همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

لباس کردی، مد فعلی سالن های مد در جهان (+عکس)


پس از درگیری های منطقه کوبانی در شمال سوریه، سالن های مد معروف در جهان از روی لباس کردها نمونه های جالب طراحی در مغازه های خود به نمایش گذاشتند.

لباس کردی

هتک‌حرمت مکه با طرح ویران‌کردن مکان تولد پیامبر+تصویر


هتک‌حرمت مکه با طرح ویران‌کردن مکان تولد پیامبر+تصویر
 
مهر:  به گفته موسسه گلف، بیش از 95 درصد از بناهای قدیمی شهر مقدس مکه تاکنون تخریب شده اند و قرار است مکان تولد حضرت محمد(ص) ویران و کاخ و مرکز خرید لوکس جدید جایگزین آن شود.
  ادامه مطلب ...

لیست سفرهای مسئولان دولت با هواپیمای اختصاصی/ زنگنه همچنان در صدر +جدول


استفاده از هواپیماهای اختصاصی توسط دولت‌مردان نه در دولت دهم و یازدهم، بلکه در همه دولت‌های گذشته نیز امری مرسوم بوده است و رئیس جمهور و وزرا در مأموریت‌های خاص خود از این امکانات پروازی استفاده می‌کردند.

صبحانه: اگرچه همیشه موضوع استفاده مسئولان دولتی از هواپیمای اختصاصی برای مردم و رسانه ها جذاب بوده اما این ماجرا زمانی به تیتر اول تبدیل شد که رییس جمهور سابق رسما تاکید کرد که علاقه ای به استفاده از هواپیمای اختصاصی که دولت قبل از وی خریده بود، ندارد.
  ادامه مطلب ...

یک میلیون برده جنسی در کره جنوبی


آمریکا پس از جنگ جهانی دوم، کره جنوبی را اشغال و شمار زیادی از نیروهای نظامی خود را در این کشور مستقر کرد که از پیامدهای این حضور، گسترش فساد جنسی در بین زنان بود که تا امروز ادامه یافته است. گزارش مشرق نگاهی به 60 سال حضور آمریکا در کره جنوبی دارد.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، آن‌چه در رسانه‌های غربی و به ویژه آمریکایی بازتاب پیدا می‌کند و تبلیغ می‌شود صرفاً وعده‌های آمریکا در برقراری صلح و امنیت و آزادی در کشورهای مختلف است. اگر در نتیجه این ادعاها جنگی نظامی صورت بگیرد و صدها هزار نفر کشته شوند، آن‌گاه کم‌کم گزارش‌هایی در انتقاد از حمله نظامی آمریکا به فلان کشور هم شاید منتشر شود.
  ادامه مطلب ...

شباهت بازیگران ایرانی با چهره‌های جهانی +تصاویر


در سینمای ایران به جز حسام نواب صفوی بازیگران دیگری هم هستند که شباهت زیادی به ستاره ها و چهره های مشهور در سراسر جهان دارند.

لیلا حاتمی

شما فکر می کنید لیلا حاتمی شباهتی به بازیگرهای هالیوودی دارد؟ بله، خیلی ها معتقد هستند که لیلا حاتمی بازیگر فیلم هایی چون «چهل سالگی» و «جدایی نادر از سیمین» شباهت زیادی به نیکول کیدمن بازیگر مشهور هالیوودی دارد.

شباهت چهره های ایرانی با چهره های جهان

  ادامه مطلب ...

کاشت درخت بر بام آپارتمان‌ + تصویر


برخی از مردم در بام‌های آپارتمان خود اقدام به کاشت انواع درخت می‌کنند که این موضوع ارزش ملک آنها را هم افزایش می‌دهد.

خانه‌های هندی‌ها به توالت مجهز می‌شود!


یکی از ایالات هند قصد دارد تا داشتن توالت در منزل را برای کسانی که در دفاتر دولتی کار می‌کنند، اجباری کند تا دستشویی کردن در خیابان‌ها را کاهش دهد.

 
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دراین لایحه که اخیرا در شورای ایالات گجرات تصویب شده همچنین آورده شده که اعضای فعلی نهادهای دولتی شش ماه فرصت دارند تا اعلام کنند آیا در منزل خود توالت دارند یا نه!

   ادامه مطلب ...

تجمع هوادارن‌پاشایی مقابل بیمارستان (تصاویر)


فرارو: دوستداران مرتضی پاشایی خواننده سرشناس پاپ ایران که بامداد امروز جمعه بر اثر بیماری سرطان درگذشت با شنیدن این خبر، مقابل بیمارستان بهمن در منطقه سعادت آباد تهران تجمع کردند.
 
ادامه مطلب ...

اگر ایران و 1+5 به توافق نهایی نرسند؟


یک اندیشکده آمریکایی در گزارشی تحلیلی با پرداختن به سناریوی عدم دستیابی ایران و گروه 1+5 به توافق نهایی نوشت: درصورت شکست مذاکرات ایران در موضع قوی‌تری قرار دارد چون بر خواسته خود پافشاری کرده است.

 
به گزارش ایسنا، اندیشکده بنیاد کارنگی در گزارش خود نوشت: اولین تحلیلی که در شرایط به نتیجه نرسیدن مذاکرات به ذهن می‌رسد این است که ایران غنی‌سازی اورانیوم را از سر می‌گیرد و آمریکا نیز بدون این‌که چیز زیادی درباره واکنش جهان- از اروپا گرفته تا هند و چین – بداند تحریم‌های بیشتری را اعمال خواهد کرد. ماهیت این واکنش منوط به تعبیری است که از دلیل عدم دستیابی آنها به توافق نهایی بر سر میز مذاکره ایجاد می‌شود و بر اساس این ارزیابی می‌توان گفت که دولت ایران و همتایان غربی‌اش چه اقداماتی را اتخاد خواهند کرد.  ادامه مطلب ...

مرتضی پاشایی درگذشت


مرتضی پاشایی درگذشت
 
خواننده‌ی پاپ کشورمان صبح جمعه (23 آبان‌ماه) در بیمارستان «بهمن» تهران دار فانی را وداع گفت.به گزارش ایسنا مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی یکشنبه (25 آبان‌ماه) از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

 
  
مرتضی پاشایی متولد سال 1363 بود و از چندی پیش به‌دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شده بود.

 
  
آلبوم‌های «گل بیتا»، «یکی هست» و «اسمش عشقه» تا کنون از او انتشار یافته است.

مشاور ارشد اوباما:ایران امتیازی می خواهد که آمادگی پذیرشش را نداریم


مشاور ارشد اوباما:ایران امتیازی می خواهد که آمادگی پذیرشش را نداریم
 
فیلیپ گوردون مشاور ارشد باراک اوباما در مسائل خاورمیانه در سخنان خود در اجلاس عمومی فدراسیون های یهودی شمال آمریکا گفت که ناکامی در حصول توافقی دائمی با ایران تا پایان مذاکرات اخیر در بیست و چهارم نوامبر شانس رسیدن به چنین توافقی را در آینده به شدت کاهش خواهد داد و اشاره کرد:«از آنجا که آن ها سعی دارند امتیازاتی را حفظ نمایند که ما آمادگی پذیرششان را نداریم اختلافات و فواصلی همچنان در میان است.»  ادامه مطلب ...