همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

هزینه سر سام آور سفر داخلی برای یک خانواده ۴ نفره/ چرا ایرانی‌ها آنتالیا را دوست دارند؟/ تصاویر

چند سالی است، سفر به ترکیه، ارمنستان و امارات در ایام نوروز باب شده است و بازار سفر به تایلند و مالزی و سنگاپور نیز رونق دارد، ایران با هزاران جاذبه گردشگری همواره از میلیون‌ها تومان ارز که برای سفرهای خارجی هزینه می‌شود و از کشور خارج می‌شود، بی‌نصیب می‌ماند.
  ادامه مطلب ...

راه ساده‌ پیشگیری از سرطان

داوود علیمردانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رابطه‌ غذا و بیماری با همدیگر به‌ گونه‌ای است که نمی‌توان برای آن‌ها جدایی قائل شد و به همین دلیل باید در رده‌های مختلف سنی اصول تغذیه‌ مناسب و همچنین متنوع را رعایت کرد.
 
کارشناس مسئول تغذیه مرکز بهداشت استان ایلام با بیان اینکه گروه غذایی شامل پنج دسته‌ نان و غلات، شیر و لبنیات، میوه و سبزی، حبوبات و مغزها است، افزود: باید دستورالعمل سازمان بهداشت در مورد نوع و میزان گروه‌های غذایی مصرفی را مورد توجه قرار داد؛ چراکه برنامه‌ غذایی برای یک فرد سالم طبیعتا باید با گروه‌های بیمار متفاوت باشد.
  
ادامه مطلب ...

عکس: مراحل ساخت برج ایفل

برج ایفل امروزه به عنوان نماد فرانسه شناخته می‌شود، ساخت این برج دو سال و دو ماه طول کشید و۸۵۰ نفر در ساخت آن کار کرده‌اند.به گزارش دولت بهار، نام برج ایفل از نام سازنده‌اش گوستاو ایفل گرفته شده است.

http://aftabnews.ir/files/fa/news/1394/11/3/55915_414.jpg

عکس: آزاده نامداری از همسرش رونمایی کرد

آزاده نامداری با انتشار عکسی در اینستاگرامش از همسر جدیدش رونمایی کرد.به نظر می رسد این عکس مربوط به مراسم عقد آزاده نامداری و همسرش باشدIMG_20160123_003404