همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

رتبه استقلال و پرسپولیس در رنکینگ AFC


رده بندی باشگاه های فوتبال آسیا بر مبنای نتایج تیم ها در مسابقات چهار سال گذشته لیگ قهرمانان و یا ای.اف.سی کاپ کسب کرده اند و همچنین مجموع عملکرد آنها در مسابقات لیگ های داخلی کشورهای خود در همین مدت است و در هر فصل به روز می شود.

   ادامه مطلب ...

توصیه هایی برای نوشتن رزومه کاری


توصیه هایی برای نوشتن رزومه کاری
 
خبرآنلاین:  نوشتن رزومه یکی از نخستین و البته مهمترین بخش های یافتن شغل است. البته باید بدانید که یک کارفرما به طور متوسط تنها پانزده ثانیه را صرف نگاه کردن به رزومه افراد می کند در نتیجه باید رزومه شما آنقدر قابل توجه باشد که بتواند در همین زمان اندک کارفرما را جلب کند. برای نوشتن یک رزومه قابل قبول بهتر است توصیه های زیر را به خاطر داشته باشید.
  ادامه مطلب ...

گران ترین عکس دنیا


اگرچه خریدار این عکس خواسته تا نامش فاش نشود، اما گزارش‌ها حاکیست، وی از کسانی به شمار می‌رود که مدتهاست که کارهای Peter Lik را می خرد.  ادامه مطلب ...

ایران چقدر برای تحصیل کودکان افغان هزینه می‌کند


معاون مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور با بیان اینکه شیوه برخورد با اتباع بیگانه در مدارس کشور همانند برخورد با ایرانی‌هاست، گفت: ایران سالانه بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در امر تحصیل و آموزش کودکان افغان هزینه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شاهین نوش آبادی با اشاره به مشترکات فراوان تاریخی، فرهنگی‌، اجتماعی و دینی دولت ایران و افغانستان افزود: بیش از 330 هزار دانش آموز تبعه افغانستان در 27 هزار مدرسه کشور به تحصیل اشتغال دارند و فراوانی این مدارس به خوبی بیانگر این واقعیت است که آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران، با آغوش باز و به صورت ویژه شرایط تحصیل این کودکان را در کنار دانش آموزان ایرانی فراهم ساخته است.  ادامه مطلب ...

رویترز پیش بینی کرد: قیمت ۲۰ تا ۵۰ دلاری برای نفت!


خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت نفت تا کجا قرار است پایین بیاید؟ افت 50 درصدی افت قیمت در بازار نفت این سوال را مطرح می سازد و هیچ کس نمی تواند با اطمینان کامل به آن پاسخ دهد.

قیمت پایین نفت تا زمانی که یکی از این دو اتفاق رخ بدهد ادامه خواهد داشت. اولین مورد این است که عربستان بعد از دستیابی به اهداف ژئوپلتیک و اقتصادی خود که از افت قیمت نفت دنبال می کند، مجددا قدرت انحصاری اوپک در بازار نفت را احیا نماید. مورد دوم این است که بازار جهانی نفت به سمت شرایط رقابت عادی پیش برود، یعنی قیمت ها توسط هزینه های تولید حاشیه ای تعیین شوند، نه با تصمیمات عربستان و اوپک. احتمال دوم سناریویی دور از دسترس به نظر می رسد، اما کم و بیش نشان می دهد که بازار نفت در فاصله سال های 1986 تا 2004 چگونه کار می کرده است.

  ادامه مطلب ...

هنرمندان در ترحیم انوشیروان ارجمند (تصاویر)


(تصاویر) هنرمندان در ترحیم انوشیروان ارجمند

مراسم ختم هنرمند فقید و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون استاد "انوشیروان ارجمند" با حضور هنرمندان و ورزشکاران در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.   ادامه مطلب ...