همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت

رترین ها: می‌خواهید زندگی تازه‌ای را در خارج از کشور شروع کنید اما نمی‌دانید به کجا بروید؟ نتایج یک نظرسنجی معتبر نشان می‌دهد که مهاجران در هیچ کشوری مثل تایلند از زندگی جدید خود راضی نیستند.

 
در گزارش امسال «بررسی وضعیت مهاجران» که توسط واحد تحقیق بانک HSBC منتشر شده بیش از ۷هزار مهاجر از سراسر دنیا در مورد زندگی تازه خود نظر داده‌اند. این نظرسنجی در سه حوزه برگزار شده. ۱) کیفیت و تجربه زندگی‌‌ جدید ۲) وضعیت اقتصادی و ۳) وضعیت بزرگ‌کردن بچه‌ها در کشور جدید.
  ادامه مطلب ...

عکس/ خاص ترین ماشین عروس ایران

در تصویر زیر یک BMW خاص با بدنه کرومی را مشاهده می کنید که تبدیل به ماشین عروس شده است. با توجه به نادر بودن این خودرو در دنیا می توان آن را خاص ترین ماشین عروس ایران نامید.

تصویری از شدیدترین اذیت و آزار یک سگ در ایران!

تصویری از شدیدترین اذیت و آزار یک سگ توسط یک به اصطلاح شهروند را مشاهده می کنید. جای تاسف است که هنوز برخی رفتارها که شایسته هیچ انسانی نیست در حق یک حیوان صورت می گیرد.

واقعا متاسفیم....!

عکس: آزار و اذیت یک سگ، به معنای کلمه!

سال آینده اقتصاد ایران به چه سمتی می رود؟

خبرآنلاین، فعالان اقتصادی براین باورند که اقتصاد ایران طی سال 94 دوران تازه ای را تجربه می کند. دو گروه از اقتصاددانان و فعالان اقتصادی در مورد وضعیت اقتصاد ایران طی سال 94 نظر داده اند. به باور گروه اول سال 94 با توجه به کسری بودجه احتمالی 31 هزار میلیارد تومانی و کاهش شدید درآمدهای نفتی سال دشواری برای اقتصاد خواهد بود. با این حال دو سناریوی پیش روی اقتصاد کشور نشان می دهد که فعالان اقتصادی باید خودشان را برای دوران تازه مهیا کنند.
  ادامه مطلب ...