همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

اشک‌های پهلوان ایرانی در آلماتی+عکس


بهداد سلیمی پس از کسب نایب قهرمانی جهان اشک ریخت.

به گزارش تسنیم، بهداد سلیمی که از سال ۲۰۰۹ تاکنون در ۹ مسابقه متوالی قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی، رقابت‌های جهانی و المپیک عنوان قهرمانی را به دست آورده بود، پس از نایب قهرمانی در رقابت‌های جهانی از فرط ناراحتی در هنگام مراسم توزیع مدال اشک ریخت. او در مدتی که سرود روسیه در حال پخش بود نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

سلیمی با اختلاف بسیار کمی عنوان قهرمانی جهان را از دست داد تا برای دومین سال پیاپی این عنوان به آلبگوف روس برسد. سلیمی در دوره پیش مسابقات حضور نداشت.

پناه‌بردن بچه آهو به آغوش پلنگ (+عکس)


بچه آهویی که پس از حمله یک پلنگ با او تنها مانده بود بدون آنکه بداند چه خطری او را تهدید می کند به آغوش شکارچی خطرناک پناه برد.

به گزارش فرارو به نقل از  "کترز"، خیلی زود و پس از آنکه یک ماده پلنگ در پارک حیات وحش "سابی سند" در افریقای جنوبی به ماده آهو و فرزند یک ساله اش حمله کرد آهو پا به فرار گذاشت و بچه اش که متوجه خطر نبود در کنار پلنگ ماند.  
 
"موریس گروتزی" عکاس حیات وحش که برای عکاسی از حیات وحش به این منطقه رفته بود گفته وقتی متوجه ماجرا شده که مادر از مهلکه فرار کرده و بچه اش در آغوش پلنگ آرمیده بوده است. او که در طول 12 سال عکاسی از دنیای حیوانات تاکنون با چنین صحنه ای روبرو نشده بود 45 دقیقه پایان عمر کوتاه این بچه آهو را عکاسی می‌کند.   ادامه مطلب ...

خودکشی قهرمان کشتی فرنگی ایران در زندان +عکس


خودکشی قهرمان کشتی فرنگی ایران در زندان +عکس
 
بابک قربانی کشتی‌گیر کرمانشاهی که سابقه عضویت در تیم ملی را داشت و به اتهام قتل در زندان کرمانشاه به‌سر می برد، خودکشی کرد.
  ادامه مطلب ...

مراسم تشییع مرتضی پاشایی (+عکس)


در حالی که طبق اعلام قبلی قرار بود مراسم تشییع مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ از ساعت 9 صبح  امروز در مقابل تالار وحدت آغاز شود، از حدود 8 صبح جمع کثیری از هواداران وی در محل مراسم اجتماع کردند.  ادامه مطلب ...

مراحل چاپ دلار (+تصاویر)


تصاویری از چاپ تا بسته بندی دلار


 
ادامه مطلب ...

بازگرداندن پیکر مرتضی پاشایی به سردخانه


پیکر مرتضی پاشایی که صبح امروز با حضور پرشور مردم از تالار وحدت تا بهشت زهرا مشایعت شده بود،  بار دیگر به سرد خانه باز گرداننده شد.

 
بنا بر گزارش خبرنگار شفاف در بهشت زهرا، به دلیل ازدحام جمعیت، خانواده پاشایی موفق به دفن پیکر فرزندشان نشدند و گفته شده دفن مرتضی پاشایی به زمان مناسب تر موکول شده است.

بوسۀ خبرساز اوباما +عکس


به گزارش فرارو، باراک اوباما رئیس جمهور امریکا دیروز و در جریان سفر به میانمار با آنگ سان سوچی رهبر اپوزسیون این کشور در منزلش در یانگون دیدار کرد.
  
ادامه مطلب ...

موجودات فضایی در آسمان ایران +عکس


روزنامه دیلی میل انگلیس با انتشار فیلمی ویدیویی در سایت اینترنتی خود که از داخل هواپیمایی مسافربری در آسمان کشورمان تصویربرداری شده است، جسمی را بر فراز ایران در این فیلم به تصویر کشید که بنا بر گزارش این روزنامه، «ترجیحا یک هواپیمای بدون سرنشین فوق پیشرفته ایرانی است.»به گزارش ایرنا، دیلی میل روز گذشته نوشت: یک سرنشین هواپیمایی مسافربری در آسمان ایران در ارتفاع پایین تر هواپیمای خود، حدود 4 روز پیش از جسمی پرنده فیلم برداری کرده که با سرعت در حال پرواز بوده است.   

ادامه مطلب ...

بغض بنیامین و احسان خواجه‌امیری به یاد مرتضی پاشایی (+عکس)


بغض بنیامین و احسان خواجه‌امیری به یاد مرتضی پاشایی (+عکس)
 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پاشایی از چندی پیش به دلیل درگیری با سرطان معده روزهای سختی را سپری می‌کرد؛ روزهایی که با همراهی دوستانش تلاش می‌شد تا قابل تحمل‌تر باشد. روزهایی که دوستداران این خواننده موسیقی پاپ منتظر دریافت خبرهایی از بهبود اوضاع جسمانی او بودند، فقط تعداد کمی از دوستانش امکان آن را می‌یافتند که به عیادت پاشایی در بیمارستان بهمن بروند.  ادامه مطلب ...

یک شغل جدید در تهران + عکس


«نویسنده داستان برای کلیپ عروسی» عنوان شغلی است که یکی از آتلیه‌های شهر تهران برای پیدا کردن متصدی‌ای برای این شغل، آگهی‌ای در یک روزنامه منتشر کرده است.

 
 اقتصادنیوز تصویری از این آگهی استخدام منتشر کرده است.