همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پروازهای شبانه مهرآباد تعطیل شد ؟


روابط ‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد ، علی رستمی مدیر فرودگاه مهرآباد گفت : در دو ماه اخیر با هماهنگی شرکت های هواپیمایی پروازهای  ساعت 24 شب تا 5 صبح به دیگر ساعات‌ انتقال یافت و در حال حاضر در فرودگاه مهرآباد از ساعت 24 شب تا 5صبح هیچ پرواز خروجی و همچنین از ساعت 00:30 تا 5 صبح هیچ پرواز ورودی انجام نمی‌شود.

   ادامه مطلب ...

تصاویر باورنکردنی که با تلفن همراه گرفته شدند


سه عکاس حرفه‌ای در جهان طی یک اقدام مشترک تصاویر باورنکردنی با تلفن‌همراه تهیه کردند.


 
ادامه مطلب ...

پیرترین زن و شوهر دنیا +عکس


«کرم چند» در این جشن تولد به سن 109 سالگی رسید در حالی که همسرش «کارتاری» به سن 102 سالگی رسیده است.
باشگاه خبرنگار 
ادامه مطلب ...

جذاب ترین مردان دنیا (+عکس)


با معرفی 28 امین مرد جذاب مجله «پیپل» در هفته گذشته، مروری خواهیم داشت بر برندگان جذابترین مرد از نگاه پیپل در طی سال ها.  در هفته گذشته مرد خوش چهره و خوش شانس سال 2014 انتخاب شد و این تاج و عنوان را از «ادم لوین» (برنده سال قبل)، تحویل گرفت.
   ادامه مطلب ...

تصاویر دیده نشده از قدیمی‌ترین قرآن جهان


پژوهشگران دانشگاه توبینگن آلمان که به‌تازگی از در اختیار داشتن نسخه‌ای بسیار قدیمی از قرآن کریم خبر داده بودند، اعلام کردند که بنابر شواهد، این قرآن به خط مبارک امام علی(ع) نگاشته شده است.
 
ادامه مطلب ...

گردش مالی رستورانهای معروف بازار چقدر است؟


سایت صدای اقتصاد نوشت:

 گذری یا کاری، فرقی نمیکند؛ به هر دلیلی که وارد این خیابان شوید احتمالا گرسنه برنمی گردید. نه اینکه اجباری در کار باشد، اغلب ترجیح میدهند که غذای خود را در این اطراف بخورند.

در این خیابان پررفت و آمد و همواره شلوغ جنوب تهران هر چقدر که پول بدهی همانقدر آش میخوری و واقعا هم این ضرب المثل در «بازار تهران» مصداق عینی می یابد. محلی که هر روز زندگی به سرعت در آن جریان دارد و جز تعطیلات، رنگ آرامش به خود نمی بیند.
  ادامه مطلب ...

نجات یک نوزاد در هواپیمای حامل فرمانده سپاه


کمک خلبان پرواز دیشب تهران - کرمان با اقدامی ایثارگرانه جان نوزاد شش ماهه‌ای را نجات داد.

به گزارش ایسنا، مهدی صفری - فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار بوتیانیوز، از بروز حادثه‌ای در پرواز دیشب تهران - کرمان خبر داد.

وی با اشاره به حضور سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در این پرواز گفت: متأسفانه نوزاد شش ماهه‌ای دچار حادثه شد و به لطف خداوند و کمک کمک‌خلبان پرواز آقای شهاب شیرخوانی، این نوزاد احیا شد.

در ادامه گزارش این سایت آمده است: پس از شنیدن این خبر، به سراغ کاپیتان شیرخوانی کمک‌خلبان پرواز دیشب تهران - کرمان رفتیم.  ادامه مطلب ...

«وای‌فای» چه بلایی سر مغز می‌آورد؟


قدس آنلاین نوشت: پیشرفت تکنولوژی در زندگی امروزی در جریان است و ما قادر به متوقف کردن آن نیستیم. ولی بدانیم که اشعه حاصل از خودروها، مایکرووها، تلفن‌های همراه، آی‌پدها و  حتی مخلوط‌کن‌های چندسرعته آشپزخانه‌ها، همه و همه، میلیاردها موج رادیواکتیو دامنه‌‌دار را روانه فضای پیرامونی ما می‌کنند و این تصور پیش می آید که همه اختراعات و موفقیت‌ها ی ما  در حال نابودی موجودیت انسان‌ها هستند و به آرامی حیات ما را می‌جوند و مصرف می‌کنند. مثل وای فای این امواج نوظهور که به دلیل ارتباط مستقیم با سرطان مغز میتواند خطر مرگ را برای افراد به همراه داشته باشد. چنانکه در سال 2011 آژانس بین‌المللی تحقیقات سرطان (IARC) امواج WiFi را در گروه عوامل ‌«احتمالا» سرطان‌زا برای انسان طبقه بندی کرد.
  ادامه مطلب ...

این عزاداری است یا رقص دسته‌جمعی؟!


روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در یکی از محافل مذهبی تهران، تعداد معدودی از عزاداران با سبک جدیدی به سینه‌زنی پرداخته‌اند که نه تنها هیچ شباهتی به سینه‌زنی ندارد بلکه نوعی رقص محسوب می‌شود!

 
در فیلمی که از این محفل به شبکه‌های مجازی راه یافته، فضای مجلس سیاهپوش شده دیده می‌شود و شعارهای عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام نیز بر دیوارهای آن نصب گردیده و مداح جلسه اشعاری را با آهنگ خاصی می‌خواند که عزاداران منطبق با آن آهنگ در داخل مجلس دایره‌وار به حرکت در می‌آیند و به جای سینه زدن با بلند کردن یک پا و بردن دست‌ها به بالای سر و کوبیدن آنها به یکدیگر بدن خود را به حرکت در می‌آورند و بعد از یک قدم جلو رفتن هر دو نفر از آنها رو به روی هم قرار می‌گیرند و دست‌های خود را در حالی که تا جلوی شکم‌هایشان پائین می‌آورند بار دیگر آنها را به هم می‌کوبند. این حرکت، در طول مدت باصطلاح عزاداری تکرار می‌شود و کسانی که این حرکت را انجام می‌دهند دایره‌وار در صحنه می‌چرخند.

 
به نظر می‌رسد نظارت بر عزاداری‌ها توسط دستگاه‌های ذی‌ربط به منظور جلوگیری از انحراف ضروری است.

همه هنرمندان جوانمرگ سینمای ایران در دهه‌های اخیر (+عکس)


دو هنرمند جوان به فاصله یک روز و پس از مدت‌ها مبارزه با سرطان اهالی هنر را تنها گذاشتند و رهسپار دیار دیگر شدند. این بهانه‌ای شد تا یادی از برخی هنرمندان جوانمرگ سینمای ایران در دهه‌های اخیر داشته باشیم.

مرگ در 19 سالگی:

کیمیا یادگاری‌نژاد بازیگر تئا‌تر بامداد پنجشنبه 15 آبان امسال، در 19 سالگی و یک روز پس از اجرای نمایش شهادت حضرت رقیه(س) بر اثر گازگرفتگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. او در نمایش‌هایی چون «هیچی» و «میوه‌های نارس» به ایفای نقش پرداخته بود. یادگاری‌نژاد متولد 1374 و دانشجوی سال آخر رشته بازیگری واحد رسانه و از اعضای فعال کانون نمایش فرهنگسرای تهران بود.

همه هنرمندان جوانمرگ سینمای ایران در دهه‌های اخیر
  ادامه مطلب ...

آسیب‌پذیرترین کشورها از سقوط قیمت نفت


مهر، راشاتودی اعلام کرد: موسسه تحقیقاتی "فیچ" در پی بررسی های انجام داده بروی کشورهای نفتی اعلام کرده اگر قیمت نفت در سال 2015 میلادی به سیر نزولی خود ادامه دهد، کشورهای اکوادور، آنگولا و ونزوئلا بیشترین آسیب را خواهند برد.

 
در ادامه این گزارش آمده است که کاهش قیمت نفت بودجه داخلی این کشورها را به شدت تحت تاثیر خود قرار خواهد داد، این در حالی است که بحرین، اکوادور، آنگولا و ونزوئلا به دلیل تخمین بالای قیمت نفت در بودجه خود، آسیب پذیرترین کشورها خواهند بود.

 
در این گزارش از عربستان سعودی به عنوان بزرگترین کشور دارای منابع مالی نفتی و بعد از آن روسیه که تولید کننده 14 درصد از نفت جهان است، یاد شده است.

چهره متفاوت احسان علیخانی در استادیوم آزادی +عکس


احسان علیخانی که حسابی فوتبالی است، با ظاهری پوشیده برای تماشای دربی به استادیوم آزادی رفته بود که این سلفی را با کمک دوستش گرفت.احتمالا لیاس مشکی و ریش بلند او به خاطر درگذشت مرتضی پاشایی است که از دوستان احسان بود.

آسمانخراش هیجان‌انگیز +تصاویر


فارس، ساختمانی به طول 170 متر در پارک اسکای پلِکس اورلاندو در فلوریدا ساخته شده است که یکی از جدیدترین جاذبه‌های تفریحی است.


(تصاویر) آسمانخراش هیجان‌انگیز 
ادامه مطلب ...

حقوق ماهیانه دهقان فداکار چقدر است؟


ایسنا، صدای کفش‌هایش توی سالن می‌پیچد. یک جفت گیوه سفید که به خاطر بارانی که از صبح یک ریز می‌بارد خیس و کمی هم گلی شده. آهسته و مرتب قدم برمی‌دارد. وقت قدم برداشتن جوری به عصایش تکیه می‌دهد که انگار نه انگار روزگاری جوان بوده و برای رسیدن به زمین کشاورزی کل مسیر روستا را سرخوش و با پای پیاده طی می‌کرده. وارد کلاس می‌شود، روی نزدیک‌ترین صندلی می‌نشیند. صدای پچ پچ بچه‌ها توجهش را جلب می‌کند. به چهره‌های معصومشان نگاهی می‌اندازد و لبخند محوی برلبانش می‌نشیند. لبخندی پر از حسرت. حسرت روزهایی که دیگر بازنمی‌گردند...

   ادامه مطلب ...