همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ساخت برجی حیرت آور در بحرین! +عکس

این برج که به طرز عجیبی پیچ خورده در بحرین در حال ساخته شدن است و محل یک هتل پنج ستاره از گروه هتلداری وایندهم بوده که طبق یرنامه ریزی های انجام شده، امسال افتتاح خواهد شد. این برج ۵۰ طبقه توسط Cooperation Investment House طراحی شده و مجری آن Ahmed Al Qaed Construction است که در یک شبه جزیره ی مصنوعی به نام ” خلیج بحرین” قرار دارد.  

به گزارش برترین ها این شبه جزیره ی ۲٫۵ میلیارد دلاری در خلیج فارس، نزدیک به شهر منامه و در فاصله کمی با بندر اقتصادی بحرین قرار گرفته است. زمانی که این پروژه به پایان برسد، این طرح به یک برج اداری، تجاری و مسکونی تبدیل شده که در خدمت مسافران کاری و تفریحی خواهد بود. به غیر از گروه وایندهم، گروه های هتلداری دیگری مثل فور سیزن (Four Season Hotels) و همچنین شرکت ها و بانک های مختلف نیز برای خودشان فضایی در "خلیج بحرین” در نظر گرفته اند.

768930_886

هم اکنون در خلیج بحرین که به ساختمان ها و مناظر یگانه و پیچیده اش مشهور است، این سازه ی منحصر به فرد سر و صدایی پا کرده است. این برج از یک طبقه ی هشت ضلعی شروع شده و خلاف جهت ساعت به بالا پیچ خورده و دیدی ۳۶۰ درجه به خلیج دارد.

هتل ۵ ستاره ی وایندهم گرند کالکشن منامه ۱۴ طبقه از این برج را اشغال خواهد کرد و شامل بیش از ۲۶۰ اتاق مهمان از ۴۶ تا ۱۲۰ متر مربع، ۵۰۰ متر مربع فضا برای جلسات و ۹۰۰ متر مربع سالن رقص در بالاترین طبقه ی خود و با منظره ای به دریا خواهد بود. این مجموعه همچنین ۲۰ طبقه ی اداری و تجاری در خود خواهد داشت.

بنی حداد، قائم مقام منطقه ی خاورمیانه و آفریقای گروه وایندهم می گوید:” این یک پروژه ی هیجان انگیز و خارق العاده است، هر کدام از وایندهم گراند هتل ها رنگ و بوی آن منطقه را به خود می گیرند و این طراحی مدرن همراه با رنگ بوی تاریخی بحرین در هتل انعکاس پیدا خواهد کرد. این یک طراحی فوق العاده و محلی بی نظیر برای یک وایندهم گراند هتل است.”

768931_268

768932_803

768933_665

768934_100

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 19:36

باتشکر از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد