همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

بازی بنزینی در ماجرای آلودگی هوا


آسمان که کمی تیره و تار می‌شود و شاخص‌ها قرمز، آلودگی هوا توپی می‌شود برای بازی‌های سیاسی. بازی بین طرفداران تولید بنزین در پتروشیمی‌های کشور با طرفداران توزیع بنزین باکیفیت. آنهایی که بنزین تولیدی در پتروشیمی‌ها را عاملی برای خودکفایی در تولید سوخت می‌دانند با کسانی که بنزین پتروشیمی را آلاینده و سرطان‌زا اعلام  می‌کنند.

یه گزارش شهروند، تا این‌جا، بازی به نفع منتقدان به تولید بنزین پتروشیمی که آن را سرطان‌زا می‌دانند، جلوست. تولید بنزین در پتروشیمی‌ها متوقف شده و این موضوع صدای معترضان به توقف تولید بنزین در پتروشیمی‌های کشور و از سرگیری واردات را آن هم در روزهایی که هوا آلوده می‌شود، بلند کرده است.
 
ادامه مطلب ...

باورهای غلط درباره مواد مخدر و اعتیاد


سال‌ها قبل وقتی پای صحبت بیماران مبتلا به اعتیاد می‌نشستیم و دلیل اعتیادشان را می‌پرسیدیم، پاسخ‌های محدود و تکرارشونده‌ای را می‌شنیدیم: برای تفریح، یک بار تجربه، دوستان ناباب و... امروز هم تقریبا همان پاسخ‌ها را می‌شنویم؛ در حالی که با گسترش فعالیت باندهای قاچاق موادمخدر و روانگردان‌ها، شاهد تنوع در نوع و شکل مواد نیز هستیم.

به گزارش جام جم، نکته جالب در این میان، قدرت بازاریابی و تبلیغی است که به سبب آن، موجی از تقاضا را به وجود آورده است. شبکه‌های تولید و توزیع مواد در جامعه حضوری پررنگ دارند و به سبب نیازهایی که در اثر فشارهای روانی و مشکلات اجتماعی و اقتصادی بر اقشار مختلف جامعه وارد می‌شود، تبلیغات وسیعی به راه می‌اندازند تا با ایجاد باورهای غلط در افکار عمومی به هدف اصلی خود یعنی رونق مصرف مواد برسند؛ باورهای غلطی که شاید ویران‌کننده‌تر از صدها بمب اتم باشد، از جمله: 
ادامه مطلب ...

عکس: Facelift باورنکردنی شورلت کامارو در ایران


facelift به عملی گفته می شود که خودرو از نظر فنی هیچ تغییری نمی کند اما چهره آن با کمک وسایل مختلف اسپرت، جدید و مدرن می شود. در این تصاویر یک فیس لیفت باورنکردنی از شورلت کامارو را می بینید.


 
ادامه مطلب ...

عکس: پیاده‌ روی هافبک استقلال در راه کربلا


فارس: جاسم کرار هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال که صبح روز گذشته راهی نجف اشرف شده بود برای رسیدن به کربلا مسیر نجف تا این شهر را با پای پیاده طی کرد.

 
این بازیکن به همراه نزدیکان خود در کربلا حضور دارد و قرار است بعد از مراسم عزاداری در اردوی تیم ملی عراق حضور پیدا کند.

بهترین سرویس دهنده های ADSL


روزنامه هفت صبح: هیچ چیز به اندازه استفاده از یک سرویس بد اینترنت کلافه کننده نیست. این نارضایتی می تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ از مودم نامناسب گرفته تا فاصله زیاد با مرکز تلفن منطقه یا حتی ترافیک بالا در منطقه ای که در آن سکونت دارید. در بعضی موارد راهنمایی گرفتن از تیجربه اطرافیان هم دردی را دوا نمی کند چون ممکن است دوستانتان در منطقه ای از سرویس استفاده کنند که وضعیت کلی خدمات در آنجا با منطقه شما کاملا تفاوت دارد.

 
تنها راه چاره آزمون و خطاست. در چنین مواقعی وضعیت پیچیده می شود چون شما به معنای واقعی کلمه کلافه اید و می خواهید در کمترین زمان ممکن مشکل را حل کنید. معمولا مراجعه به سایت اینترنتی خدمات دهنده ها اولین قدم است. ما سعی کرده ایم خودمان را در چنین شرایطی قرار دهیم و به صورت اورژانسی یک سرویس دهنده جدید پیدا کنیم. موضوع قیمت و تنوع تعرفه ها مهمترین معیاری بوده که در نظر گرفته ایم.  ادامه مطلب ...

گریم عجیب جواد رضویان در نقش پیرزن (+عکس)


بانی‌فیلم آنلاین آورده است: جواد رضویان با انتشار این عکس از گریمش در نقش پیرزن در فیلم «کلاهی برای باران» نوشت: «سلام. برای این گریم تقریباً 4 ساعت زیر دست مسعود افشار عزیز می‌نشستم ولی فکر کنم ارزشش رو داشت».