همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

بوئینگ خواستار فروش بیشتر به ایران شد


شرکت بوئینگ قصد دارد از دولت آمریکا برای فروش تجهیزات هوانوردی بیشتر به ایران مجوز بگیرد.

 
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری ورلد تریبیون، شرکت بوئینگ قصد دارد از دولت آمریکا برای فروش تجهیزات هوانوردی بیشتر به ایران مجوز بگیرد.

   ادامه مطلب ...

دختر ایرانی در مسابقه دختر شایسته جهان اسلام +تصاویر


به گزارش فرارو، چهارمین دوره رقابت‌های دختران شایسته جهان اسلام از هفته گذشته با حضور دخترانی از کشورهای اسلامی به ابتکار انجمن زنان مسلمان و با حمایت صنعت مد اندونزی در این کشور آغاز شد.

 
این مسابقه در سال‌های اخیر و پس از اعتراض زنان مسلمان اندونزی به برگزاری مسابقه دختر شایسته جهان به وجود آمد و معیارهای اسلامی را برای انتخاب بانوی شایسته مورد توجه قرار داد. 
ادامه مطلب ...

تصاویر دیدنی از بلندترین برج دنیا


عصر ایران: برج خلیفه یا برج دبی آسمان‌خراشی در شهر دبی امارات متحدهٔ عربی است. این برج با ۱۶۳ طبقه قابل استفاده و ۸۲۸ متر ارتفاع، در حال حاضر بلندترین سازه و آسمان‌خراش ساخته شده به دست انسان است. ساخت این برج از ژانویهٔ ۲۰۰۴ (۱۳۸۲ ه. ش) آغاز شد و در روز چهارم ژانویهٔ ۲۰۱۰ (۱۴ دی ۱۳۸۸) گشایش یافت.  ادامه مطلب ...

خواننـده مشهور ترک؛ مرگ پاشایی را تسلیت گفت (+عکس)


آفتاب: موج ارسال پیام‌های تسلیت برای درگذشت مرتضی پاشایی، به ستارگان موسیقی ترکیه رسید.

اِمراه خواننده، بازیگر و کارگردان ترکیه‌ای - در صفحه فیسبوکش عکسی از زنده‌یاد پاشایی را منتشر کرده و برایش از درگاه خداوند طلب رحمت کرده است.

 
ادامه مطلب ...

عکس: پیراهن استقلال در دربی 79


طبق هماهنگی‌های انجام شده بازیکنان تیم استقلال با پیراهن مشکی رنگ منقش به عکس مرحوم غلامحسن مظلومی به میدان می‌روند.
در زیر نمونه‌ای از پیراهن استقلال در دربی 79 را می‌بینید:

سمند در ونزوئلا (عکس)


مشرق: در سال 2006 سمند وارد ونزوئلا شد. در ونزوئلا سمند ارزش خوبی در برابر مبلغ پرداختی دارد. در بازار این کشور هیچ ‏خودرویی در این سطح قیمت این امکانات و راحتی را ندارد.‏

کشف‌کرم 4سانتی در مغز یک‌مرد+عکس


مرد پنجاه ساله انگلیسی به دلیل داشتن 4 سال سردرد پیاپی و مداوم به پزشک مراجعه می کند و با اسکن مغزی این مرد نتایج عجیبی پیش روی پزشکان بریتانیایی قرار می گیرد. مرد پنجاه ساله می گوید: مدت 4 سال بود که با سردردهای مزمن و طولانی مواجه بودم به طوری که در روزهای اخیر دیگر این درد برایم قابل تحمل نبود و از سوی دیگر، بوهای مختلفی را در داخل بینی ام احساس می کردم که باعث ناراحتیم می شدند تا در نهایت تصمیم گرفتم به پزشک مراجعه کنم و پزشک نیز برایم اسکن مغزی نوشت. در اسکن مغزی، مشخص شد که یک کرم40 میلی متری داخل مغزم در حال رشد بوده و سردردهای مداوم و همیشگی ام نیز به همین علت است.  ادامه مطلب ...

احتمال تمدید 2 روزه مذاکرات هسته ای وین


مهر: منابع روسی از احتمال تمدید دو روزه مذاکرات هسته ای وین بعد از 24 نوامبر خبر دادند.
 
به گزارش ایتارتاس، احتمال دارد مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 بعد از 24 نوامبر به مدت 2 روز تمدید شود.
 
یک منبع مطلع در این خصوص گفت:مذاکره کنندگان هسته ای ایران و گروه 1+5 قصد ندارند مذاکرات هسته ای را تمدید کنند مگر در روزهای 25 و 26 نوامبر.
 
وی گفت: بسیاری از رسانه ها از احتمال تمدید مذاکرات تا ماه مارس خبر می دهند اما این مسئله صحیح نیست و ما در حال مذاکره درباره تمدید مذاکرات نیستیم.
 
وی در عین حال گفت اما ممکن است این مذاکرات چند روزی بیشتر طول بکشد و نماینده های طرف های مذاکره حاضرند تا 25 و 26 نوامبر هم در وین بمانند.