همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مایلی‌کهن شرمنده بی‌بی‌سی فارسی

در جریان رقابت‌های فوتبال انتخابی المپیک، محمد مایلی‌کهن گفت‌وگویی را با خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی فارسی انجام داد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت. مدیر فنی سابق تیم المپیک در بازگشت از قطر در گفت‌وگو با روزنامه گل از انجام این مصاحبه دفاع کرد و خبرنگاران این شبکه را در دوحه "غریب" دانست.مایلی‌کهن در بخشی از گفت‌وگویش با روزنامه گل در پاسخ به این سوال که آیا می‌دانستید فردی که با او گفت‌وگو می‌کنید، خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی است، گفت: "شما می‌گویید نکند اطلاع نداشتید اما من به شما می‌گویم اطلاع داشتم که با بی‌بی‌سی فارسی مصاحبه می‌کنم. این بچه‌ها بارها آمدند سر تمرین و چون از هموطنان عزیز من بودند، تازه شرمنده‌شان شدم که خیلی با آنها صحبت نکردم. چون سعی کردم و تصمیم داشتم در حین برگزاری مسابقات زیاد مصاحبه نکنم. وقتی غریبی این بچه‌ها را بهعنوان یک ایرانی دیدم، وظیفه خودم دانستم که با آنها مصاحبه کنم. ضمن این که در واقع رهبر کشورمان هم خودشان گفته‌اند که حتی اگر به من و نظام اعتقاد ندارید به عنوان یک ایرانی در انتخابات شرکت کنید یعنی کسانی که با نظام هم مشکل دارند.

یک دیوار مهربانی تأمل‌برانگیز در تهران


تصویر زیر، یک دیوار مهربانی تأمل‌برانگیز در تهران را نشان می‌دهد. پشت این دیوار، پارکینگی از خودروهای لوکس خارجی دیده می‌شود که در مجموع چند میلیارد قیمت دارند. این عکس را «پارسینه» منتشر کرده است.

بسته دوشنبه

بازیگر زن قبل از انقلاب درگذشت + عکس


بازیگر زن قبل از انقلاب درگذشت"پروین خیربخش" مشهور به "فروزان" از سال ۱۳۴۱ با دوبله و گویندگی در سینما فعالیت خود را آغاز کرد. او از سال ۱۳۴۲ با بازی در فیلم‌های «ساحل انتظار» به کارگردانی سیامک یاسمی به عنوان بازیگر شروع به کار کرد و تا سال ۱۳۵۶ در سینما فعال بود. مشهورترین فیلمی که فروزان در آن به ایفای نقش پرداخت، گنج قارون بود.   ادامه مطلب ...

کشف فسیل دایناسور ژوراسیک 200 ساله در ولز + تصاویر

به گزارش آنا به نقل از Independent، دانشمندان معتقدند که این دایناسور که به آن «دزد اژدها» نیز گفته می‌شود، حدود 70 سانتی‌متر قد داشته و حدود 200 سانتی‌متر هم طولش بوده است و از این نظر شبیه به دایناسور شناخته‌شده به نام «دزد چابک» یا «ولاسیرپتر» است. به گفته دانشمندان، این دایناسور دم بسیار بلندری داشته که به کمک آن می‌توانسته تعادلش را حفظ کند.

بازسازی دایناسور دراکوراپتور هانیگانی از روی فسیل‌هایش  

ادامه مطلب ...

تصاویر موزه اسرارآمیز مجسمه‌ها در اعماق آب‌های روسیه

نامه نیوز، موزه‌ی "جاده‌ی رهبران" در سال ۱۹۹۲ در کیپ تارهانکوت (Cape Tarhankut) توسط یک غواص به نام ولادیمیر برومنسکی تاسیس شد. آقای برومنسکی از دونتسک، اوکراین، بعد از سقوط اتحاد جماهیر شوروی، مجسمه‎ها را به این ساحل آورد و به درون دریا انداخت. این مجسمه‌ها شامل قهرمانان کمونسیت مانند لنین، استالین و مارکس و همچنین مجسمه‌هایی مانند برج ایفل و برج ساعت لندن است. از آن زمان، دیگر غواصان مجسمه‌های دیگری به این ساحل آوردند تا به این مجموعه اضافه کنند و باعث رشد این موزه شدند.

  ادامه مطلب ...

پرده از وجود فساد در فوتبال زنان کنار زده شد!

قسمتی از گزارش کمیسیون اصل نود قانون اساسی درباره وضع فساد در فوتبال ایران به مسایل اخلاقی اشاره شده است که گویا به فوتبال زنان هم کشیده شده است که جای تاسف دارد.

به گزارش جام جم ورزشی، در این گزارش آمده است:

فساد اخلاقی بین برخی بازیکنان و مربیان

در روند بررسی این پرونده، کارشناسان، مربیان، فوتبالیست ها و مدیران باشگاه ها اشاراتی به فساد اخلاقی رایج در بین برخی بازیکنان و حتی مربیان داشته اند که با توجه به در جریان بودن بخشی از این پرونده ها در مسیر قضایی، در این گزارش اشاره ای به آنها نمی‌شود.

روابط ناسالم در فوتبال بانوان

در فوتبال بانوان نیز علی رغم حضور چهره های ورزشی و اصیل، گزارش های مستند و نگران کننده ای از وجود معضلات اخلاقی، روابط ناسالم و استفاده از بازیکنانی با ویژگی های بدنی خاص و ضعف شدید مدیریت و نظارت فدراسیون وجود دارد که در حال رسیدگی است.

شیطنت در عکسِ دست دادن ظریف با یک زن!

سایت انتخاب ، انتشار عکس دستکاری شده زیر را به مخالفان برجام و وزیر خارجه نسبت داد.

فرار یک زندانی ایرانی از امنیتی ترین زندان کالیفرنیا +عکس


حسین نایری 37 ساله متهم به شکنجه و آدم ربایی به همراه دو زندانی دیگر مظنون به قتل روز جمعه موفق شدند با بریدن میله های فولادی زندان و استفاده از ملحفه ها و حوله ها به عنوان طناب از یکی از امنیتی ترین زندان های کالیفرنیا فرار کنند.  ادامه مطلب ...