همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پرسه زدن خبرنگارسربریده آمریکایی در ریاض!


سایت شبکه خبری العهد گزارش داد: یک روزنامه عربستانی از زنده بودن استیون سوتلف خبرنگار آمریکایی که ادعا شده توسط داعش سربریده شد، خبر داد.

این روزنامه با بیان اینکه این خبرنگار در منطقه " الخرج " واقع در حومه ریاض در حال پرسه زدن دیده شده است، از ساختگی بودن ویدیوی سربریدن این خبرنگار از سوی کارشناسان رسانه ای خبر داد.

 
ادامه مطلب ...

شبیخون مرگبار «کفن سفیدها» به عناصر داعش/ استراتژی وحشت علیه وحشت +تصاویر


فردا:  تروریسیم در زبان فارسی به هراس افکنی یا دهشت افکنی تعبیر می شود. تروریست‌ها با اعمال وحشت به اهداف خود می رسند، اهدافی که اغلب پیچیده است و در پس آن گاها دست‌های پنهان فراوانی دیده می شوند، دست‌هایی که منافع خود را در وحشت زایی و کشتار بی گناهان می بینند. در پس وحشت نیز ناامنی وجود دارد. احساس ناامنی و ترس دو برادر همزاد هستند. ترس که وارد می شود احساس ناامنی نیز خود به خود به وجود می آید. درواقع اگر امنیت وجود داشته باشد و احساس ناامنی و ترس به جامعه رخنه کند این خود عاملی برای از هم گسیختگی نظم جامعه و ناامنی می شود. آشفتگی و بی نظمی نیز در ایجاد ناامنی تاثیر بسزایی دارد.  ادامه مطلب ...

هزینه زندگی در زیباترین شهرهای دنیا چقدر است؟


بازارخبر: آمارها نشان می دهد متوسط درآمد یک فرد برای زندگی در شهر پاریس، یکی از گزانترین شهرهای دنیا باید بین 80 تا 150 هزار دلار در سال باشد.

 
آمار جهانی نشان می‌دهد تا سن 44 سالگی افراد به طور متوسط 2 تا 3 بار محل سکونت خود را عوض می‌کنند اما در بیشتر مواقع این تغییر محل سکونت تغییری اساسی به حساب نمی‌آید زیرا اکثر افراد به مکان دیگری در همان شهر خود و یا حداکثر یک شهر مجاور نقل‌مکان می‌کنند.  ادامه مطلب ...

چگونه بفهمیم که هک شده ایم؟


همشهری دانستنیها : اخیرا اتفاقات عجیب و غریبی روی کامپیوترتان رخ می دهد؛ از آن دسته اتفاقاتی که لج شما را درمی آورند؟ ایمیل های عجیب دریافت می کنید؟ گاهی وقت ها چیزی روی Desktop تان درست نیست؟ اگر اینطور است حتما این گزارش را تا پایان دنبال کنید. در این گزارش خواهید فهمید که آیا هک شده اید یا نه و اگر هک شدید چطور با آن مقابله کنید.

 
نشانه 1

 
پیام اخطار تقلبی آنتی ویروس

 
پیام های خطری که خیلی ناگهانی روی صفحه مانیتور ظاهر می شود تا به شما بگویند در خطر هستید، همیشه همانی نیستند که به نظر می آید. بعضی از این پیام ها حتی ممکن است از شما برای فعال شدن، درخواست کد فعال سازی بکنند در حالی که بقیه ممکن است از شما بخواهند کلیدی را فشار دهید تا سیستم شما را پاک کنند. تقریبا تمام پیام های آنلاین از این دست تقلبی اند و نباید روی آنها کلیک کنید. اما همین که شما این پیام ها را می بینید به این معناست که احتمالا سیستم تان پیشاپیش آلوده شده است.
  ادامه مطلب ...

مار غول‌پیکر از پس لاک‌پشت برنیامد +تصاویر

گردشگر فرانسوی که برای عکاسی از مناظر طبیعی "لوس لیانوس" در ونزوئلا به این منطقه رفته بود با صحنه شکار یک لاک پشت توسط یک مار آناکوندا مواجه شد.

به گزارش فرارو، آناکوندای سبز آمریکای جنوبی که به عنوان غول پیکرترین مار در جهان شناخته شده است به سختی تلاش می‌کرد یک لاک پشت کوچک را ببلعد اما پس از نیم ساعت کلنجار رفتن با طعمه سفت و سخت خود لاک پشت از چنگش فرار کرد.  ادامه مطلب ...

تصاویر/اینستاگرام‌بچه‌عرب‌های‌پولدار‌هم‌آمد



عصر ایران:در روزها و هفته های اخیر انتشار خبر صفحه بچه های پولدار تهران در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و خارجی داشته است.
 
صفحه های بچه پولدارهای تهران حاوی تصاویری از سبک زندگی لوکس ثروتمندان و خانه های آنها بود.
 
حالا نسخه جدیدی به همان شیوه و شکل در شبکه اینستاگرام با عنوان " جوانان عرب پولدار" باز شده است.  
ادامه مطلب ...

زعفران‌ایرانی درگرانترین‌همبرگرجهان +عکس


العالم: اگر از دوستداران همبرگر و وعده های غذایی عجیب و غریب هستید، باید مبلغ هزار و 100 پوند انگلیس معادل حدود هزار و 600 دلار آمریکا و به عبارت ساده تر نزدیک به 5 میلیون تومان ناقابل را آماده کرده، به رستوران " هونکی تونک "  Honky Tonk در منطقه چلسی لندن بروید و یک " گلام برگر" را که گران ترین برگر جهان نام گرفته سفارش دهید. 
ادامه مطلب ...

تبلیغات خلاقانه و جذاب در محیط های عمومی +تصاویر


متمم: در کشور ما،‌ به انواع دلایل علمی، فنی، اقتصادی، اجرایی و حقوقی، سهم قابل توجهی از تبلیغات محیطی، به تبلیغ روی بیلبورد‌ها اختصاص یافته است. البته در سالهای اخیر، تبلیغ روی اتوبوس‌ها و تبلیغ در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و داخل مترو، به عنوان فضاهای جدیدی برای تبلیغات محیطی در نظر گرفته شده است.

 
اما تبلیغات محیطی میتواند ارزان‌تر، خلاقانه‌تر و اثربخش‌تر باشد. در اینجا برخی از نمونه‌های خلاقانه تبلیغات محیطی را مرور می‌کنیم. احتمال دارد بسیاری از این تصاویر را قبلاً دیده باشید. اما قطعاً مرور مجدد یک مجموعه از آنها در کنار یکدیگر می‌تواند الهام‌بخش و لذت‌بخش باشد.

 
اگر قرار بود،‌ انتخاب سرآشپز داشته باشیم، ما تبلیغ دوراسل را انتخاب می‌کردیم. چون از فضای تلف شده‌ای که معمولاً زیبایی محیط شهری را هم ناگزیر می‌کاهد، فضایی زیبا،‌ خلاقانه و مولد ارزش اقتصادی ایجاد کرده است.

 


 
ادامه مطلب ...

دلایل اصلی «مرگ» در قرن 20 + اینفوگرافی


سایت متمم (محل توسعه مهارت‌های من)، بزرگی و کوچکی هر دایره، مرگ و میر ناشی از آن علت خاص را نشان می‌دهد.

 

اعداد و ارقام مطرح شده در این گزارش تصویری،‌ می‌توانند بسیار الهام‌بخش باشند.

 

حدود 194 میلیون نفر در قرن گذشته قربانی بیماری مالاریا شده‌اند.  ادامه مطلب ...

آمار تازه از حداکثر ساعت کار مفید در ایران


در شرایطی که اقتصاد ایران خود را برای خروج از رکود اقتصادی آماده می کند، همچنان موضوع بهره گیری مفید از زمان فعالیت نیروی انسانی به دغدغه ای بزرگ برای مدیران اقتصادی کشور بدل شده است. به گزارش خبرآنلاین، بررسی ها نشان می دهد میزان ساعت کار مفید کارمندان کشور به کمترین حد رسیده است. آخرین گزارش مجمع جهانی اقتصاد از شاخص رقابت پذیری ایران هم تایید می کرد که شرایط ایران از نظر بهره مندی از نیروی انسانی مورد نظر سرمایه گذاران جهانی با شاخص های اقتصادی مورد نظر آنها همخوانی ندارد. در همین حال ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز این موضوع را تایید می کند.  ادامه مطلب ...

شباهت جالب علی دایی به بازیگر مشهور هالیوود +عکس


شباهت دایی با یک هنرپیشه هالیوودی

یک سایت خارجی علی دایی اسطوره فوتبال ایران را با نیک لاچی هنرپیشۀ چشم آبی امریکایی مقایسه کرده است. تصاویر مختلفی را از علی دایی و نیک لاچی انتخاب کرده ایم که قضاوت در بارۀ شباهت این دو به یکدیگر را آسان میکند، ببینید.دنیای هنر: این سایت که imbdo نام دارد در مطلبی اشاره کرده که نیک لاچی و علی دایی که به ترتیب هنرپیشه مطرح هالیوود و بهترین گلزن رده ملی جهان هستند شباهتی با یکدیگر دارند. البته این نظر این سایت آمریکایی است، نظر شما چیست؟  ادامه مطلب ...

اعتراضات احمد توکلی در صحن علنی مجلس: وزیر صنعت عضو هیئت مدیره ۲۰ شرکت پتروشیمی است


اعتراضات احمد توکلی در صحن علنی مجلس: وزیر صنعت عضو هیئت مدیره ۲۰ شرکت پتروشیمی است
 
احمد توکلی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با اشاره به تذکر قبلی خود گفت: این لایحه کلیات ندارد؛ چراکه می‌خواهید با این کار، 50 قانون کشور از جمله قانون مالیات بر ارزش افزوده، قانون مدیریت خدمات کشوری،قانون آیین دادرسی کیفری، قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت، قانون چگونگی برگزاری مناقصات، قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و... را تغییر دهید.   ادامه مطلب ...