همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

عکس: برج ایفل از نمایی که تابحال ندیده اید


برترین ها: یکی از زیباترین سازه‌های بشری، برج ایفل است که در شهر زیبای عشق، یعنی پاریس ساخته شده است. سالانه میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا برای بازدید از این برج تماما فلزی به فرانسه سفر می کنند. از بالای این برج می توان چشم‌انداز 360 درجه از شهر پاریس داشت.
  ادامه مطلب ...

راهکار دختر جوان برای مقابله با اسیدپاشی! |عکس|


این روزها که اغلب صحبت از اسید و اسیدپاشی زیاد است، بسیارند کسانی که به دنبال راههای در امان ماندن از صدمات و جراحات این حوادث هستند راهکار دختر جوان برای مقابله با اسیدپاشی!

رابطه نامشروع نوعروس امروز با خواستگار دیروز!


باشگاه خبرنگاران، حمید جوانی است 27 ساله با ظاهری مرتب و آراسته . لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارد و از اینکه کلانتری دارای واحد مشاوره و مددکاری است شگفت زده شده و به قول خودش حالا که همه چیز لو رفته؛دوست دارد تحلیل روانشناختی اش را بنویسند تا عبرتی برای سایرین شود.

دانشجوی ترم سوم مترجمی زبان انگلیسی بودم،عاشق رشته ام بودم و دوست داشتم در رشته ام پیشرفت کنم. سرم گرم مطالعه و یادگیری و از حوادث جاری و رایج در دانشگاه بی خبر بودم . فقط متوجه شده بودم که یکی از همکلاسی های دخترم به بهانه های مختلف می خواهد به من نزدیک شود.  ادامه مطلب ...

10 اسم برتر دختران و پسران ایرانی

مدیرکل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال ۱۰ اسم برتر دختران و پسران را طی ۶ ماه اول امسال اعلام کرد و گفت: فاطمه و امیرعلی پرطرفدارترین نامها در میان خانواده ها بوده است.

محسن اسماعیلی با بیان این مطلب افزود: براساس اطلاعات ثبت شده در پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال طی ۶ ماه گذشته ،اسامی امیرعلی، محمد طاها ، محمد ، ابوالفضل، علی، امیرحسین، امیرمحمد، حسین،امیر عباس و مهدی بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده اند .  ادامه مطلب ...

آقایان مقصر! مردم بازیچه شما نیستند


بسیاری از مردم روز گذشته رو در روی تلویزیون‌های خود نشسته بودند تا بازی پرسپولیس و سایپا را تماشا کنند، اما بازی پخش نشد.

هرچند ‌صدا وسیما پخش بازی‌های دیروز را در کنداکتور برنامه‌های خود جای داده بود و حتی شب گذشته، گزارشگر مسابقه پرسپولیس و سایپا را هم مشخص کرده بود، یکی دو ساعت مانده به آغاز بازی‌های ،مجبور شد باز زیرنویس به مخاطبانش اطلاع دهد که رقابت‌های هفته دوازدهم را پخش نمی‌کند.  ادامه مطلب ...

علی پروین و دختر بازیگرش (عکس)


چندی قبل بود که خبر بازیگر شدن لادن پروین، یکی از دختران علی پروین مطرح شد و به واقعیت هم پیوست. دختر سلطان پرسپولیس که از جمله دانش آموختگان در کارگاه آزاد بازیگری مسعود کیمیایی است، در فیلم «متروپل» اثر همین کارگردان شرکت کرد.علی پروین هم اتفاقا در پشت صحنه این کار حاضر شد و با کیمیایی کلی حال و احوال کرد. پروین به کیمیایی که سابقه رفاقت شان به دهه پنجاه برمی گردد، هنگام ترک صحنه فیلمبرداری گفت: «فکر کنم بازیگری از فوتبالیست شدن سخت تر باشد.»


درگیری خمپاره‌یی در مرز ایران و پاکستان


ایسنا و به نقل از سایت شبکه سماء پاکستان، نیروهای پاکستانی و ایرانی امروز جمعه در مرز مشترک میان دو کشور تبادل آتش کردند.

 
این شبکه پاکستانی به نقل از نیروهای امنیتی این کشور اعلام کرد: نیروهای ایرانی 5 خمپاره به مرز شهر مشخیل در استان بلوچستان شلیک کرده‌اند و در پاسخ به این آتش نیروهای امنیتی پاکستان نیز 2 خمپاره شلیک کرده‌اند.  ادامه مطلب ...

جاده‌ای شبیه معجزه موسی(ع) + تصاویر


نامه‌نیوز، نکته جالب در مورد این جاده این است که در طول شبانه‌روز دوبار به زیر آب رفته و کاملاً از نگاه‌ها حذف می‌شود.

 
شاید گذر از این جاده که با جزر و مد دریا پیدا و پنهان می‌شود، شما را به یاد معجزه بزرگ حضرت موسی(ع) در رد شدن از دریا بی‌اندازد.

 
 
ادامه مطلب ...

عکس: یک ابتکار جالب با لباس‌های کهنه‌


مجله مهر: « آلیان گوئرا» و «نرالدو دلاپاز» از سال 1996 باهم کار می کنند. آنها اسم گروه دو نفره شان را ترکیبی از نام خانوادگی خود (Guerra de la Paz) گذاشتند. جالب اینجاست که کنار هم قرار گرفتن این دو عبارت اسپانیولی، معنی خاصی به این ترکیب می دهد. یعنی  «جنگ صلح».

  ادامه مطلب ...

حقایقی جالب از اینترنت در سال 2014 + اینفوگراف


تابناک، آیا شما هم از جمله خیل عظیم کاربرانی هستید که مدت زمان زیادی را در فضای آنلاین به سر میبرید؟ پس شما هم مثل ما هستید! اما چه میزان از اینترنت و حقایق آن اطلاع داریم؟ آیا میدانید چه میزان انرژی الکتریکی برای ادامه کار اینترنت با همین وضعیت فعلی لازم است؟ در این اینفوگراف ما چن نمونه از این حقایق را بررسی میکنیم.
  ادامه مطلب ...

این ماشین ذهن شما را می خواند! (+عکس)


در گذشته فکر می کردند که با رسیدن قرن بیست و یکم انسان ها با خودروی خود پرواز می کنند و خیابان ها به آسمان ها می روند اما حالا همه خودروها به خیابان چسبیده اند و ما در قرن حاضر خودروهایی برای آیندگان ترسیم می کنیم که می توانند ذهن خوانی کنند. 

ادامه مطلب ...

عکس: این مرد عجیب‌ترین آلرژی دنیا را دارد


این مرد از حدود 20 سالگی متوجه درد شدید در بدن خود هنگام استفاده از تلفن همراه، عبور از کنار آنتن‌های مخابراتی و حتی دست زدن به کلید برق شده است.
  ادامه مطلب ...