همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

افزایش ۵ برابری بودجه دفتر معاون اول روحانی!


نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نحوه تخصیص اعتبارات در لایحه بودجه سال 94 گفت: ما شاهد 5 برابر شدن بودجه معاون اول رئیس‌جمهور در بودجه سال 94 (از 2 میلیارد به 10 میلیارد) هستیم و به نوعی می‌توان این بودجه را بودجه آقای جهانگیری نامید.

   
  
وی با اشاره به افزایش 83 درصدی بودجه نهاد ریاست‌جمهوری، اضافه کرد: از سوی دیگر ردیف اعتباری جدیدی در حوزه نهاد ریاست‌جمهوری به نام حوزه قراردادها در نظر گرفته شده و 47میلیارد و 800 میلیون نیز به این بخش اختصاص داده شده است.

   

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت:‌ کل افزایش اعتبار بودجه در سال 94، 4.3درصد است و این در حالی است که درآمد کشور رشد 15.16درصدی را نشان می‌دهد.

 
  
قاضی‌پور خاطرنشان کرد: از اختصاص 47میلیارد و 800 میلیون به بخشی تحت عنوان قراردادها و امثال این موارد به این خاطر است که دست حضرات برای هزینه‌کرد بیت‌المال باز باشد و نمایندگان باید این بخش‌ها را حذف کنند.

 
  
وی در پایان با اشاره به بودجه بخش عمران در بودجه سال 94 گفت: در لایحه بودجه سال 94 به بهانه بودجه دریاچه ارومیه اعتبار تمام سدهای آذربایجان غربی قطع شده و هم حوزه آبخیز دریای خزر هم حوزه آبخیز خلیج فارس و هم حوزه آبخیز دریاچه خزر در بودجه 94 فاقد اعتبار هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد