همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

غافلگیری سید والیبال در نامزدی خواهرش +عکس


ورزش 3: سید والیبال فکر نمی کرد که کسی از آمدن او باخبر باشد و بخواهند چنین استقبالی از او کنند برای همین هم غافلگیر شد. او در این باره گفت: وقتی به هشترود رفتم اصلا تصور نمی کردم کسی از رفتن من به این شهر مطلع باشد اما وقتی مردم و بنرهایی که از من زده بودند را دیدند حسابی غافلگیر شدم.

 
این طور که شنیده می شود داماد خانواده موسوی استاد دانشگاه و اهل هشترود از استان آذربایجان شرقی است که مردمش علاقه بسیاری به والیبال دارند. خلاصه آنکه نامزدی خواهر موسوی شنبه 26 مهرماه با حضور مدافع بلندقامت والیبال کشورمان برگزار شد.
غافلگیری سید والیبال در نامزدی خواهرش/ عکس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد