همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مردها چگونه از فرزندان مراقبت می‌کنند؟ +تصاویر


مهر:  پدر بودن شاید کاری سخت و دلهره‌آور باشد؛ مخصوصا برای کسانی که برای اولین بار آن را تجربه می‌کنند. اما تصاویر زیر نشان  می دهد برخی پدرها با این موضوع خیلی خوب کنار آمده اند.

  ادامه مطلب ...

فروچاله‌ای عظیم‌الجثه در چین


فروچاله «ژیائوژای تیانکنگ»، در 30 کیلومتری جنوب شهر فنژی چین قرار داشته که بر اثر انحلال سنگ آهک های منطقه ایجاد شده و که بیشترین عمق تا 611 متر نیز می رسد و در حدود 119 هزار میلیون مترمکعب حجم دارد که از شگفتی های طبیعی این کشور محسوب می شود.
 
ادامه مطلب ...

تصاویر: آموزش زنان کماندو برای حفاظت از شیعیان پاکستان


در شمال غربی پاکستان که شیعیان همواره هدف ترورهای هدفمند تروریست‌های سپاه صحابه قرار می‌گیرند به تازگی کار آموزش «زنان کماندو» جهت مقابله با تروریست‌ها آغاز شده است.


 
ادامه مطلب ...

قیمت گوجه درجه دو داخلی 8000 تومان/ صادارتی 1300 تومان!


قیمت گوجه درجه دو داخلی 8000 تومان/ صادارتی 1300 تومان!
 
اکنون هم با افزایش عرضه گوجه‌فرنگی قیمت این محصول در مغازه‌های سطح شهر به حدود کیلویی 3000 تومان رسیده باز هم بیش از دو برابر گران‌تر از گوجه‌فرنگی صادراتی است.

 
بر اساس آمار رسمی گمرک جمهوری اسلامی ایران طی هشت ماهه امسال 216 هزار تن گوجه فرنگی به ارزش 79 میلیون 100 هزار دلار به کشورهای مختلف صادر شده که ارزش هر کیلوگرم از این محصول به صورت میانگین 0.4 دلار برای مشتریان خارجی گرجه فرنگی می‌شود و اگر نرخ متوسط 3300 تومانی را برای هر دلار در سال‌جاری در نظر بگیریم قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی صادراتی به کیلویی 1320 تومان می‌رسد.
  ادامه مطلب ...

قیمت نفت به ۴۵ دلار هم می‌رسد!


به گزارش تسنیم، بیل ریچاردسون، وزیر سابق انرژی آمریکا روز جمعه به شبکه سی ان بی سی گفت، آمریکا باید ممنوعیت صادرات نفت و گاز طبیعی را بردارد، زیرا این اقدام می تواند به سود امنیت ملی و ایجاد فرصت های شغلی جدید باشد.


وی افزود: «اوپک به عنوان یک کارتل نفتی تضعیف شده است، اما همچنان در معادلات حضور دارد.» آمریکا باید «خود را به جای روسیه، به عنوان تامین کننده اصلی گاز طبیعی اروپا مطرح سازد.»
 
ادامه مطلب ...

مقامات ایرانی دولت آمریکا را بشناسید +تصاویر


مشرق: چندی قبل خبر انتصاب یک ایرانی به عنوان معاون امور بین‌الملل وزارت خزانه‌داری آمریکا منتشر شد. رامین طلوعی، شهروند آمریکایی‌ ایرانی‌الاصلی است که به این سمت برگزیده شد. به همین بهانه، نگاهی به ایرانیان حاضر در مناصب مهم دولتی و فدرال در آمریکا خواهیم داشت.  ادامه مطلب ...