همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مصاحبه مرتضی پاشایی روی تخت بیمارستان:نمی دانم چراعده ای می خواهند مرا از دنیا بیرون کنند!


«مرتضی پاشایی» می‌گوید برخی به جای اینکه برای سلامتی من دعا کنند و روحیه ام را بالا ببرند، با شایعه مرگم غم بزرگی بر دل من نشانده‌اند.


این خواننده محبوب از مدتی پیش - 17 آبان ماه سال جاری - به خاطر بیماری سرطان در بیمارستان بهمن شهرک غرب بستری شد و همین کافی بود تا شایعه مرگ وی سطح گسترده‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را پر کند.
  ادامه مطلب ...

صحبتهای تکان دهنده یک نماینده مجلس؛ نماینده‌ای داریم که چهار ماه است مجلس نمی‌آید!


گویا غیبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به یک اپیدمی تبدیل شده و آن گونه که از رفتار نمایندگان و هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برمی‌آید، کسی نیست جلو این گونه رفتار‌ها را در مجلس بگیرد. در این باره باید گفت، در یک ماه گذشته، که حدود ۱۲ نشست علنی در مجلس تشکیل شد، کمتر روزی بوده که شمار غایبان در آغاز جلسه کمتر از ۸۵ نفر باشد. 

 
به گزارش «تابناک»، محاسبات نشان می‌دهد، اعدادی از این دست به معنای غیبت شصت تا هفتاد برابر نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به نمایندگان مجلس نمایندگان در کشور‌های دیگر همچون آمریکاست. 
  ادامه مطلب ...

ایرانیان چقدر برای لباس و کفش هزینه می کنند؟


سایت ساعت 24 نوشت: 
پوشاک و کفش از نیاز های اساسی انسان است و اهمیت آن برکسی پوشیده نیست . در ایران توجه زیادی به لباس و نوع پوشش می شود و این نگاه با توجه به سطح عمومی رفاه متفاوت است. هر چه که میزان توجه به نوع پوشش بیشترباشد بدون شک صنعت پوشاک نیز متناسب با آن رشد و توسعه خواهد یافت و بازار بزرگتری در کشور شکل می گیرد و می تواند در بازارهای جهانی نیز سهم قابل توجهی داشته باشد. از این نظر و اهمیت جایگاه صنعت پوشاک و نساجی در ایران که صنعتی قدیمی ولی با فرازونشیب های فراوان است را می توان با نگاهی به آمارهای جدید متشر شده از طرف بانک مرکزی ارزیابی کرد. این آمارها از رشد اندک و تغییرات کوچک در میزان هزینه خانوارهای ایرانی در این زمینه حکایت دارد.
  ادامه مطلب ...

اکبر ترکان: نگفتم تولید ایران فقط آبگوشت و قورمه سبزی است


تسنیم:  اکبر ترکان دبیر شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، در پاسخ به این سوال که "جمله شما مبنی براینکه ایران در هیچ صنعتی جز آبگوشت و قورمه سبزی برتری ندارد، موجب اعتراض فعالان صنعتی و واحدهای اقتصادی شده است، آیا توضیح یا توجیهی در این باره دارید؟" اظهار داشت: چیزی که گفته شد در دفاع از تولید داخلی بود و گفته شده اگر در صنعت داخل تعرفه را برداریم در مقابل هجوم واردات آسیب خواهیم دید.
  ادامه مطلب ...

وداع یک اسب با صاحبش (+عکس)


«شیلا مارش» زن 77 ساله انگلیسی 25 سال همراه با اسب خود زندگی می‌کرد؛ شیلا به دلیل اینکه حیوانات را خیلی دوست داشت از 6 اسب، 3 سگ، 3 گربه و حیوانات دیگری را نگهداری می کرد.

وی در اواخر عمر مبتلا به سرطانی علاج ناپذیر بود و دوست داشت برای آخرین بار با اسب خود ملاقات کند؛ تینا دختر وی به دلیل اینکه می‌دانست مادر ممکن است دیگر نتواند حیوانات خود را ملاقات کند برای آخرین بار ملاقاتی ترتیب داد.

وی چند لحظه قبل از مرگ توانست با اسب خود ملاقاتی داشته باشد و با آن وداع کند.