همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

آمار ترکان از میزان معوقات بانکی


مشاور عالی رئیس جمهور گفت: میزان معوقات بانکی ۲۲۰ هزار میلیارد تومان است و از این میزان ۸۲ هزار میلیارد آشکار، ۴۸ هزار میلیارد تومان مربوط به مسکن مهر و ۸۲ هزار میلیارد تومان نیز معوقات پنهان است و بودجه‎‌های عمرانی در شرایط کنونی ۱۰۰ درصد تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار «نسیم»، اکبر ترکان ظهر امروز در سخنانی در حاشیه اجلاس سراسری گروه‌های عمران سازمان نظام مهندسی کشور در مشهد گفت: کاهش تورم به معنای کاهش قیمت نیست، الان تورم به 17 درصد رسیده در حالی که در سال‌های گذشته این رقم حدود 44 درصد بوده، کاهش تورم سرعت پیدا کرده است اما به هر تقدیر کاهش تورم نتوانسته بر روی کاهش قیمت تاثیربگذارد.
  
مشاور رئیس جمهور گفت: بحث بر سر افزایش قیمت‌هاست، وزارت‌خانه‌ها، مجلس و هیئت وزیران سه دستگاهی هستند که برای خروج از رکود برنامه‌ریزی می‌کنند. در حال حاضر بودجه‌های عمرانی به صورت کامل تخصیص می‌یابد. یکی از عواملی که می‌تواند کشور را از رکود خارج کند بحث مسکن است، سطح پروانه‌های داده شده برای مسکن در سال 93 نسبت به سال 92 کاهش پیدا کرد. بانک‌ها نیز در شرایط فعلی زمین‌گیر شده‌اند و بخش زیادی معوقات آشکار و پنهان وجود دارد. 220 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی است که 82 هزار آشکار و 82 هزار پنهان و 48 هزار آن مربوط به مسکن مهر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد