همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

آیا با افزایش قیمت بنزین باید کرایه ها بالا برود؟/ مقایسه قیمت بنزین در ایران و ترکیه

دنیای اقتصاد: 
این‌گونه مطرح می‌شود که تغییر قیمت حامل‌های انرژی به بقیه کالاها سرایت کرده و باعث تورم می‌شود. حتی در این زمینه برخی‌ها مدعی هستند که این اصلاح بر هزینه‌های تولید اثر می‌گذارد. که طبق آمار این رقم ناچیز است و تاثیر کمی بر کل قیمت‌ها دارد.
  ادامه مطلب ...

خداحافظی بازیگر پیشکسوت معروف با دنیای بازیگری

جام جم آنلاین: وی در خصوص وضعیت بیمه بازنشستگی هنرمندان گفت: هنوز اطلاعاتی در این زمینه ندارم و نمی‌دانم که بیمه هستم یا تحت حمایت انجمن هنرمندان پیشکسوت هستم یا خیر، اما پیگیر این موضوع خواهم بود.

داریوش اسد‌زاده متولد یکم آذر سال 1302 در کرمانشاه بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از سن بیست سالگی وارد عرصه بازیگری شد.

خداحافظی داریوش اسد‌زاده با دنیای بازیگری 
ادامه مطلب ...

فیلمبردار مشاجره کوچک زاده با ظریف کیست؟

به گزارش ایرنا، نشست غیرعلنی مجلس با محمد جواد ظریف و سید عباس عراقچی پس از دو ساعت به پایان رسید و نخستین صحنه ای که خبرنگاران در بدو ورود به صحن مشاهده کردند مشاجره تند و فریاد های مهدی کوچک زاده نماینده تهران در برابر وزیر امور خارجه بود.  

ادامه مطلب ...

«لیلا بلوکات» و «جرج کلونی» یهویی! (عکس)

بازیگر زن سینمای ایران این عکس را  منتشر کرده است.

 لیلا بلوکات و جرج کلونی یهویی!

 

منبع:صفحه اجتماعی لیلا بلوکات

سپندامیرسلیمانی بعد از رستوران داری، خواننده شد!

خوانندگی سپندامیر سلیمانیسینما ژورنال: سالها پیش از این و به دلیل مجاز نبودن موسیقی پاپ اگر کسی میخواست خواننده شود راهی نداشت جز آن که سری بزند به لوس آنجلس و ناحیه وستوود و بعد از مقداری هزینه کردن-البته به دلار- برای انتخاب شعر، آهنگساز و تنظیم کننده و در نهایت عقد قرارداد با یکی از شرکتهای تولید موسیقی، آلبومی را روانه بازار کند. 

ادامه مطلب ...

شوهر ایرانی "اِبرو گوندش" دوباره خبرساز شد!

هفته نامه تماشاگران امروز: رضا ضراب، سرمایه دار سرشناس ایرانی که دستگیری اش در ترکیه سروصدای زیادی به پا کرد، باز هم تیتر روزنامه های این کشور شده. روزنامه حریت، اخیرا فهرستی از هزار کمپانی موفق ترکیه در حوزه صادرات در سال 2014 منتشر کرده. 

ادامه مطلب ...