همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پول‌ دارترین مرده ها جهان +تصاویر


نشریه اقتصادی "فوربس" همه ساله فهرست شخصیت‌های فقیدی را منتشر می‌کند که هنوز بیشترین درآمدها را دارند.

به گزارش عصرخبر به نقل از دویچه وله، این نشریه بر اساس صحبت با متخصصان و بررسی برگه‌های مالیاتی بازماندگان این افراد فهرست خود را تنظیم کرده است.

مایکل جکسون

در صدر فهرست نشریه اقتصادی  
ادامه مطلب ...

عکس: نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت‌های بزرگ دنیا


زومیت: نمی‌توانیم به بهانه قوی بودن از ضخامت زیاد تبلت‌ها بگذریم. تبلت‌های جدید بسیار باریک شده‌اند و باید اعتراف کرد که جذابیت، کنترل پذیری و طراحی آن‌ها بسیار زیاد و بهتر شده است. در این مطلب قصد داریم طراحی نازک و وزن سبک تبلت‌ها را به عنوان دو ملاک و معیار جذابیت بیشتر در نظر بگیریم و بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

 
قبل از شروع به بررسی تبلت‌های باریک اندام، اجازه دهید نگاهی به جدول مقایسه‌ای این تبلت‌ها بیندازیم و این نکته را ذکر کنیم که همه این تبلت‌ها موجود در لیست محصول سال ۲۰۱۴ هستند به جز یک استثنا که غیر قابل چشم پوشی بود!  ادامه مطلب ...

بازداشت مردی که مظنون اسیدپاشی‌ها است +عکس

روز گذشته خبر بازداشت یک فرد مشکوک در حوادث اخیر اصفهان توسط یک نهاد امنیتی منتشر شد و امروز خبرنگاران در اصفهان به اطلاعات جدیدی از این مرد دست یافتند که در جریان مسائل اخیر اصفهان با آرایش و لباس زنانه به تحریک افراد به بهانه اسیدپاشی می پرداخت.

فارس، از این فرد که «ب.م.ب» نام دارد، متولد 1352 و صاحب یک شرکت مستندسازی است، ادوات ارتباطی و جاسوسی کشف شده است.


گفتنی است علاوه بر آرایش زنانه و تحریکات عمومی «ب.م.ب» ،وجود لکه هایی بر روی دستان وی که احتمال می رود جای سوختگی باشد، شک و تردید ماموران امنیتی را نسبت به احتمال مشارکت وی در سناریوی اسیدپاشی را تقویت کرده است.البته این لکه های مشکوک در حال آزمایش است و فرضیه دست داشتن نامبرده در حادثه اسیدپاشی قطعی نیست.


 
ادامه مطلب ...

نگاهی به 10 رکورد شکسته نشده دنیا (+عکس)


عصر ایران: انسان ها یا حیوانات  خارق العاده و عجیب الخلقه در هر گوشه ای از دنیا پیدا می شوند.

 
سنت ثبت برخی کارهای خارق العاده یا عجیب در کتاب رکوردهای گینس چند دهه ای است که باب شده است و البته برخی به واسطه خصوصیات مادرزادی و ژنتیک و برخی دیگر با انجام برخی کارهایی که دیگران از آن امتناع دارند یا حتی کارهای عجیب و غریبی که شاید خیلی ها مایل یا قادر به انجام آن نباشند سعی می کنند نام خود را وارد این کتاب کنند.

 
در آلبوم تصویری زیر برخی رکوردهای گینس که تا کنون شکسته نشده است می آید:

   ادامه مطلب ...

10 ؛ معدل دیپلم مهراب قاسم خانی! + عکس


مهراب قاسمخانی با انتشار کارنامه دیپلم نوشت :کارنامه موقت دیپلم بنده. با معدل ١٠ تمااااام تازه این کارنامه مربوط به سال دومیه که براى دیپلم تلاش کردم. سال اول رد شده بودم. البته اگه دقت کنید اون وسط نوشته امتحانات آذر. یعنى شهریور هم نمره نیاورده بودم. من واقعاً یه الگو هستم

ب

شرمن: ایران به تعهدات خود در توافق ژنو عمل کرده است/ مذاکرات کنونی بهترین فرصت توافق است/ به وعده‌هایمان عمل می‌کنیم


«وندی شرمن» معاون وزیر خارجه آمریکا روز پنج‌شنبه (بامداد جمعه به وقت تهران) با حضور در نشستی که در مرکز مطالعات راهبردی و بین‌الملل در واشنگتن برگزار شد، در مورد مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه موسوم به 1+5، سخنرانی کرد.

 
به گزارش فارس، شرمن در ابتدای این نشست، برنامه هسته‌ای ایران را «یکی از بزرگترین چالش‌های دوران معاصر» توصیف کرد. وی با بیان اینکه هدف از نشست دو روزه واشنگتن بررسی راهبرد جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته‌ای است، گفت: «همانطور که می‌دانید مذاکرات ایران و 1+5، یا آنطور که دوستان اروپایی ما ترجیح می‌دهند، 3+3، در چه مرحله ای است و من نمی‌خواهم اینجا چیزی بگویم که مذاکرات را تضعیف کند».
  ادامه مطلب ...