همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مرگ دردناک دختر معلول به دست مادرش + تصاویر


  
جسد دختر معلول "بروک مکبث"۲۸ ساله در حالی از منزل مادرش در سندیگوکشف شد که درون کیسه های زباله پیچیده و داخل یک چمدان بود.

بنا بر این گزارش جسد این دختر معلول ۲۸ ساله زمانی کشف شد که یک تیم بازرسی به منظور رسیدگی به شکایت وی پس از اخراج شدن مادر بروک "بانه " به آپارتمان مسکونی آنان در "لیک ساید" در سندیگو وارد و متوجه بوی تعفن شدیدی شدند.

مرگ دردناک دختر معلول به دست مادرش

مرگ دردناک دختر معلول به دست مادرش
چند روز پیش "بانه مکبیث" به دلیل ادامه دار شدن مصرف مشروبات الکلی و در بعضی موارد سوءمصرف از شرکتی که در آن کار می کرد، اخراج شده بود.
 
به گفته پلیس پس از بررسی پرونده پزشکی" مکبث" ۲۸ ساله، وی قبل از مرگ از یک اختلال عضلانی شدید به مدت طولانی رنج می برده است که شرایط وی را برای ادامه زندگی هر روز دشوارتر از روز قبل میکرد نا جاییکه دیگر قادر به  خوردن و یا صحبت کردن نبود.
مرگ دردناک دختر معلول به دست مادرش

مرگ دردناک دختر معلول به دست مادرش
تحقیقات پلیس بر روی بقایای جسد دختر معلول ۲۸ ساله که درون یک حوله بنفش و ۹کیسه زباله پیچیده وداخل یک چمدان گذاشته شده بود به منظور یافتن علت اصلی مرگ پس از کشف شد.

به گفته مادر بروک ،دخترش نیاز به مراقبت های مدام داشت اما هرگز به مرگ وی راضی نبوده است. کشف جسد این دختر بیش از پیش منجر به ناراحتی ساکنین و مادر بروک شد.
 
بنا بر گزارش پزشکی قانونی پس از کشف جسد وبررسی سوابق پزشکی، بروک از یک بیماری  مفصلی که در فک وی مشهود بود رنج می‌برد.این بیماری وی را از انجام هر کاری به ویژه برطرف کردن نیازهای اولیه ناتوان میکرد.

اما سوالی که هنوز پلیس به دنبال آن است  یافتن انگیزه مادر در پنهان کردن جسد دخترش است و اینکه چطور توانسته دختر را با محبوس کردن در چمدان به قتل برساند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ببات یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 22:16

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد