همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ماجرای قطعه شیرینی یک و نیم میلیون دلاری! + عکس

قطر دراین ماجرا با یک دادخواست قضایی تقریبا نادر مواجه شده که ناظران یکی از قسمت ها علیه فروشگاه اقامه کرده است.

«خوان مکنزی» 35 ساله، کارمند شیلیایی فروشگاه هارودز لندن بعد از اعتراض مشتری نسبت به تازه نبودن یک نوع شیرینی، خواست میزان تازگی آن را شخصا امتحان کند که سایر کارمندان این کار وی را به مدیر فروشگاه گزارش کردند و به همین دلیل مکنزی بعد از تسویه حساب اخراج شد  

ارزش شیرینی که توسط مکنزی خورده شد حدود 12 دلار است و وی به دلیل اخراجش از قاضی دادگاه خواست که بیش از یک میلیون و 500 هزار دلار خسارت به وی تعلق گیرد.

مکنزی در دادخواست خود خاطرنشان کرده که اخراج او عادلانه نبوده و پیش از این نیز از سوی برخی همکارانش با رفتارهای تبعیض نژادی مواجه شده زیرا آنها ترجیح می دهند همکارشان یک زن باشد و یا از اهالی آمریکای جنوبی نباشد.

یکی از زنان همکار مکنزی در اولین جلسه دادگاه ادعا کرد که چون او بدون حضور یکی از همکارانش و یا مسوول بخش مربوطه اقدام به امتحان شیرینی کرده کار او سرقت محسوب می شود.

جلسه بعدی دادگاه به زمانی دیگر موکول شده است.

فروشگاه هارودز لندن درسال 1389 از سوی محمد الفاید، میلیاردر مصری به قیمت 1.5 میلیارد پوند (2.3 میلیارد دلار) به شرکت سرمایه گذاری خانواده سلطنتی قطر فروخته شد.

تاجر مصری مالک فروشگاه پس از 25 سال اداره آن که واقع در محله نایتزبریج شهر لندن است، قصد بازنشستگی دارد تا وقت بیشتری با خانواده اش صرف کند.

این فروشگاه در سال 1840 تاسیس شده و الفاید آن را در سال 1985 به قیمت 615 میلیون پوند خریداری کرد.(العالم)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد