همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پرش پیرزن ۱۰۰ ساله از هلیکوپتر+ عکس


یک پیرزن ۱۰۰ ساله برای جشن تولد خود دست به اقدام متحورانه‌ای زد و با چتر نجات از هلیکوپتر پرید.

فرارو با انتشار عکس‌های این اقدام جالب، نوشت: "النور گونینگام" پیرزن ۱۰۰ ساله‌ای است که یک روز پس از جشن تولد خود با استاد پرش از ارتفاع "دین مک دونالد" سوار هلیکوپتر شد و با چتر نجات از ارتفاع چند صد متری به پایین پرید.

این پیرزن که در "ساراتوگا" در نیویورک آمریکا زندگی می‌کند و ۱۰ سال پیش و در جشن تولد ۹۰ سالگی خود نیز دست همین اقدام زده بود، توانست این‌بار هم به سلامت بر روی زمین فرود بیاید. عکس‌های این ماجراجویی را خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر کرده است.

   ادامه مطلب ...

جایی که رهبر داعش در آن زندانی بود+ عکس


بوکا از مجهزترین زندان‌های عراق بود و به همین دلیل، بسیاری از زندانیان "ابوغریب" به آن مکان منتقل می‌شدند که در این بین، ۹ تن از فرماندهان ارشد کنونی داعش مدتی از عمر خود را در سلول‌های این زندان سپری کردند.

به گزارش فرارو به نقل از واشنگتن پست، در گزارشی به بررسی زندانی به نام «بوکا» پرداخته که سرکرده داعش و بسیاری از فرماندهان کنونی این گروه تروریستی از آنجا با هم آشنا شده و سپس عازم گژ راهه‌های تروریستی شدند.  ادامه مطلب ...

ترکان: جز در پخت آبگوشت و قرمه‌سبزی در هیچ صنعتی برتری نداریم


دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری ایران با اعلام اینکه خودروسازان توان رقابت در بازار بدون تعرفه را ندارند، گفت: در صنعت خودرو زحمات توفیقات مناسبی را بدست آورده‌ایم به همین دلیل نباید با عصبانیت در مورد این صنعت صحبت کنیم.

به گزارش تسنیم، اکبر ترکان عصر روز گذشته با حضور در نشست تخصصی صنعت خودرو با اشاره به اینکه در طول ۳۰ سال گذشته کشور در رشته‌های مختلفی از جمله سیمان، فولاد، پتروشیمی، برق و حتی صنعت خودرو رتبه‌های جهانی را کسب کرده است، اظهار داشت: در صنعت خودرو زحمات زیادی کشیده شد و توفیقات مناسبی را بدست آورده‌ایم به همین دلیل نباید با عصبانیت در مورد این صنعت صحبت کنیم.  ادامه مطلب ...

گلچینی از زیباترین ایستگاه های مترو در دنیا +تصاویر


توریسم آنلاین: ما تعدادی از متروها در دنیا هستند که توجه خاصی به معماری داخلی آن شده است.
در طراحی داخلی متروها نکاتی چون جریان هوا,رطوبت بیش از حد وموارد دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد.

در زیر مجموعه ای از این متروها با طراحی های ویژه را به شما معرفی می کند:

بوداپست - مجارستان

ایتالیا  ادامه مطلب ...

گرانترین ویلای جهان را بشناسید +عکس


گرانترین ویلای جهان را بشناسید +عکس
 
پیش از 6 سال گذشته قصر 775 اتاقه الیزابت دوم، ملکه بریتانیا که به کاخ "باکینگهام" معروف است، به عنوان گرانترین خانه در جهان معروف بود، اما اکنون کاخ "باکینگهام" دیگر گرانترین مسکن نیست که انسان در آن زندگی می کند، بلکه ویلایی 10 اتاق خوابه در منطقه کینسینگتون لندن و مالک آن 6 سال پیش آن را به قیمت 128 میلیون دلار خریده بود. ویلای معروف که با این آدرس: Gardens Upper Phillimore 17 در سایت تجاری آمریکایی معروف به CompareCamp.com، درج شده، در منطقه کنسینگتون لندن قرار دارد. 
ادامه مطلب ...

مرتضی پاشایی ممنوع الملاقات شد +عکس


ه گزارش ستاره نیوز مهدی علیاری عکاس از ممنوع الملاقات شدن مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان که در بیمارستان بهمن بستری است خبر داد. علیاری در وبلاگش نوشت :  ادامه مطلب ...

دلیل ترافیک شبانه تهران چیست؟


دلیل ترافیک شبانه تهران چیست؟
 
 مشاهدات میدانی در سطح معابر شهر تهران، از سه نوع تغییر چهره در وضعیت تردد خودروها در ساعاتی خاص حکایت دارد. طی دست‌کم یک ماه اخیر، «بار تردد شبانه» خودرو در همه اتوبان‌های اصلی و تعداد زیادی از خیابان‌های بزرگ پایتخت، «سنگین‌تر» شده و زمان شروع و خاتمه «اوج ترافیک» نیز متفاوت از قبل شده است.
  ادامه مطلب ...

نقاشی‌ های رنه مگریت لباس شد! +تصاویر


این خط تولید محدود شامل چاپ میراث پنجاه ساله این هنرمند سورئالیست بر روی کفش و لباس است. این مراسم در پنجاهمین سالمرگ این هنرمند بزرگ بر پا شده است. این مجموعه بلوزهای آستین کوتاه و بلند زنانه، پیراهن‌های بدون یقه با شلوارهای همرنگ، تاپ‌های گشاد، ژاکت‌های کوتاه و کت‌های بلند زنانه را شامل می شود.    ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو در آستانه گرفتن شکیرا +عکس


برترین ها: کریستیانو رونالدو در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال است. او دارای بیشترین طرفدار در این شبکه‌هاست. تعداد طرفداران این ورزشکار پرتغالی در فیسبوک به بیش از ۱۰۰ میلیون نفر می‌رسد و توییت‌های رونالدو را حدود ۳۰ میلیون نفر در توییتر دنبال می‌کنند.


 
ادامه مطلب ...

قوی ترین زن دنیا کیست؟ (+عکس)


روزگارنو: او چند سال پیش، پس از اینکه توانست 9 بار قهرمان زیبایی اندام زنان شود، موفق شد مدال قوی ترین زن جهان عرب را به خود اختصاص دهد.

 
وی طی اظهاراتی در این باره می گوید: به گفته اتحادیه قوی ترین های جهان، من قوی ترین زن جهان به شمار می روم. هیچ زنی نتوانسته تاکنون مرا شکست دهد و خدا را شاکرم که توانستم نام کشورم مصر و جهان عرب را جهانی کنم.  ادامه مطلب ...