همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

خال‌های بدنتان شخصیت شما را فاش می‌کنند

نقاطی از بدن وجود دارند که به‌وجود آمدن خال در آن قسمت‌ها معانی بسیار جالبی دارد و حقایق جالبی را راجع‌به بازگو می‌کند.

 تقریبا همه افراد در سطح پوست خود دست کم یک خال را دارند و کمتر فردی است که از وجود آن‌ها بی‌خبر باشد. بسیاری اوقات خال‌ها جنبه زیبایی دارند و بر زیبایی فرد میفزایند و در برخی موارد نیز از زیبایی فرد می‌کاهند.  
خال‌ها در اندازه‌های مختلفی در بدن و صورت افراد بوجود می‌آیند و محل قرارگیری آن‌ها می‌تواند اطلاعات جالبی را نشان دهد. گفته می‌شود که خال‌ها می‌توانند اطلاعاتی راجع به خانواده،‌ ویژگی‌های شخصیتیِ، وضع مالی، بخت و اقبال و سلامتی افراد در اختیار بگذارند. در اینجا به برخی از این حقایق اشاره می‌کنیم:
خال میان دو ابرو
خال میان ابروها می‌تواند نشان از دورنمای شغلی بسیار خوب باشد. در واقع، وجود خال در این ناحیه به معنای پیشرفت شغلی، افزایش حقوق یا ارتقاء شغلی می‌باشد.
خال میان چشم و ابرو‍
خال میان چشم و ابرو‍ بدان معنا است که شما فردی قابل انعطاف هستید که می‌توانید به راحتی خود را با شرایط جدید سازگار کنید. شما فردی راحت هستید که می‌تواند به راحتی مدیریت کند.
خال در بالای لب
وجود خال در بالای لب بدان معنا است که بیشتر نگرانی‌های شما راجع به خوراک و پوشاک است و نشان می‌دهد که شما فردی درون‌گرا هستید و مهارت‌های شخصی بسیاری دارید.
خال بر روی گونه
خال بر روی گونه بدین معنا است که شما شخصیتی بانفوذ به خصوص در محل کار هستید و بسیار تاثیرگذار هستید. علاوه بر این، امکان دارد که از نظر مالی شاهد پیشرفت‌های بسیار مطلوب باشید.
خال در کف دست
این خال بدان معنی است که شما هیچ‌گاه دچار مشکلات مالی نمی‌شوید و فردی باهوش و مدیری موفق هستید. اگر این خال پشت دست باشد، به معنای داشتن مهارت‌های مدیریتی بسیار عالی و وضعیت اقتصادی بسیار خوب است.
خال روی پا
این خال نشان می‌دهد که شما فردی ماجراجو هستید که از سفر کردن بسیار لذت می‌برید و در محیط کاری بسیار محبوب هستید. علاوه بر این، به این علت که شما می‌توانید بسیار مسئولیت‌پذیر باشید، مدیر خوبی نیز می‌شوید.
منبع: جام جم سرا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد