاب می کنند.

چندی پیش در انگلستان یک فرد که نامش را عنوان نکرده است تعدادی عکس از خانه اش در اختیار خبرگزاری ها قرار داد که در عین ناباوری بیشتر به باغ وحش شباهت داشت تا یک خانه معمولی برای زندگی کردن.


او در خانه اش بیش از 70 گونه حیوان تاکسی درمی شده را نگه داری می کند که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود و البته در میان آن ها برخی از خطرناک ترین حیوانات نیز دیده می شود.

از میان موجوداتی که در این خانه هستند می توان به کروکدیل، گوزن، خرس،کرگدن و شیر اشاره کرد که شکارهر کدام آن ها نیاز به مهارت بالایی دارد و البته سلاح های مختلفی نیز نیاز دارد.


او در پیوست این عکس ها آورده است که هر شش هفته به آفریقا سفر می کند و هربار با یک حیوان جدید باز می گردد و بعد از تاکسی درمی کردن آن را در خانه می گذارد.

به نظر می رسد "تاکسی درمی" به یک پدیده در دنیا تبدیل شده است چرا که چند روز پیش نیز یک عمارت بسیار مجلل در آمریکا با بیش از 40 گونه حیوان خشک شده با قیمت 15 میلیون دلار برای فروش گذاشته شد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد