ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
همزمان با جام ملتهای آسیا، بحث بر سر کیفیت ممیزی این مسابقات شدت گرفته و عملکرد تلویزیون در این بخش با نقدهایی همراه شده که مهمترین نقد نیز درباره کیفیت ممیزی حواشی مسابقات به ویژه پوشش حضور تماشاگران است؛ رویکردی که به زعم بسیاری از منتقدان میتواند به شیوهای منطقیتر اجرا شود.
به گزارش «تابناک»؛ ممیزی همواره برای رسانه ملی چالش برانگیز
بود و این چالش زمانی پررنگتر میشده که پای برنامههای زنده به میان
کشیده میشده و ممیزان و ناظران نظارتی سخت را باید انجام دهند تا منجر به
ایجاد یک تنش در فضای کشور نشود تا قواعد ممیزی برای تولیدکنندگان و ناظر کاملاً معلوم باشد و اسلوب شفاف و مدونی در این ارتباط وجود داشته باشد.
با
وجود این، هر چه تلاش کرد سلیقه نقش حداقلی را در ممیزی ایفا کند، در
برنامههای زنده به ویژه در مسابقات بینالمللی ورزشی نمیتوان از تأثیر
سلیقه ممیزها غافل شد، چرا که دیگر دوربین در اختیار کارگردانهای داخلی
نیست و طبیعتاً نمیتوان در حین ثبت تصاویر برخی ملاحظات را رعایت کرد و
مدیریت ممیزی از کنار زمین در اختیار ناظران پخش نیست.
به همین
دلیل، مطابق با عرف بخشی از تصاویر مسابقه از همان دقایق ابتدایی به عنوان
تصاویر ذخیره در نظر گرفته میشود تا در صورتی که تصویر خط قرمزی از
تماشاگران روی مانیتور ناظران پخش افتاد، در فاصله چند ثانیهای تأخیر میان
دریافت تصویر و پخش زنده، این تصاویر ذخیره جایگزین تصویر محذوف و بدین
شکل از حواشی که با پخش این تصاویر ممکنالوقوع است، جلوگیری شود.
با سلام من شما را لینک کردم شما نیز مرا لینک کنید
http://sarmaiemelli.rozblog.com/
سلام من هم شما رو لینک کردم
سلام
چرا دیگه مثل سابق به روز نیستید
ببخشید مشکلاتم زیاد شده فرصت رسیدگی به وب کم