همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

هشدار درباره صف ۵ میلیونی بیکاران


آشفتگی آماری در بازار کار باعث شده برآورد روشنی از تعداد واقعی بیکاران کشور وجود نداشته باشد.

یکی از مهم ترین مسائلی که درباره وضعیت بازار کار کشور وجود دارد، قابل استناد نبودن آمارهای موجود و همچنین ارائه گزارش‌های متفاوت فراوان از وضعیت بازار کار کشور است. تنها در یکسال گذشته آمارهای مختلفی از بیکاری فعلی و همچنین خطر بیکاری بزرگ تا سال ۱۴۰۰ ارائه شده است.  ادامه مطلب ...

کم‌کاری‌های فدراسیون و بار سنگینی که «بهداد» به دوش می‌کشد


هشتادویکمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در قزاقستان در حالی به پایان رسید که در روز پایانی خود یک شات منحصربفرد را به عکسان حاضر در سالن هدیه کرد. جایی که بهداد سلیمی، پرامیدترین ورزشکار کشورمان روی سکوی دوم ایستاد تا شاهد قهرمانی وزنه‌بردار روش باشد. اتفاقی که این روزها بهانه‌ای شده برای تاختن به قوی‌ترین مرد جهان.
 
ادامه مطلب ...

نظریه جدید در خصوص کاشف قاره آمریکا


اقیانوس شناس و فرمانده سابق نیروی دریایی انگلیس گفت: یک دریادار مسلمان چینی به نام "سینگ هی " پیش از اینکه کریستف کلمب قاره آمریکا را کشف کند، این قاره را کشف کرده بود.

به گزارش العالم، "گاوین مِنزیس" در کتاب خود با عنوان " 1412 ، سال رسیدن چین به آمریکا " می نویسد: نقشه ای که همراهان سینگ هی ترسیم کرده اند ، متعلق به سال 1423 است .
منزیس می افزاید : اروپایی ها پس از ورود به قاره آمریکا آثار حیواناتی مانند میمون، فیل هندی ، زرافه آفریقایی و پلنگ آمریکای جنوبی، تکه های سرامیک و دست ساخته های چینیها پیدا کردند.
منزیس اعلام کرد : تشابه ژنتیکی بومیان آمریکای جنوبی و چینی ها یکی از دلایل رسیدن چینی ها به قاره آمریکا پیش از کریستف کلمب است . سینگ هی پیش از کریستف کلمب و حین سفر خود به غرب بین سال های 1421 و 1423 میلادی قاره آمریکا را کشف کرد .  ادامه مطلب ...

حجامت برای همه افراد‌ مناسب نیست


معاون اجرایی مرکز تحقیقات ایمنی ‌فرآورده‌های طبیعی وگیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: حجامت برای همه افراد و همه بیماری‌ها مناسب نیست.

پیمان آل شیخ در گفت و گو با ایسنا افزود: حجامت برای بیمارانی که طبیعت گرم، غلظت خون بالا و کندی حرکت خون دارند، توصیه می‌شود.  ادامه مطلب ...

هدف داعش از انتشار ویدیوهای سربریدن چیست؟


قضیه به شوک‌آوری و خونریزی محدود نیست. ویدیویی که داعش چند هفتۀ پیش با حضور گروگان انگلیسی، جان کانتیل، که از شهر محاصره‌شدۀ کوبانی به اصطلاح "گزارش می‌داد" منتشر کرد را در نظر بگیرید. موضوع این ویدیو غیرقابل اعتماد بودن پوشش رسانه‌های غربی از درگیری‌ها در سوریه و عراق است. چیزی که در ویدیو مورد تمسخر قرار می‌گیرد. اما موضوع اصلی این ویدیو شکست‌ناپذیریِ داعش و ضعف و دورویی غرب است. این ویدیو با پخش تصاویر حرفه‌ای هوایی‌ای که به وسیلۀ پهپاد از کوبانی جنگ‌زده گرفته شده است آغاز می‌شود. اما از آنجا به بعد جذابیتش را از دست می‌دهد و به خطابه بدل می‌شود.
  ادامه مطلب ...

قیمت خودرو تیبا در کشور آذربایجان


به گزارش تسنیم، شرکت سایپا در ادامه حضور خود در کشور های آسیای میانه و حوزه CIS و به منظور ارائه هرچه بیشتر توانمندی ها و پتانسیل خود در حوزه های قطعه سازی و تولید خودرو در این نمایشگاه حضور یافت. شرکت های سایپا، پارس خودرو و سایپا یدک از گروه خودروسازی سایپا، محصولاتی چون تیبا 2، سایپا 151 ، سایپا 132 و ریچ را در این نمایشگاه عرضه کرده اند. البته خودروهای تیبا 2 و سایپا 151 برای اولین بار در این نمایشگاه عرضه می شود.

   ادامه مطلب ...

جشن عروسی زیر آب (تصاویر)


به گزارش فرارو، معمولا محل برگزاری مراسم جشن نامزدی و عروسی برای زوج‌های جوانی اهمیت زیادی دارد و آنها سعی می‌کنند با حرکتی خلاقانه و ابتکاری این روز مهم را به روزی خاطره انگیز و خاص در زندگیشان برای همیشه تبدیل کنند.

 
در همین حال یک زوج اسپانیایی برای خاص و خاطره انگیز کردن مراسم ازواج خود با یک کشیش به زیر آب رفتند و آنجا پیوند ازدواجشان را برقرار کردند. این زوج جوان پس از آنکه یک شرکت غواصی برای جذب گردشگر به آبهای "بورابورا" در سواحل پلونزی اعلام کرد که جشن عروسی زوج های جوان را در زیر آب و کنار ماهی ها و جلبک ها برگزار می کند دست به این کار زدند.
 
در جشن ازدواج این زوج آنها با استفاده از ماسک‌های اکسیژن و همراه با یک کشیش دست در دست هم به زیر آب رفتند و آنجا به عقد هم درآمدند. این مراسم 2700 یورو برای این زوج خرج در برداشت. 
 
 
ادامه مطلب ...

بنزین وارداتی حاوی ام.ام.تی +سند


در حالی که رئیس سازمان محیط زیست از افزایش تعداد روزهای سالم در تهران به‌علت توقف استفاده از بنزین پتروشیمی (ریفرمیت) و  استفاده از بنزین یورو4 خبر می‌دهد، آغاز فصل سرد خلاف این گفته را تأیید می‌کند؛ چرا که دوباره شاهد بازگشت روزهای ناسالم به پایتخت هستیم و این بار افزایش آلایندگی هوا حکایتی دیگر دارد؛ حکایت بنزین‌های وارداتی که اگرچه به‌ظاهر استاندارد یورو4 را دارند اما برای افزایش اکتان آن از فلزات سنگینی مانند ام.ام.تی. استفاده می‌شود، ماده‌ای که علاوه بر اثرات تخریبی بر مبدل‌های کاتالیستی و تجهیزات احتراق خودروها، غلظت آلاینده‌های ذرات معلق ٬ منواکسیدکربن و اکسید نیتروژن را به‌میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. 

ادامه مطلب ...