همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

با سه راز سلامتی ابوعلی سینا سالم تر باشید

ابن سینا برای حفظ تندرستی و سلامتی، برای سه موضوع اهمیت زیادی قائل شده است که عبارتند از ورزش، تدبیر غذا و تدبیر خواب. او در کتاب قانون خود این سه را رکن سلامت دانسته است. ورزش بخش مهمی در قانون دارد و ابن سینا با اهتمام خاص به آن پرداخته است. ابن سینا ابتدا به تعریف ورزش پرداخته و چنین نگاشته است: «ورزش یک حرکت ارادی است که منتهی می شود به تنفس عمیق و پیاپی.» جالب اینجاست که حکیم تأکید می کند که مقصود او حرکات ورزشی است نه حرکاتی که انسان در طول روز برای انجام کارهای روزانه انجام می دهد و در همین جا تذکر می دهد که هر کس موفق شود ورزش را در حد اعتدال و در وقتش انجام دهد از هر معالجه ای که بیماری های مادی اقتضا کند بی نیاز خواهد بود.
  ادامه مطلب ...

آگهی تبریک عجیب یک پدر برای دختر ورزشکار! +تصویر

مجله مهر: نشریه محلی فرهنگ ملایر در آخرین شماره خود یک آگهی جالب توجه منتشر کرد که در این آگهی یک پدر از فرزند ورزشکار خود تقدیر کرده است. در متن این آگهی آمده است: «در ساعات اولیه روز یکشنبه ۱۱ فروردین ماه همسر و دختر ۲۰ ساله ام در پارک سیفیه ملایر در حال ورزش و پیاده روی بودند که یکی از اقوام با سلاح سرد به آنها حمله ور و همسرم را زخمی می کند. دخترم که ورزشکار کبدی کار است، بلافاصله با شجاعت، غیرت و سرعت فوق العاده ای با فرد خاطی درگیر شده و پس از خلع سلاح و وارد کردن چند ضربه کاری وی را از محل متواری می نماید. لذا وظیفه می دانم با افتخار بدینوسیله از شهامت و غیرت تحسین برانگیز فرزند عزیزم سرکار خانم غزل خانجانی تقدیر و تشکر نمایم.»

ملایر

طرح زیر پیراهن بازیکن الهلال به ماجرای دو نوجوان ایرانی مربوط بود؟! +عکس

باشگاه خبرنگاران، در جریان بازی فولاد خوزستان و الهلال عربستان «الشهرانی» بازیکن الهلال پیراهن خود را بالا زد و در زیر پیراهن تصویر و کاریکاتور یک نوجوان بود که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی این موضوع را مربوط به اقدام کثیف ماموران فرودگاه جده دانسته‌اند.

گفته می‌شود احتمالا عکس روی پیراهن بازیکن الهلال عربستان و نوشته روی پیراهن او که البته با کاریکاتور صورت خود او هم مزین شده بود، اشاره به یک سریال طنز مراکشی دارد؛ سریالی به نام الو ۱۵، ضمنا شماره ۱۵ شماره پیراهن مرد آسیا ۲۰۱۴ نیز هست و مرتبط با برخوردی است که سال گذشته با این بازیکن شده بود.

از همین رو باید حواس خود را جمع کرد تا درگیر این چنین شایعاتی نشویم.

http://www.akharinnews.com/media/k2/items/cache/cf61274298409beae299c7c988c14c73_L.jpg?t=-62169984000