همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

تجاوز گروهی به دختر 17 ساله در خانه مجردی


روزنامه خراسان: دختر ۱۷ ساله که در اتاق مشاوره پلیس فتا اشک می ریخت، در حالی که سرش را میان دو دستش گرفته بود و به آینده تاریک خود می اندیشید در میان هق هق گریه به بیان ماجرای تلخ لانه وحشت پرداخت و گفت: وقتی سال اول دبیرستان را با نمرات خوب قبول شدم به پدرم اصرار کردم تا یک گوشی هوشمند تلفن همراه برایم بخرد.

پدرم که از قبولی من در امتحانات خرداد خیلی خوشحال بود گوشی تلفن زیبایی را به عنوان هدیه قبولی برایم خرید. از آن روز به بعد فقط وارد شبکه های اجتماعی می شدم و با دوستانم چت می کردم. روزهای تابستان را با دوست یابی های شبکه ای سپری می کردم و هر روز دوستان جدیدی به گروه ما اضافه می شد تا این که در این میان جملات عاشقانه و احساسی پسر جوانی توجهم را به خود جلب کرد. 

ادامه مطلب ...

دختران بالای شهر (عکس)


این تصویر ، دختران بالای شهر و پولدار تهرانی در دوره قاجار را نشان می دهد.

دست فروشی کنار خیابان با پورشه!/عکس


اقتصاد آنلاین: معمولا افرادی که خودروهای زیبا و گران قیمت سوار می شوند پول برای تهیه بنزین آن هم دارند و از این نظر مشکلی ندارند. پس برای تهیه بنزین دست به هر کاری نمی زنند تا سوژه رسانه ها شوند.

چندی پیش در چین یک دختر ثروتمند دست به کاری عجیب زد که به گفته خودش به مقصود تهیه پول بنزین این کار را انجام داده است. این دختر جوان در حالی که خودروی پورشه آخرین مدل خود را کنار خیابان پارک کرده بود شروع به دستفروشی تعدادی شال گردن و روسری کرد.
  ادامه مطلب ...

عاقبت خودپردازی که پول نداشت (+عکس)


یک زن چینی هنگامی که موفق به گرفتن پول از دستگاه خودپرداز نمی‌شود، در یک چشم به هم زدن نسخه این دستگاه را می‌پیچد.  ادامه مطلب ...

طراحی ب ام و 650 توسط یک ایرانی (+تصاویر)


این خودرو، که طراحی خارجی آن توسط یک ایرانی به نام نادر فقیه زاده انجام شده، چنان زیبا، شکیل و عضلانی است که در بازارهای جهانی نیز چشم ها را مجذوب خود می کند چه برسد به بازار داخل .


 
ادامه مطلب ...

سنگسار یک زن سوری از سوی داعش (+عکس)


گروه تروریستی داعش که بر بخش هایی از شرق سوریه تسلط دارد، یک زن را به اتهام داشتن رابطه با یک مرد بدون ازدواج سنگسار کرد.

 
به گزارش عصر ایران گروه داعش در فیلمی که منتشر کرده صحنه سنگسار این زن را به منظور ایجاد جو رعب و وحشت به نمایش گذاشته است.
  ادامه مطلب ...

کلاهبرداری یک دختر از 840 نفر در فضای مجازی


به گزارش ایرنا‏، رییس پلیس فتا استان کردستان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج گفت: پلیس فتا موفق به دستگیری دختر دانشجوی 23 ساله ای در فضایی مجازی شد که با کلاهبرداری از کاربران حدود 70 میلیون تومان پول به جیب زده بود.
  ادامه مطلب ...

"عوامل اسیدپاشی در اصفهان شناسایی شدند"


به گزارش فرارو، سردارعبدالله محمودزاده، ضمن بیان این مطلب به خبرگزاری ایرنا اظهار کرد "افرادی که مورد اسیدپاشی قرار گرفته اند از خانواده های مذهبی بوده اند."

 
روز گذشته حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی وزارت کشور در اصفهان گفت که اسیدپاشی‌های اخیر این شهر به صورت فردی بوده و سازمان‌یافته نیست.  ادامه مطلب ...