ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
تسنیم، در جزء 10 بند 7 قانون بودجه 92 آمده است:به منظور ترویج فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران موظف است از محل منابع داخلی نسبت به تهیه برنامههای ویژه و عمومی در جهت فرهنگسازی مصرف کالای تولید داخلی حمایت از سرمایه و اشتغال، اقدامات لازم معمول نماید و نرخ تبلیغات موضوع این بند در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را نسبت به سال 1390 افزایش ندهد.
این در حالی است که بر اساس گزارش جدید دیوان محاسبات مجلس،علیرغم پیگیریها و مکاتبات انجام شده، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اطلاعاتی در خصوص برنامههای ویژه برای ترویج فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل ارائه ننموده که مبین عدم رعایت مفاد حکم بند (ز) ماده (23) قانون دیوان محاسبات کشور میباشد.
در محدوده رسیدگیها و اسناد و مدارک ارائه شده از جمله ضوابط و مقررات پذیرش و پخش آگهی های رادیویی و تلویزیونی سالهای 1390 و 1391 و همچنین گزارش مقایسه ای عملکرد سالانه سالهای 1390 و 1391 مشخص گردید، نرخ پایه تبلیغات موضوع این جزء نسبت به سال 1390 افزایش نداشته است.
تعرفه قیمت پایه هر ثانیه آگهی در سالهای 1390 و 1391 به شرح جدول زیر میباشد: