همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ناگفته‌های واکس میوه


سرپرست دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه واکس میوه از موم و ترکیبات طبیعی تهیه شده و هیچ خطری برای سلامتی ندارد، گفت: مردم با خیال آسوده محصولات کشاورزی را مصرف کنند.

به گزارش فارس، طی هفته‌های گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی پخش شد مبنی بر اینکه به سیب و برخی محصولات دیگر باغبانی واکس می‌زنند و نتیجه‌گیری شده بود که استفاده از این میوه‌ها می‌تواند سرطان‌زا باشد، البته در رسانه‌ها هم صحبت‌های مختلفی در این باره منتشر شد که معمولا ضد و نقیض بود.
  ادامه مطلب ...

بودجه هسته‌ای ایران چقدر است؟


لایحه بودجه سال آینده به شکلی کاملا شفاف، ردیف‌های تخصیصی به برنامه‌ صلح‌آمیز هسته‌ای کشور را نمایان کرده‌ است.

«آنا» نوشت: در پیوست یک لایحه بودجه سال 94 مربوط به اعتبار طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی ردیف‌های جامع و کاملی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان وجود دارد و در آن به شکلی دقیق و ریز به این پروژه و طرح توسعه آن اشاره شده‌ است.
  ادامه مطلب ...

افزایش ۵ برابری بودجه دفتر معاون اول روحانی!


نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نحوه تخصیص اعتبارات در لایحه بودجه سال 94 گفت: ما شاهد 5 برابر شدن بودجه معاون اول رئیس‌جمهور در بودجه سال 94 (از 2 میلیارد به 10 میلیارد) هستیم و به نوعی می‌توان این بودجه را بودجه آقای جهانگیری نامید.

   ادامه مطلب ...

جزییات اسکناس جدید 2000 تومانی


جزییات اسکناس جدید 2000 تومانی
 
مجید صنیعی با اشاره به رونمایی از اسکناس 2000 تومانی در هفته دولت اظهار کرد: در آن زمان این اسکناس منتشر نشده و در دست چاپ قرار داشت چراکه اسکناس 2000 تومانی به اندازه کافی موجود بود و اگر هم قرار بر انتشار داشتیم از همان اسکناس های نزد بانک مرکزی با طرح های قدیمی استفاده می کردیم.

  
ادامه مطلب ...

پیش‌بینی کارشناسان از قیمت نفت در سال ۲۰۱۵


به گزارش تسنیم به نقل از بلومبرگ، قبل از آنکه تولید کنندگان شروع به کنترل فزونی عرضه موجود در بازار کنند، قیمت نفت در معرض افت بیش از 50 درصدی نسبت به 6 ماه قبل قرار گرفته است.


بر اساس نظر تحلیلگران شرکت کننده در یک نظرسنجی، قیمت نفت برنت در سال 2015 به بشکه ای 50 دلار خواهد رسید، در حالی که قیمت نفت در 19 ژوئن امسال به 115 دلار و 71 سنت رسیده بود. قیمت نفت از آن زمان تاکنون 47 درصد کاهش یافته  و به گفته 5 نفر از 6 پاسخ دهنده ای که برای پاسخ خود دلیل ارائه کردند، برای اینکه تولید کنندگان اقدام به رفع فزونی عرضه نمایند، قیمت باید کاهش بیشتری را تجربه کند.

  ادامه مطلب ...

اطلاعات تکمیلی در مورد هویت گروگان‌گیر ایرانی (+عکس)


اطلاعات تکمیلی در مورد هویت گروگان‌گیر ایرانی (+عکس)
 
بررسی های خبرنگار فرارو نشان می دهد فرد گروگانگیری که پلیس استرالیا او را "شیخ هارون" یا همان "محمد حسین منطقی بروجردی" معرفی کرده، از دانشجویان سابق دانشگاه امام صادق(ع) بوده است.

   ادامه مطلب ...

پادشاهی که 1000 نوه داشت! +عکس


پادشاهی که 1000 نوه داشت! +عکس
 
«سوبوزا»ی دوم، پادشاه کشور فقیر «سوازیلند» در قاره آفریقا تا پیش از مرگ، 1000 نوه از خود به یادگار گذاشت.ایسنا: «سوبوزا»ی دوم از سال 1967 میلادی به سمت پادشاهی کشور سوازیلند منصوب شد و 82 سال پادشاه این کشور بود. مردم سوازیلند وی را با اشتیاق فراوان به‌ عنوان پادشاه خود برگزیدند و او نیز اغلب با پوشش‌های عجیب نظیر پوست پلنگ، پر پرندگان و لُنگ در انظار عمومی ظاهر می‌شد.
  ادامه مطلب ...

مراسم تشییع انوشیروان ارجمند (+عکس)


(تصاویر) مراسم تشییع انوشیروان ارجمند

مراسم تشییع پیکر انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون صبح امروز (25 آذرماه) با حضور چهره‌هایی از سینما، تئاتر و تلویزیون در تالار وحدت برگزار شد.حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، داریوش فرهنگ، رضا کیانیان، سعید داخ، کوروش تهامی، شکرخدا گودرزی، فخرالدین صدیق‌شریف، رضا تاج‌بخش، مریم بوبانی، محمود پاک‌نیت، سیامک اطلسی، هدایت هاشمی، پرویز پورحسین، محمدرضا ورزی و... در مراسم تشییع پیکر انوشیروان ارجمند حضور داشتند.  ادامه مطلب ...

اعلام قیمت پرسپولیس و استقلال


میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی از اراده محکم دولت برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس خبر داد.

 
به گزارش ورزش سه، وی در پاسخ به این سوال که آیا این ادعا که وزارت ورزش دو تیم استقلال و پرسپولیس را با بدهی های بالا به سازمان خصوصی سازی تحویل داده تا آنها ورشکسته به نظر برسند، اینطور جواب داد: واقعیت این است که هر شرکتی که در معرض واگذاری باشد ادعاهایی علیه اش صورت خواهد پذیرفت و لاجرم این شرکت ها طلبکارهایی خواهند داشت و طلبکارها به دنبال احقاق حق خود هستند. ما قرار نیست دیواری دور این دوتیم بکشیم که کسی نتواند از آن بپرد. استقلال و پرسپولیس موجوداتی زنده هستند.  ادامه مطلب ...