همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

دو خلبان سر صحنه فیلمبرداری فیلم تام کروز درباره ایران کشته شدند +تصاویر

سانحه در صحنه فیلمبرداری «منا» با بازی تام کروز که در ارتباط با ماجرای مک‌فارلین ساخته می‌شود، در کلمبیا دو کشته بر جا گذاشت.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از آنا، سقوط هواپیما در سر صحنه فیلمبرداری «منا» (Mena) جمعه شب در مدلین کلمبیا به مرگ دو تن و مجروح شدن یکی از عوامل فیلم منجر شد.  

حادثه جمعه‌شب در زمانی اتفاق افتاد که تام کروز ستاره این فیلم در هواپیمای سقوط کرده حضور نداشت. ظاهراً فیلمبرداری نماهای اصلی با حضور این بازیگر هالیوودی تکمیل شده است. وی بدلکاری ماهر است که اکثر بدلکاری‌های خطرناک فیلم‌های خود را انجام می‌دهد و خلبانی آموزش دیده که با فیلم «تاپ گان» درباره خلبان‌های هواپیماهای جنگی در دهه 1980 به شهرت رسیده است.

به گزارش اسوشیتدپرس، هواپیمای سقوط کرده فیلم «منا» را آلن دیوید پوروین آمریکایی و کارلوس برل کلمبیایی هدایت می‌کردند که هر دو در صحنه کشته شدند. خلبان سوم، یک آمریکایی به نام جیمی لی گَریند به شدت مجروح و به بیمارستانی در مدلین منتقل شد.

آلن دیوید پوروین بنیانگذار و رئیس مؤسسه فناوری فیلمبرداری هوایی Helinet Technologies در لس‌آنجلس بود و سابقه کار در فیلم‌هایی مانند «دگرگون‌شونده‌ها»، «پرل هاربر» و «دزدان دریایی کارائیب» را داشت.

تام کروز در یک صحنه سقوط هواپیما که در داستان «منا» وجود دارد، در ایالت جورجیا

فیلم «منا» را داگ لیمان سازنده «لبه فردا» (با بازی تام کروز) و «آقا و خانم اسمیت» (با بازی تام کروز و برد پیت) برای استودیو یونیورسال کارگردانی می‌کند. تام کروز بازیگر مجموعه فیلم‌های «مأموریت غیر ممکن» در فیلم «منا» نقش یک خلبان عیاش به نام بری سیل را ایفا می‌کند که از طرف سازمان سیا وادار می شود تا بزرگترین عملیات مخفی تاریخ ایالات متحده آمریکا را بر عهده بگیرد که از یک سو به کارتل کلمبیایی قاچاق مواد مخدر مادلین و از سوی دیگر به مذاکراتی که موقعیت رونالد ریگان رئیس‌جمهور اسبق آمریکا را به خطر انداخت و در ایران به ماجرای رسوایی مک‌فارلین شهرت پیدا کرد، مربوط می‌شود. جسی پلمونز، دمنال گلیسن و سارا رایت از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

تام کروز سر صحنه «منا»

فیلمبرداری «منا» از ماه خرداد در چندین ناحیه از ایالت جورجیا آغاز شد و در آمریکای جنوبی ادامه پیدا کرد و از اواخر ماه اوت (مرداد) در کلمبیا انجام شد. اخبار رسیده از صحنه فیلمبرداری در جورجیا حاکی از آن است که یک صحنه سقوط هواپیما در فیلم وجود دارد که تام کروز در آن ایفای نقش کرده است. این فیلم قرار است در ژانویه 2017 (دی 1395) به روی پرده برود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد