همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ای کاش جامعه مطلع نشود و نداند!

« ای کاش جامعه مطلع نشود و نداند! » عنوان یادداشت روز روزنامه آفرینش به قلم حمیدرضا عسگری است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:

فسادهای مالی کلان با مبالغ غیر قابل باور یکی پس از دیگری درصف رسیدگی قضایی قرار می‌گیرند و اخبار آن برای مردم رسانه‌ای می‌شود. البته این بخشی از پرونده فسادهایی است که به قول رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بسیاری از آنها هنوز مطرح نشده است. اخیراً ناصرسراج رییس سازمان بازرسی کل کشور نیز اعلام کرده است که «فردی تقریبا شبیه مورد "بابک زنجانی"، نفت را از وزارت نفت ایران دریافت می کرده و قرار بوده که پول آن را به دولت پرداخت کند، اما متاسفانه 160 میلیارد تومان از این پول را برداشته و به کانادا گریخته است».  ادامه مطلب ...

دختر ایتالیایی خواهان ازدواج با احمدی نژاد!


«سیلویا والریا،» زیباترین دختر سال ایتالیا، معتقد است «محمود احمدی‌نژاد،» رئیس‌جمهور سابق ایران، تنها مرد واقعی بر روی کره زمین است که به دور از هرگونه تجمل‌گرایی و مُد است. نویسنده 20 ساله کتاب " روزی یک رئیس‌جمهوری بود" همچنین اظهار داشت می‌خواهد با احمدی‌نژاد ازدواج کند، زیرا وی آدم بسیار مهمی است.

والریا دو سال پیش زمانی که تنها 18 سال داشت نیز با اعتراف به عشق خود، از احمدی‌نژاد خواستگاری کرده بود.

خواستگاری دوباره دختر ایتالیایی از احمدی نژاد
  ادامه مطلب ...

عکس دیده نشده از ناصر عبداللهی و همسر

سایت دوستداران ناصر عبداللهی: در ادامه می توانید عکسی کمتر دیده شده از زنده یاد «ناصر عبداللهی» و همسرش را در حاشیه کنسرت ببینید.

عکس دیده نشده از ناصر عبداللهی و همسر

خلبان ترکی که سوخوی روسی را ساقط کرد [عکس

تصویر خلبان اف شانزده ترکیه ای که بمب افکن سوخو را هدف قرار داد.

دختران عرب عمل جراحی بینی دختران ایرانی را سوژه کردند! +عکس


مدتی است که جراحی پلاستیک در میان جوانان ایرانی به یک عمل رایج تبدیل شده که جراحی بینی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

 
در حالی افراد 17 تا 25 سال برای عمل بینی مراجعه می کنند که بیش از 50 درصد آنها نیازی به عمل ندارند لذا این مطلب موضوعی برای برخی افراد قرار گرفته تا در فضای مجازی به این واقعیت تلخ پرداخته و عکس های مضحکی را منتشر کنند.
 
وقتی جراحی بینی دختران ایرانی سوژه می شود +عکس