همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

5 راه برای تصفیه و شفاف کردن خون


فیبر و غذاهای فیبردار از جمله موادی هستند که می توان از آن ها برای تصفیه کردن خون استفاده کرد. سعی کنید در رژیم غذاییتان موادی مانند آناناس، تخم کتان داشته باشید تا میزان فیبر بدن شما به طور کامل تامین شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، خون عامل اصلی حیات ما است. تصفیه کردن خون از جمله مهمترین کارهای است که باید به آن دقت داشته باشیم. راه های مختلفی برای اینکه بتوانیم خون تمیزی داشته باشیم وجود دارد. در اینجا به چند روش برای تصفیه خون اشاره می کنیم.  ادامه مطلب ...

چاپ عکس با تلفن همراه +تصاویر


اگر به عکاسی علاقه‌مند هستید، این قاب مناسب کار شماست؛ Prynt «پرینت»، یک پرینتر به شکل قاب برای گوشی‌های هوشمند آیفون و آندروید است که در فرانسه راه‌اندازی شده است و گوشی‌هوشمند را به یک دوربین پولاروید ( نوعی دوربین آنالوگ ظهور فیلم فوری) تبدیل می‌کند.

کاربر می‌تواند از طریق این دستگاه، عکس‌های مورد علاقه خود را فوری چاپ کند؛ قاب Prynt قادر است 30 عکس چاپ کند و برای چاپ هر عکس فقط 30 ثانیه وقت لازم است.


 
ادامه مطلب ...

حقایقی عجیب درباره تلفن های همراه


عصرایران: موبایل هوشمند در دنیای امروز یار جدایی‌ناپذیر برای بسیاری از مردم محسوب می شود. اما این همراهان توانمند می توانند منبع خوبی برای انواع مختلف آلودگی ها باشند. بررسی های صورت گرفته در این زمینه نتایج غیر منتظره ای را نشان داده اند که می توانند نگاه هر کاربری را نسبت به این ابزارهای همه فن حریف تغییر دهند. در ادامه برخی از این حقایق عجیب و در برخی موارد آزاردهنده را بیان می کنیم.
  ادامه مطلب ...

اوباما: لغو فوری تحریم‌های ایران امکانپذیر نیست


فارس: وی در گفت‌وگو با برنامه «این هفته» ای بی سی ادامه داد: خبر خوب این است که توافق موقت که ما وارد آن شدیم، به طور قطع پیشروی برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کرده است،و در برخی موارد به طور قطع برخی از کارهایی که انجام داده‌اند را بعنوان مثال ذخایر اورانیوم و چگونگی غنی‌سازی اورانیوم آنها کاهش داده است بنابراین یک توافق موفق بوده است و ایران از مفاد توافق پیروی کرده است. هم‌اکنون سوال اینجاست که آیا ما می‌توانیم به توافق دائم برسیم؟ و اینکه شکاف‌ها همچنان چشمگیر است.
  ادامه مطلب ...

عکس: جذاب‌ترین مرد سال 2014


کافه سینما: مجله پیپل، جذاب‌ترین مرد ۲۰۱۴ را انتخاب کرد.
 
او کریس همسورث است که به جز حضور در مجموعه ابرقهرمانی تور، دو فیلم ران هاوارد را در کارنامه‌اش دارد. و به زودی با قسمت تازه اونجرز به پرده سالن‌های سینما برخواهد گشت.

حراج مار زنده در بازار تهران! (تصویر)


اقتصاد نیوز نوشت: در بازار تهران انگار همه چیز یافت می‌شود؛ «از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد». برخی دستفروشان در بازار تهران هم در اقدامی متقاوت حیواناتی نظیر مار زنده را به فروش می‌رسانند.

(تصویر) حراج مار زنده در بازار تهران!