همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

عکس‌های‌ دیده‌ نشده‌ قربانی‌ اسیدپاشی


فارس: او که در 12 آبان 83 زندگی برای همیشه به رویش تاریک شد و مجید خواستگار سمج این دختر دانشجو وقتی جواب منفی را شنید در اقدامی کینه‌جویانه با اسید سر راهش سبز شد و در یک لحظه نقشه شومش را اجرا کرد. ... و حالا از آن روزها 10 سال گذشته و امروز آمنه که یک آمنه دیگر است روبه‌روی ما نشسته و از خودش می‌گوید؛ از یک آمنه نابینا با توانمندی‌های جدید و امید و آرزوهای متفاوت.

 

 

ادامه مطلب ...

بوکوحرام با دختران ربوده شده چه می‌کند؟


گروه تروریستی بوکوحرام در نیجریه از زنان ربوده شده استفاده های مختلف می کند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد؛ سازمان دیده بان حقوق بشر روز گذشته با انتشار گزارشی که حاصل مصاحبه با 30 تن از زنان و دختران نیجریه ای آزاد شده از بند گروه بوکوحرام است، جزییاتی از نحوه استفاده این گروه تروریستی از زنان را تشریح کرده است.

 
بر اساس این گزارش بوکوحرام که مخالف تحصیل زنان است، از زنان ربوده شده خود در جنگ ها و حملات تروریستی استفاده کرده و با آنها به عنوان بردگان جنسی برخورد می کند.  ادامه مطلب ...

زمین 3 روز به تاریکی فرو می‌رود


زمین از 21 تا 23 دسامبر ماه آینده ( 30 آذر تا 2 دی ماه ) به مدت سه روز در تاریکی مطلق فرو می رود، آیا این تاریکی مطلق به معنای پایان زندگی زمینیان است؟ آیا روزی که از سال های دور مبنی بر خاتمه یافتن زندگی انسان ها و مهاجرت به سایر سیاره ها پیش بینی شده بود، در ماه آتی فرا خواهد رسید؟ آخر الزمان در ماه آینده فرا می رسد!

 
جملاتی که خواندید شایعات یا حقایقی است که در سایت های مختلفی نجومی و ستاره شناسی منتشر شده است مبنی بر اینکه در ماه دسامبر زمین به مدت 3 روز در تاریکی مطلق فرو می رود اما سرنوشت زمین پس از این 3 روز تاریکی چه خواهد شد؟ چرا زمین 3 روز در تاریکی مطلق فرو می رود؟ ناسا  نیز این جمله را تایید کرده اما به شکل دیگری!
  ادامه مطلب ...

زنان ابوبکر البغدادی +عکس


بسیاری از صفحات شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و توییتر تصاویری از زنان نقابدار را منتشر کردند که معتقدند این تصاویر دسته‌جمعی متعلق به همسران و کنیزان "ابوبکر البغدادی" خلیفه خودخوانده گروه تروریستی داعش است.

برخی فعالان فضای مجازی هم تصویر زنان را متعلق به جهاد نکاح دانستند و اطلاق آنها به عنوان کنیز را رد کردند.
 

عجیب‌ترین ساختمان های چین (تصاویر)


شی جیپینگ، رئیس جمهور چین خواستار پایان دادن به جنون ساخت ساختمان‌هایی با معماری عجیب و غیرمنطقی شد چرا که ساخت این بناها طی دهه گذشته در چین فراگیر شده و تبعات اقتصادی و زیبایی‌شناختی زیادی را به این کشور تحمیل کرده‌ است. «جیپینگ» طی سخنانی با انتقاد از این گونه ساخت و سازها با بیان اینکه هنر باید در خدمت مردم باشد، خواستار رعایت مسائل اخلاقی در ساخت و سازها شد.   ادامه مطلب ...

گدایی با شترِ دست و پا بریده! (+عکس)


باشگاه خبرنگاران: متکدیان و گداها در همه شهرهای دنیا دیده می شوند ولی در چین ورژن های مختلفی از این افراد وجود دارد و آن ها برای خالی کردن جیب عابران پیاده به هر کاری دست می زنند حتی آزار و اذیت حیوانات بی گناه.

   ادامه مطلب ...