همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

بازنشستگان باحقوق خودفقط می‌توانند نان بخرند!


رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از تشکیل کمیته های بررسی افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: 65 درصد بازنشستگان فقط نان می خورند.

به گزارش مهر علی‌ اصغر بیات گفت: در حال حاضر 65 درصد بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی حداقل حقوق را دریافت می‌کنند. بر همین اساس برای تامین نیازهای اولیه خود در مضیقه هستند.  ادامه مطلب ...

هر سال 60 هزار ایرانی معلول می‌شود


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اعلام کرد: هر سال 60 هزار ایرانی معلول می‌شود.

به گزارش ایسنا، رحمت اله حافظی گفت: برای اولین بار مجمع عمومی سازمان ملل، سال 1981 را به عنوان سال جهانی معلولین نام گذاری کرد و متعاقب آن سالهای 1983 تا 1992 را دهه جهانی معلولین و از سال 1992 نیز هر ساله سوم دسامبر ؛ 12 آذر را روز جهانی معلولین نامگذاری کرد.  ادامه مطلب ...

مارادونا برای دیدن احمدی‌نژاد چقدر پول خواست؟


به گزارش خبرآنلاین، بعد از دو سال لو رفته که رویانیان در برنامه های خبرسازش برای پرسپولیس می خواسته دیه گو مارادونا را هم به تهران بیاورد. مدیر پیشین پرسپولیس که در دوران مدیریتش میلان را با ستاره هایی چون مالدینی و بوبان به تهران آورد، قصد داشت رئال مادرید را به تهران بیاورد، برای آوردن مارادونا هم برنامه داشته است.

 
او برای فینال جام حذفی با سپاهان، مسابقه خداحافظی مهدی مهدوی کیا که با شکست تیم یحیی برابر سپاهان، تراژدی شد، می خواسته مارادونا را به تهران بیاورد. ابتدا مارادونا برای این سفر رقم بالایی نمی خواسته اما بعد از مدتی از رویانیان طلب 500 هزار دلار می کند.
  ادامه مطلب ...

چگونه یک بانک باز کنیم؟


چگونه یک بانک باز کنیم؟
 
به گزارش نسیم، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا سال ۱۳۷۷ تمامی بانک‌های کشور دولتی بودند و اجازه تاسیس هیچ بانکی خصوصی داده نمی‌شد. تا اینکه نهایتا بانک مرکزی در اسفند ۱۳۷۷ موافقت خود را با تاسیس بانک‌های خصوصی اعلام کرد و سرانجام در فروردین ماه ۱۳۷۹ قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی به تصویب رسید و به موجب آن بانک‌های خصوصی با مالکیت و مدیریت اشخاص غیردولتی داخلی و براساس ضوابط و با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته شدند.   ادامه مطلب ...

عکس/تفریح عجیب دانشجویان یک خوابگاه!


تفریح ابداعی دانشجویان خوابگاه دانشگاه صنعتی اصفهان

بیشتر از ۳ لیوان شیر در روز نخورید


این مطالعه بر روی ۱۰۷ هزار نفر از افرادی که در روز لبنیات و شیر مصرف می‌کنند صورت گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ طبق آمار‌های جهانی میزان شکستگی استخوان در کشور‌هایی که مردم در آن سرانهٔ مصرف شیر بالاتری دارند بیشتر از سایر نقاط است.

همین موضوع باعث شد تا تیمی به منظور تحقیق میدانی گسترده در این خصوص تشکیل شود که در آن ۱۰۷ هزار نفر شرکت داشت.

این تیم به بررسی میزان مصرف شیر این ۱۰۷ هزار نفر پرداخته و نتیجه جالبی را به همراه داشت.

طبق پژوهش صورت گرفته افرادی که بیش از ۳ لیوان شیر در روز مصرف می‌کنند زود‌تر از دیگران عمر آنها به پایان می‌رسد.
  ادامه مطلب ...

عکس: یگان ویژه زنان افغان


تمرینات یگان ویژه نیروهای پلیس زن افغان در پایگاهی در شهر هرات

بنز A250 دیده بودید؟ +عکس


این خودرو جدیدترین محصول Aکلاس شرکت مرسدس بنز است. محصولی با پیشرانه 2000 سی‌سی توربو که به راحتی 208 اسب‌بخار تولید کند.

 
ادامه مطلب ...

آپارتمان ۱۶ میلیارد تومانی در تهران


آپارتمان ۱۶ میلیارد تومانی در تهران
 
 رشد قیمت مسکن در سال‌های اخیر هم نتوانست از افزایش ساخت آپارتمان‌های فوق لوکس در تهران جلوگیری کند و این آپارتمان‌ها با نرخ‌های بالای 100 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. دو بار در سال‌های 86 و 91 قیمت مسکن با جهش مواجه شد و قیمت‌ها تا بیش از 5 برابر افزایش یافت که تأثیر زیادی بر کاهش قدرت خرید و افزایش تورم در جامعه داشت.

   ادامه مطلب ...

مردی که داوطلبانه طعمه مار شد +عکس


به گزارش فرانس‌پرس، «پل روزولی» عاشق جنگل‌های آمازون است. او برای اینکه توجه جهان را به سوی تخریب این جنگل‌های بی‌نظیر جلب کند تصمیم گرفت زنده زنده از سوی یک مار آناکوندا بلعیده شود. این مستند تکان‌دهنده به زودی در ده‌ها کشور جهان پخش خواهد شد.
 

مارهای آناکوندا که به عنوان بزرگترین مارهای جهان شناخته می‌شوند معمولاً شکار خود را قبل از بلعیدن خفه می‌کنند. تاکنون هیچ انسانی جرأت انجام چنین کاری را نداشته است. جزئیات این ماجرا هنوز افشا نشده است تا هیجان این مستند که از سوی شبکه دیسکاوری پخش می‌شود، محفوظ بماند.   ادامه مطلب ...

زنگ خطر رشد سرطان دستگاه گوارش نواخته شد


نخستین کنگره بین المللی سرطان دستگاه گوارش در حالی در تهران برگزار شد که نتایج پژوهش ها حاکی از رشد چشمگیر سرطان های گوارش در ایران به دلیل سبک زندگی نادرست و پیروی از الگوی تغذیه یی نامناسب است.

به گزارش ایرنا، نخستین کنگره ی بین المللی سرطان های دستگاه گوارش از 12 تا 14 آذر ماه 1393 خورشیدی در محل همایش های هتل المپیک تهران برگزار شد.

بسیاری از پزشکان و متخصصان، سرطان های دستگاه گوارش را به عنوان پرخطرترین و البته شایع ترین سرطان در ایران می دانند. 
ادامه مطلب ...